Hysj, slik nedgang snakker vi ikke om haha… nei denne aksjen går opp og ned 10% “daglig”. Bare moro det.
Også kjøper jeg jo for så hinsides mye penger også da hehe.
Fra moro til seriøst, jeg sitter å vurderer å gå enda tyngre inn i WR, ikke bare pensjons kontoen min.
Nå må du gi deg. Hvis det er pensjonsparing så må du kjøpe noe som vokser evig. OLT osv.
Jeg skal da ikke ha samme aksje i 50 år haha.
Du er gal. Kjøp heller DRYS : )
Hvor ble det av denne?
Oi, har de tenkt til å lage film om eget selskap? Flott tittel!
Ordredybden har jo endret seg noe i løpet av dette året allerede:
Financial calendar for WR Entertainment ASA
FINANCIAL YEAR 2016
20.04.2017 - Annual Report
FINANCIAL YEAR 2017
31.08.2017 - Half-yearly Report
@Larsen kjenner du status her?
Vet man noe om hvem som får hovedrollen og hvor langt de er kommet i produksjonen?
Jeg ser du har fått mye tyn for investeringen din i denne, men jeg ser ikke vekk i fra at de kan dra inn pene summer om filmen får kjente ansikter og er bra ellers.
Aksjen trenger et typisk Funcom forventnings rally snart
Det som er skummelt med denne aksjen er prisingen ifht. inntjening og mcap forvetninger ifht. inntekter. Jeg gjentar det @savepig sa lenger over her. Crazy.
Såså @Nocturne Jeg etterspør utelukkende etter informasjon fra han som antakelig kjenner selskapet best her på forumet. Du liker jo spenning, det kan det bli her. Skal ikke mye til med en 1000 ganger på omsettningen hvertfall
@t_h Status er at det jobbes med restrukturering i selskapet. Mye er på plass men mye som også gjenstår. Derfor er Tasmin mye på farten for tiden og oppholder seg for det meste i Hollywood. I Januar kunne hun melde at hun hadde dratt inn Ulrik Knap i ledelsen, og hvis du Googler hans navn kan du se at han har mye erfaring og garantert mye kontakter. Når det gjelder skuespillere så er det ikke blitt offentliggjort noe der enda, men jeg tipper det kommer om ikke så altfor lenge. Videre plan for film og hvem som skal spille hva, men tipper ikke at det blir noen lansering av film dette året. Spennende aksje og spennende dame denne Tasmin for sure!
Litt mer spennende nå enn da selskapet ble ledet av en wanna be skuespiller.