Det er veldig sant. Jeg og mange investorer var ikke så veldig glad i han Wiik. Førsteinntrykket av karen er ikke noe bra i det hele tatt. Tasmin leder nå skuta og jeg har troen på at hun klarer å gjennomføre dette på en ryddig måte.
Store salg for tiden, liker det ikke. Kursen faller og faller uten noe som helst spesielle ting som er meldt. Det er mye aktivitet og handler i aksjen denne uken, mer enn normalt.
Du tror ikke Wiik selger? Han er vel ikke innsider lenger?
Snart på tide å delta i lotteriet?
Scriptwriter from X-Men Wolverine and Die Hard joins the Morgan Kane movie.
Han har bare skrevet søppelfilmer imo. Passer bra til WR!
Ingen som forventer seg en Oscar statue her håper jeg
Sakset fra Hegnar:
I andre enden finner vi Merkur Market-noterte WR Entertainment, som stiger 21,4 prosent til 1,59 kroner etter signeringen av den etablerte manusforfatteren Skip Woods for en omskriving av Morgan Kane-manuset.
Woods er best kjent for å ha skrevet Swordfish, X Men Origins: Wolverine, samt å ha arbeidet på Die Hard-franchiset med Bruce Willis.
Jaja @Larsen - dumt du begynte å lette deg tidligere i uken?
Kjøpte meg litt tilbake igjen på 1.37 idag
Nå så det litt tomt ut på kjøpersiden igjen
Har jo skrevet Swordfish, likte den
Det eneste jeg husker fra den filmen er den toppløse scenen med Halle Berry
Du kommer langt med tits, de på Conan Exiles…
Jeg liker utviklingen i handelen Dette kommer til å bli bra!
We at WR are committed to bringing Morgan Kane to the silver screen with a big bang. I am truly excited to be able to start sharing film news with you and with that, we have signed Hollywood screenwriter Skip Woods to rewrite the Morgan Kane script as we will be focusing on the lead character being younger with an emphasis on the journey that turns this young man into the legend that is known as Morgan Kane.
Skip Woods is best known for writing Swordfish, X-Men Origins: Wolverine and the fifth Die Hard film with Bruce Willis. Producers Mark Huffam (Alien: Covenant, The Martian, Game of Thrones) and I are very happy Skip has joined the team:
“Skip Wood’s quick and witty dialogue will be a welcome addition to the Morgan Kane script. I’m thrilled to have him re-write the screenplay to make it more character and action filled.
– CEO, Tasmin Lucia-Khan
“I am excited to bring a modern and original vision to the familiar western genre. An origin story that is as fresh as it is raw, Morgan Kane will appeal both to the fans of the original books and those completely unfamiliar with the violent and cunning outlaw.”
– Screenwriter, Skip Woods
Here’s to a great 2017!
Best regards,
Tasmin Lucia-Khan | C E O
Er du tungt inne nå?
Er dette nye Funcom? Kjøpe på release hype og selge rett før lansering?
Nå ser det jo faktisk ut til at det kan bli en film til slutt, noe som i grunn har sett stygt ut i lang tid etter hva jeg leser. Virker som at selskapet har fått inn riktige personer i de nødvendige stillingene samtidig som de har kvittet seg med ubrukelige personer.
Om det nå blir en film så må vel denne aksjen her gå oppover?