Helt korrekt @SirSmokealot ! La oss vÊre siviliserte i denne diskusjonen. Upassende kommentarer burde bli blokkert pÄ dette forumet.
Kanskje noen her er Gunnar Ryan Wiik?
Du svarte meg aldri.
Mener du at WR ikke trenger penger?
At det ikke kommer en emmisjon, og at emmisjonen ikke vil vĂŠre VELDIG utvannende for eksisterende aksjonĂŠrer.
Jeg velger selv hvem jeg vil bruke min tid pÄ.
SĂ„ du sier vi farer med lĂžgn, men du vil ikke svare.
Da stÄr pÄstanden min fortsatt WR er en Scam aksje. man bÞr anse investerte midler som tapt.
Hadde du lest deg opp pÄ selskapet, alle sÞksmÄl, alle artikler, snakket med aksjonÊrer som har vÊrt med lenge og lest loggen til Cagey2 pÄ denne trÄden sÄ hadde du ikke stilt det spÞrsmÄlet.
Det er 2 personer som har styrt dette selskapet fra 2009 - 2016. Ryan Wiik og Jim Cardwell. Som CEO og Chairman. De satt som dette helt til Luca-Khan kom inn i 2016 og tok over som CEO, samt at Frode Foss kom inn i styret etter investering i april/mai 2016. SÄ nÄr Cagey2 sier at ledelsen i dag er de samme som gjorde noteringen er det FEIL fakta.
Hadde han gjort enda mer research og snakket med gamle aksjonÊrer som jeg har gjort, sÄ ble det ikke gjort en emisjon nÄr de bÞrsnoterte. (Ikke vanskelig Ä se pÄ aksjelister og sÞke opp Tlf nummer, sÄ ringer man hÞflig og spÞr om litt bakgrunns historie)
Wiik og Cardwell solgte aksjer til 12 kr fÞr notering, men turte ikke gÄ ut sÄ hÞyt. Istedenfor ba de noen aksjonÊrer om Ä legge ut noen aksjer pÄ bÞrsdagen til 15 kr, da basert pÄ informasjonen de hadde igjen hadde fÄtt av Wiik og Cardwell. 251 aksjer ble solgt og selskapet ble blÄst opp pÄ alle aviser med verdi pÄ 1 milliard. Dagen etter raste kursen til 3 kr og virkeligheten smalt Wiik og Cardwell i trynet.
Wiik og Cardwell satt som styreleder og nest styreleder sÄ og si hele 2016, til Wiik trakk seg i desember 2016 og Cardwell ble stemt ut pÄ en EGM. SÄ fra 2009 til desember 2016 styrte de sjappa. Januar og februar 2017 gikk. Khan annonserte Ulrik Knap fra Lionsgate inn i styret, Foss ble styreleder og manusforfatter Skip Woods ble annonsert fÞr Wiik kom med sitt PR konstruerte sÞksmÄl i mars 2017. NÄr man igjen hadde giddet Ä lest seg opp, sÄ har det kommet frem at tidligere aksjonÊrer varslet selskapet om de 19 millionene aksjene i November 2016. Veldig rart at Wiik plutselig trekker seg og Cardwell blir stemt ut nÄr vi i dag vet at selskapet har vunnet og Wiik har gitt tilbake ALLE 19 millionene aksjene han tok.
Som jeg har skrevet tidligere gir jeg nytt team tillit inntil videre da de har ryddet opp i 10 Är gammelt rot. Forlik ble gjort for noen mÄneder siden.
SĂ„ dette er mitt âkorteâ svar pĂ„ spĂžrsmĂ„let ditt, men Ă„ gĂ„ igjennom alt cagey2 har skrevet gidder jeg ikke. Les deg opp.
NÄ mÄ vi heie pÄ Rybak, sÄ fÄr vi se hva som skjer pÄ mandag. Jeg skal ihvertfall dit.
Sansynligheten for et pengebehov er stor, veldig stor, men hvem veit? Kanskj de har solgt sykt mye bĂžker i det siste? Eller solgt aksjene sine til en investor? Ja jeg veit at sjansene er microskopiske men det veit vi ikke fĂžre vi ser noen tall
NÄ ser vi jo alle omsatte aksjer pÄ bÞrsen, og de har jo ikke fÄtt sÄ mye mer en ca 20Þre pr aksje. Det burde vÊre nok til husleie og lÞnn. evt bonus til de ansatte.
Du burde bruke tiden din til Ă„ kommentere andre ting enn WR aksjen.
SÄ nÄr du hevder at en annen debattant fremlegger feil informasjon, sÄ har du ikke bevisbyrde i saken?
Har lest meg opp pÄ selskapet, og fulgt litt med siden det er en viss interesse for det blant nykommere her pÄ forumet.
Og derfor var det naturlig Ă„ spĂžrre hvilke info Cagey har kommet med som du mener er feil. For jeg ser ikke at han bommer
Viktig Ă„ opplyse om farene ved Ă„ eie et selskap som har drevet en 10Ă„r lang svindel.
Faren ved Ă„ vĂŠre medeigar i detta selskapet, er at man kan tjene gode penger. Snakker om erfaring
La dem nÄ fÄ leve i troen.
Mandag kommer snart nok.
Takk
Dere tror dere kan sitte der Ä si hva faen dere vil om dere hare vÊrt medlem siden dag 1? Hvis det er tilfelle sÄ forlater jeg gledelig forumet.
Okay, da er det ihvertfall ikke noen poeng Ä diskutere med dere. Fint du fikk fram dette Rudolfhunk. NÄ skjÞnner jeg pakka deres. Paradise Hotel mentalitet. Vi var her fra begynnelsen, sÄ vi har mer makt enn andre og kan si hva vi vil
Fakta er viktig Ä fÄ frem uansett hvor lenge du har vÊrt her. Det er noe av det essensielle pÄ Tekinvestor.
Du har tilgode Ä bringe ett eneste relevant argument om hvorfor man skal investere i WR pr dags dato. Dere som mener dette er en fornuftig investering bÞr ogsÄ besvare spÞrsmÄlene vi har stilt om kapitalutfordringene til selskapet og hvordan disse bÞr lÞses.
Da leste du innlegget mitt med Þlbriller, sorry. NÄ som det er bekreftet at EvilFreud og Cagey2 har vÊrt med pÄ forumet fra dag 1, sÄ ble alt satt i perspektiv. De er ikke interessert i diskutere, bare slenge dritt. Er jo definisjonen pÄ nett troll. De samkjÞrer seg, rapporterer innlegg og presser ut nykommere som meg selv. Da blir de bare en vond betennelse i hele trÄden.