Jaja. Lykke til pÄ mandag. Blir spennende Ä hÞre hva de har Ä komme med.
Dette selskapet er bare en tragedie fra ende til annen⊠La ingen komme og si noe annet! Det at noen av de som sitter inne med dr*tten opp til halsen ikke liker at andre utenforstĂ„ende kommer her i trĂ„den i ny og ne og minner folk om dette fĂ„r sĂ„ vĂŠreâŠ
BÞrsnoteringen er en av tidenes mest skandalÞse her i Norge, der kursen falt 80% fÞrste dagen etter handel og innen noen uker var det bare smuler igjen⊠Det fascinerende er at hvem som helst kunne funnet ut av svindelen ved et par enkle google-sÞk pÄ forhÄnd.
NĂ„ sies det at det er ny ledelse og nye muligheter. Wiik er riktignok ute, men de samme som var involvert i noteringen sitter fortsatt. Og det er ikke tegn til at noe har skjedd siste halvĂ„ret annet enn rettsak etter rettsak og skandale etter skandaleâŠ
Klart rÄd her, stay away, og heller ikke kast gode penger etter dÄrlige for det blir det garantert spÞrsmÄl om!
Om man vurderer WR vent til emmisjonen. Dagens aksjer fÞr nok en utvanning som fjerner siste rest av verdi. PÄ en annen side, et oppkapitalisert Wr kan vÊre spennende men for Ä vÊre med pÄ den turen kjÞper du ikke aksjer nÄ
At det blir varslet emisjon pÄ mandag er nesten helt sikkert. Eventuelt sÄ takker de for fÞlget. Er vel en viss fare for det ogsÄ.
Wr har fĂ„tt forlenga rettighetene med 4 nye Ă„râŠ
De mÄ fremdeles ha penger til videre drift.
MĂžt opp de med aksjer og de som har troen. SĂ„ kan surpompen sitte hjemme.
Folk som ikke eier aksjer men som mÄ ha meninger.
Det var nok dere Ari tenkte pĂ„ da han skrev: trist som faenđ
@Kaizers Du skal vite at Wide Release Entertainment har mange fiender, ogsÄ i Norge. Skal ikke se bort ifra at det finnes noen her inne pÄ forumet ogsÄ. Blir uansett et veldig spennende og informativt mÞte pÄ Mandag.
Ja, dette blir bra. Synd eg ikkje kan komme
Er det lov Ä spÞrre hvor mange aksjer dere sitter pÄ?
WR-E sine verste fiender er deres egne ansatte! Spesielt ledelsen lever livets glade dager pĂ„ selskapets, altsĂ„ dere aksjonĂŠrers, regning (hadde de endog skapt noget)âŠ
Mange herfra som skal pÄ mÞtet mandag?
Lovers and haters, det er helt fair det, men det som gÄr igjen og igjen pÄ denne trÄden er at sÄ og si alt det haterne kommer med er misvisende informasjon om film og tv, eller sÄ har du sÄnne som Cagey2 som sitter pÄ tidenes hvite hest som plukker ut det han er mest misfornÞyd med og blander det med faktafeil. Hadde haterne kommet med fornuftig kritikk og hadde satt seg skikkelig inn i hva som har skjedd, sÄ hadde det vÊrt lettere Ä hatt en fornuftig diskusjon med dem.
Hvilke faktafeil mener du at Cagey har fremmet?
Veldig enig. Slik jeg ogsÄ ser det. @cagey2 kommer med troll-kommentarer i denne posten og er en av de fÄ/smÄ fiendene til WR.
Om det er en person som ikke er et troll sÄ er det @cagey2. WR er en av Ärets Scam kandidater pÄ bÞrsen.
Alle som har penger i aksjer der nÄ bÞr anse dem som tapt da emmisjonen som kommer vil vanne ut de penga til 0. Mandag kommer bare til Ä bekrefte dette.
Det er veldig upassende og ekstremt kontroversielle kommentarer bÄde du og @cagey2 kommer med her inne nÄr jeg ser pÄ historikken. Hvorfor sÄ interesserte?
SĂ„ det du sier at WR ikke har et pengebehov og at en emmisjon ikke blir totalt utvannende for dagens investorer ?
Hehe mÄ le. Denne trÄden er praktisk talt lik sÞppletrÄdene fra HO . Fakta er vel at ingen av dere veit noe som helst. Alt er kun «jeg mener og jeg tror» hadde folk holdt pÄ sik i hvilken som helst annen trÄd hadde piggene vÊrt ute. Hvem veit? Kanskje de har gode nyheter pÄ mandag? Kanskje ikke? Det veit vi ikke fÞr pÄ mandag. Hausing og bajsing uten hold i virkeligheten er en gjenganger i denne trÄden⊠desverre . Det er bare Ä scrolle noen mnd tilbake sÄ har vi samme greia.