Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WR Entertainment (WR-ME) đŸ“œ

Jeg er litt usikker hvordan og hvem som evt Þnsker Ä delta i en evt emmisjon. Jeg tror ikke dagens aksjer vil ha noe sÊrlig verdi etter en sÄnn emmisjon.

Hva mener du, dere svarer jo ikke pÄ noe, gÄr kun etter budbringer. Faktum er at WR-E er i ferd meg Ä gÄ tom for penger, og dere klarer ikke Ä svare for dere i forhold til dette. Hvorfor kan dere ikke komme med et seriÞst innlegg omkring dette, framfor Ä angripe personene som setter Þkonomien i selskapet i tvil? Dersom det ikke hadde vÊrt tvil, kunne dere enkelt forklart hvorfor. Men problemet er at de ikke har penger igjen.

1 Like

Poenget er at hvorfor skal vi svare nÄr det eneste de sier er at selskapet er en scam, en svindel, Ärets svindel osv. SÄ skal man plutselig svare pÄ hva jeg mener om Þkonomien. Hadde de ikke vÊrt sÄ Äpenlyse hatere av aksjen, sÄ hadde det vÊrt lettere Ä mene noe som helst.

1 Like

Igjen vis meg regnskapet 
 sansynlig? Ja , men fakta, nei det kan du ikke si

2 Likes

Slapp av nÄ.

Det er ikke poeng i Ă„ krangle om noe som blir Ă„penbart om to dager.

Folk fÄr bruke penger pÄ hva de vil. SÄ fÄr man dra lÊrdom i ettertid.

3 Likes

Kloke ord :yum: sÄ lenge vi holder oss til fakta, og slutter med sansynlige og usansynlige «fakta» burde saken vÊre greiere Ä diskutere :+1:

“Fakta” er at selskapet hadde 17MNOK i kontanter i slutten av 2016. I juni 2017, altsĂ„ 6 mĂ„neder senere, hadde de brukt 5MNOK slik at cashbeholdningen var 12MNOK.

Hvis de bruker 5MNOK i lÞpet av 6 mÄneder, og har 12MNOK igjen i juni 2017, hvordan tror du da de ligger an etter et Är, altsÄ i juni 2018?

Tasmin er ikke billig, hun skal ha et par millioner i Äret for jobben hun gjÞr. Jeg skjÞnner ikke hvordan de skal fÄ rÄd til andre ting i dette selskapet.

Det vill regnskapet vise om noen dager, kanskje de har kjempesalg av bĂžker :stuck_out_tongue_winking_eye: poenget mitt er at intill tallenene foreligger kan du ikke si at det er fakta at de er tomme for penger. Sansynlig ja for all del, men fakta nei

Det som styrker en teori om at kassen begynner Ă„ bli tom er jo at de selger aksjer over bĂžrs.

2 Likes

Har me glĂžmt Netflix? :blush:

Har prÞvd Ä lest meg opp pÄ denne trÄden for Ä ta en egen beslutning.

Om det som koe skrev litt lenger opp her stemmer (17 mill kapital i slutten av 2016 og 12 mill juni 2017) skulle det tilsi at WR er tilnĂŠrmet tom for kapital i dag.

Har selskapet potensial om det blir drevet bra? Ja, sannsynligvis, men ikke uten at det kommer penger inn.

Hvordan skal WR fÄ inn penger? Emisjon er én mulighet. Men da vil nok verdien pÄ eksisterende aksjer reduseres betraktelig.

Er det noen annen mÄte selskapet evt har fÄtt inn penger pÄ det siste Äret som kan forhindre en emisjon for Ä sikre videre drift? HÄper noen med kunnskap om selskapet kan svare pÄ dette.

Om emisjon er eneste alternativ for Ä fÄ inn penger sÄ bÞr man vel vente med Ä handle aksjer?

PÄ hvilken mÄte tror du dette selskapet kan tjene penger? Hvor ligger inntektspotensialet?

Om man sitter long sÄ har Morgan Kane konseptet potensiale. Men selvfÞlgelig fÞlger det veldig stor risk. Det mÄ mye penger inn i selskapet for Ä fÄ til noe som vil vÊre i nÊrheten av suksess. Derfor ser jeg ikke helt hvorfor man skal kjÞpe aksjer fÞr en evt emisjon. Derimot kan det vÊre en mulighet for en liten post etter en emisjon og sitte long med den.

1 Like

Jeg vil be alle som har lest innleggene til @RudolfHunk om Ä ta alt han har sagt med et lass salt. Det viser seg at han deler bÄde IP-adresse og profilbilde pÄ Twitter med Larsen, en tidligere bruker som ble kastet ut for gjentatte brudd pÄ forumreglene.

VÊr skeptisk til alt som skrives pÄ nett.

Rudolf er nÄ kastet ut. La oss fortsette med konstruktiv diskusjon om selskapet :smile:

7 Likes

Planen er at de skal fÄ et eller annet studio til Ä fullfinansiere hele filmen, sÄ vidt jeg har skjÞnt.

Hvis de klarer det, som er rimelig urealistisk i seg selv, sÄ sitter de igjen med en bitteliten royalty. Det er selvsagt den som finansierer filmen som fÄr gevinsten.

1 Like

De eier ogsÄ rettigheter til bÞker. SÄ om en film eller tv serie kommer tror jeg bÞkene kan vÊre en stor driver og generere stor inntekt. SÄ selv om de mÄ avgi mye pÄ fÞrste film sÄ tenker jeg det viktigste er at de kommer igang. 83 pocket bÞker relansert i USA etter en lansering av film eller tv kan love godt.

Ville aksjonÊrer vÊrt med Ä finansiere hele filmen gjennom en emisjon for Ä fÄ stÞrst mulig backend? Jeg tror ikke det, men kanskje pÄ senere prosjekter etter de har kommet igang.

De eier ingen rettigheter. Men leier dem. De har vel leid alle rettigheter, dvs film,tv,bĂžker, merchandise.

Hmm, det skal jeg spÞrre om pÄ mandag for jeg har inntrykk av at de eier rettigheter sÄ lenge de betaler en hvis sum hvert 4 Är som de akkurat gjorde.

Ja de betaler for Ă„ “leie” dem. Det er vel 4Ă„r avtale som de nettop signerte. Leie er kanskje ikke rett ord. Men de mĂ„ betale for Ă„ holde pĂ„ dem var poenget mitt.

Intrykket mitt er at de har betalt 1 sum for alle 4Ă„rene. Men det er uansett bare detaljer.

1 Like

Her ble det stille etter nesten 100 innlegg i gÄr:)

MĂžte i morgen 17. Info og veien videre!

SÄ fÄr vi se hva som skjer!

:pray: