Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WR Entertainment (WR-ME) đŸ“œ

Da regner jeg med @pdx kommer Ă„ rydder litt .

@pdx nÄ mÄ du nesten bestemme deg for hva slags forum dette skal vÊre

Det blir rydda. ingen fare.

Ja, helt riktig, men savner mye fakta akkurat nÄ, hvis ikke du har tillgang pÄ noen tall jeg ikke har da? Del gjerne 
 men ja jeg er realist og regner investeringen som tapt. Alikevell synes jeg at det er et spennende selskap, som kunne ha gjordt det bra :sunglasses: but game is not over 
 yet

1 Like

MÄ jeg bestemme meg akkurat nÄ, midt i grand prix? :wink: Selv om det kanskje virker som jeg er pÄ 25/7, trenger ogsÄ jeg litt avbrekk. Skal lese gjennom og hÄndtere i morgen (evt. i natt hvis jeg rekker) :smile:

SÄ det er sagt, det har ingenting Ä si hvor lenge man har vÊrt medlem, alle mÄ fÞlge forumreglene. Jeg har kastet ut folk som har vÊrt her leeenge.

2 Likes

:joy:
SkjĂžnner at Rybak tar presedens.
:grin:

Ssshhhh, ikke rÞp noe, har satt pÄ pause mens vi jobbet i hagen, skal starte forfra nÄ :smile::+1::popcorn:

Smart valg :wink:

Jeg vil vel mer si det motsatte. BÄde du og @cagey2 har oppfÞrt dere veldig dÄrlig mot aksjonÊrer som kanskje har troen pÄ denne aksjen etter min mening. Kommentarene dere er rett og slett usmakelige.

1 Like

Venter enda pÄ at du kommenterer den finansielle situasjonen og hvordan de skal lÞse dette uten en emmisjon som dreper nÄvÊrende aksjonÊrer.

Du tror Admin gÄr med pÄ sÄnne ynkelige spÞrsmÄl? I hÄp om at du slipper fri? Lykke til.!

Regner med at Hegnar forum er ganske dĂždt etterhvert?

SÄ du har ikke noe Ä komme med relatert til aksjen. hva gjÞr du da pÄ et aksjeforum?

Samme hva vi sier, sÄ er dere negative, sÄ er som Ä hive en sprettball i en betongvegg Ä svare dere. Ballen kommer rett tilbake med mer dritt og enkle hersketeknikker. Hadde du tatt i mot ballen, pustet litt med magen og kommet med noe konstruktivt tilbake hadde det vÊrt lettere Ä svare.

Kjedelig at denne trÄden ble Þdelagt, men dette Þdeligger ogsÄ dette forumet.

Vi fÄ se hva som skjer. Kan bli konkurs kan bli himmelferd.

Fortsatt god helg!

Du kan jo prĂžve med Ă„ si noe relatert til aksjen og selskapet.

Hvordan tenker du at de skal lĂžse pengeproblemene de har ?

NĂ„r har de solgt unna aksjer til 20Ăžre stk. Det bĂžr dekke noe lĂžpende kostnader. De skal fortsatt finansiere filmer.

Hvordan tenker du de skal lĂžse det?

Om du fĂžler det er herskerteknikk at du blir spurt om Ă„ komme med relevant info til selskap og aksjen. SĂ„ er gjerne et investorforum ikke plassen for deg.

Hvorfor bry du deg?

Fordi det er viktig Ä ha balanserte diskusjoner. SÄnn at folk ikke gjÞr dumme valg Ä kjÞper en aksje de potensielt taper penger pÄ.

Hadde flere vÊrt skeptiske nÄr hypen rundt WR var som stÞrst ville nok svindelen vÊrt avslÞrt fÞr og folk hadde tapt mindre penger.

1 Like

Tror dette er 4 krangelen her inne i denne trÄden. Hvorfor mÄ dere @Evilfreud og @cagey2 pÄ dÞd og liv diskutere denne aksjen nÄr dere overhodet ikke er intresert? Hvis folk er sÄ dumme at de tror at dette er en sikker aksje, ja da har de ikke noe pÄ bÞrsen Ä gjÞre
 denne aksjen blir kun styrt av tro og hÄp sÄ nÄr dere drar inn fornuft blir det bare total krasj . Gla for at insider trÄden har fÄtt gÄ fri for det tullet her
 forstÄr at nakkehÄra reiser seg nÄr enkelte komenterer her, men send meg en pm sÄ skal jeg lÊre dere telle til 10 :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Igjen, hvor kommer disse tallene fra. SĂ„vidt jeg kan se er laveste kurs 25 Ăžre siden 2016. Hvordan vet du at selskapet har solgt aksjer til 20Ăžre?

Jeg har lest hvordan dere konsekvent har spydd ut dritt pÄ forumet og hvordan dere slÞyer ned nykommere.

Hvordan de skal lÞse penge problemene? Da pleier man vanligvis Ä hente mer penger. Jeg personlig bryr meg ikke sÄ mye om kursen fÞr det blir annonsert noe form for produksjon, da kan spekuleringen begynne. SÄ om den hopper opp til uka eller ned er det samme.