Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WR Entertainment (WR-ME) đŸ“œ

Takk Ethan!

Noen elsker Ä vÊre negative og «trykke» andre ned.

NĂ„r eg ser at drĂžmmer bleikne,
og visjoner visne hen,
nÄr eg ser at tvilen herske,
sÄ lide tro me har igjen!
kan eg gjÞrr nÄge med det?
kan eg gjÞrr nÄge med det

Ja kjĂžp og hold:)

@Kaizers pÄ tide Ä fÄ planta beina pÄ jorda vel? Du hausser et luftslott som faktisk har ingen ting. De har null og nada, Ikke en eneste liten penny i inntekt. Jeg hÄper virkelig ingen lar seg lure av den endelÞse haussingen din. Jeg tror faktisk med hÄnda pÄ hjertet at du har tekinvestor sin dÄrligste track record. Jeg skriver dette da det rett og slett blir for dumt Ä se pÄ. WR er mere risk enn lotto, i lotto har man faktisk kjangs til Ä vinne

2 Likes

Jeg skal “roe” meg ned, forventer at folk ikke kjþper om de ikke har troen og har satt seg inn i selskapet.

Dette sier: Lucia-Khan

Tasmin Lucia-Khan skriver i en epost til VG at «hun er opprÞmt over hva som vil skje fremover».

– WR Entertainment er fullt ut dedikert til oppgaven Ă„ bringe Morgan Kane ut til publikum over hele verden. En karakter som han fortjener Ă„ skinne som en diamant, skriver Lucia-Khan.

Fornyelsen av avtalen inkluderer alle rettigheter rundt film, fjernsyn, merchandise og videospill som er assosiert med Morgan Kane-skikkelsen. Den inkluderer ogsÄ bÞkene om El Diablo og Diablito som Hallbing skrev etter sine 83 bÞker om Morgan Kane.

NĂ„ skal jeg “smĂžre meg med tĂ„lmodighet”

1 Like

Fakta slik jeg ser det:

Morgan KanebĂžkene som utgangspunkt for film/serie: terningkast 6
Hvordan selskapet til nÄ har forvaltet det: Heller dÄrlig

MisforstÄ meg rett. Det har ingenting med Ä vÊre negativ Ä gjÞre. De har rett og slett ikke fÄtt til noe sÄ langt, pluss vÊrt sparsomme med Ä gi oss noe gir hÄp. Jeg hÄper inderlig at de lykkes. Ikke bare for aksjekursen, for disse filmene vil jeg se! La oss krysse fingrene!

Enig. Tviler pÄ sjef sier hun er opprÞrt over fremtiden og skal jobbe pÄ for Ä fÄ Kane ut til hele verden.
At Patrick skriver at han ser lĂžsning ikke problemer.

Nei, fÄr jeg tak i mer kapital, Þker jeg mens noen vil selge under 30 Þre,

04/30/2018 at 08:31 am in Department 71 at 111 North Hill Street, Los Angeles, CA 90012
Conference-Case Management(5TH CONT.)

Kan vi forvente noe her tror du i mai?

Den saken her kommer sikkert til Ä drÞye , og er egentlig av liten betydnning. MÄ bare sitte Ä vente pÄ film/serie nyheter. HÄper egentlig de lager en av de «billigere» filmene fÞrst, slik at de fÄr inn noen kr

Den fĂžrste og sansynligvis eneste filmen de kommer til Ă„ lage er vel en dokumentar :wink:

Jeg tror ledelsen vil fÄ denne saken ut av verden.
Mannen har jo ikke noe sak.

Retten bĂžr avvise saken.

http://widerelease.com/movies/hellbelowzero/

http://widerelease.com/movies/shuttlecock/

er jo kanskje lettere Ă„ skaffe middler til tenker jeg da.
dokumentaren kommer vel kun dersom det skulle blitt en morgan kane film.

regner som sagt inesteringen som tapt, og bare hÄper pÄ det beste

Hell Below Zero – In Development

Shuttlecock – In Development

wow!!!

Under utvikling!?

http://widerelease.com/movies/hellbelowzero/

http://widerelease.com/movies/shuttlecock/

De har bestemt en tittel, sĂ„ da er den pr def “under production”.

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAH, om det er serĂžst
 SĂ„ er jeg glad at jeg aldri planla Ă„ investere her.

Vi kan jo ta med IMDB siden hvor det finnes nada informasjon fordi
 prosjektet kun finnes pÄ et drÞmmestadiet.

Den andre filmen er kategorisert som en komedie, ogsÄ uten noe videre informasjon.

HĂžres ut som en winning plan dette her.

hehe:) her en en film til deg mr. negativ.

Tror det er greit Ä vÊre realist i et selskap som kun har oppnÄdd en ting sÄlangt, og det er Ä vÊre den lengstlevende svindelen pÄ Oslo bÞrs.

Jeg hÄper pÄ alles vegne som har tapt penger at det kommer noen form for inntekt slik at man fÄr dekket deler av tapene. Men sÄ vet jeg ogsÄ hva det koster Ä lage film og hvordan det finansieres. Og vel, de pengene har ikke WR nÄ.

Det er lov Ä drÞmme, men det er ogsÄ viktig Ä vÊre realist.

1 Like

Wiik = svindel. Han er 100% ute av selskapet.
Ledelsen har i sÄ mÄte kun fÄtt jobbet i fred i 2 mÄneder.

Selskapet skal ikke finansiere filmen. Det gjĂžr at av de 8 store produksjonsselskapene i Hollywood.

Kostnad pÄ fÞrste film kan bli 250 millioner.

1 Like

Her er andremann pÄ forumet som prÞver Ä uttale seg om film, men som misleder. Er fascinert over hvor lite kunnskap folk har om film og tv her. Man trenger ikke ha gÄtt pÄ filmskole for Ä vite at In development betyr Under utvikling.

PÄ andre forum sÄ virker det som om aksjeholdere ihvertfall har satt seg litt inn i hva de har puttet penger pÄ, men her inne er det bare klaging og feilinformasjon.

VĂŠr kritisk til selskapet, det har gĂ„tt 10 Ă„r uten noen ting, men de som styrte det sĂ„ og si hele veien er nĂ„ ute. AltsĂ„ Wiik som ogsĂ„ skulle spille hovedrollen. (Som MÅ ha vĂŠrt en hindring hele veien) og tidligere CEO Cardwell. De er ute og som jeg har kommentert tidligere, la oss se om de nye folka fĂ„r til noe her. 2 mĂ„neder siden forlik og som Kaizers skrev er saken mot Cardwell ikke over heller.

Men mest av alt, bruk ihvertfall google og les litt om film og tv. Kanskje det kommer noen gode ideer her hvis noen i selskapet skulle fÞlge med pÄ noen forum.

Dette har jeg stusset pÄ en stund. Skulle tro at siden de gikk pÄ bÞrs at de ville hente ihvertfall noe til filmbudsjettet i Norge. Ikke basere alt pÄ eksterne filminvestorer. Bra Ä dele risken, men som aksjonÊr ville jeg ogsÄ sett at selskapet og oss aksjonÊrer hadde litt mer skin in the game nÄr filmen skal finansieres.

Stemmer, det koster penger de ikke har. Derfor mÄ de benytte seg av selskaper som feks. https://bondit.us/ For finansiering. SÄ det er vel kanskje ikke det stÞrste problemet. Det stÞrste er vel Ä fÄ med seg producer, skuespillere,ressigÞr pÄ prosjektet.