Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WR Entertainment (WR-ME) đŸ“œ

Det er veldig viktig at bÄde du og @cagey2 har rett i dette Hegnar2 Forumet, for Ä lure alle sammen. DERE er en svindel.!

SĂ„ du har fortsatt ikke noen svar hvordan de skal lĂžse pengeproblemene ?

De Ăžnsker konflikt og de Ăžnsker motstandere av dem selv kastet ut av dette forumet. Enkelt.

Venter enda at du svarer pÄ hvordan WR skal lÞse pengeproblemet sitt.

Det er jo det som er av interesse. HO dramaet, er liksom litt
 kjedelig.

Her ble det liv raj raj

Jeg formulerer meg skarpt, men det er ogsÄ for at det ikke skal herske noen tvil. Det er j.,
 kjip Ä hoppe inn i et selskap som WR-E som aksje-noob! Og det er nok ingen seriÞse gamle travere her pÄ forumet som Þnsker at det her skal bli hauset opp sÄpass elendige case her som WR-E mÄ sier Ä vÊre!

Fakta er at Luca-Khan var med pÄ bÞrs-noteringen, og fakta er at de var enige om Ä gÄ ut med en noteringsverdi som ikke liknet grisen!

Men det var jo tiden hun bodde med Wiik! Hun ble lurt hun ogsÄ :stuck_out_tongue:

Det er jo dere som skaper en ubalanse her. Hvem er du liksom? Skal jeg legge bort alt jeg har lest meg opp pÄ, aksjonÊrer jeg har snakket med og hÞre pÄ deg? Selv om du hater aksjen, sÄ er det som SirSmokelot sier at alle som har satt seg inn i aksjen vet det er hÞy risiko. Er jo akkurat derfor jeg har satset pÄ den. Hvem prÞver du Ä beskytte? En person som kan ingen ting om aksjer, som brukte 10.000kr pÄ en WRE-ME aksje. Flott du passer pÄ, men har pÄ fÞlelsen at de fleste her inne vet hva de har puttet penger pÄ.

Se hvor desperate @Evilfreud og @cagey2 pluttselig ble :sunglasses: Latterlig!

SĂ„ hvordan tenker du at de skal lĂžse penge problemet sitt?

De gikk ikke ut med noen noteringsverdi. Feil.

Hvis det ikke her blir noen reaksjon mot hverken @Evilfreud eller @cagey2 sÄ sier det ganske mye om dette forumet, for Ä si det mildt.

@RudolfHunk : du har enda ikke kommentert noe rundt aksjen, Hvordan tenker du at WR skal finansiere videre drift og ikke minst filmene sine?

Dine tidligere kommentarer gjÞr at jeg rett og slett ikke Þnsker Ä bruke min tid pÄ Ä svare deg.

1 Like

Dette har fler diskutert og forklart tidligere og det vet du. SĂ„ du driver bare Ă„ tyner en enkelt bruker her EvilFreud.

Du har jo svart meg i hele kveld. Men ingenting relatert til selskapet og hvordan de skal lĂžse pengeproblemet sitt.

Hvordan mener du at dette skal lÞses da? Skal de selge mer aksjer? det finansierer kun lÞpende drift. Kommer det en rik onkel fra amerika? Blir det en blodig emmisjon? FÄr de lÄn i banken?

Skjerp deg.! Latterlig hvordan du og @cagey2 fÄr lov til Ä holde pÄ i denne trÄden.!

Hva tror du?

De “restarter” selskapet med en ganske heftig emmisjon. NĂ„vĂŠrende aksjonĂŠrer vannes kraftig ut.

SÄ fÄr de avslutta siste del av den rettslige bÞtteballetten og sÄ blir de et fungerende selskap.

Ok. Takk for svar. Hvor mye vannes de ut? Hva er en heftig emisjon? Hvor mye penger snakker vi om?