Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WR Entertainment (WR-ME) đŸ“œ

wr er mer en Morgan Kane

Aha, ok uskyld. Du har bare vÊrt fanatisk ang morgan kane og netflix i flere mnd nÄ, sÄ sorry

Tror man skal slutte Ă„ koble WR mot netflix, Det finnes ingen fakta, ingen data, faktisk heller ingen rykter som gjĂžr det til en mikroskopisk mulighet engang.

2 Likes

LEDELSEN SIER:

Som skapt for film
Men Patrick StrÞm er klar pÄ at nÄr snarvisitten i hjemlandet er over, sÄ er det beinhard jobbing for Ä realisere filmprosjektet som stÄr i hodet pÄ ham.
– Jeg og Tasmin (Tasmin Lucia-Khan, CEO i WR Entertainment, red.anm.) er hundre prosent dedikert til selskapet, sier han.
StrĂžm understreker at WR Entertainment ikke bare handler om Kane.
– Vi har blitt kalt Morgan Kane-selskapet, men vi er mer enn det. Vi har andre planer ogsĂ„, jeg kan tenke meg Ă„ levere ting for Netflix. Og humor er min lidenskap. Men vi skal ogsĂ„ lage film av Morgan Kane, sier StrĂžm.
Han har ogsÄ tro pÄ at Kane ikke bare kan bli film, men en TV-serie.
– Vi snakker 83 bĂžker, det er et utrolig rikt univers – helt fantastisk for film og TV. Og sĂ„ er det jo laget for amerikanere, det er nesten utrolig at det ikke har blitt gjort fĂžr, sier StrĂžm

Dere fÄr spÞrre ledelsen pÄ mandag hva DE tenker om Netflix/HBO/TV, spillefilm og finansiering av selskapet og alle prosjektene :slight_smile:

1 Like

Patrick Ăžnsker Ă„ jobbe med netflix
 Ja det betyr nok at de har 100mill kontrakt til signering.

Jeg tenker jo at Netflix gjerne har bedre kandidater Ă„ jobbe med.

Jeg Ăžnsker meg Ă„ vinne i lotto.

Det betyr ikke at jeg kommer til Ă„ vinne i lotto.

1 Like

Er det en som er pÄ Tekinvestor og som skal pÄ WR E. sitt mÞte kl.17.00 i Oslo i dag og som i lÞpet av kvelden kan legge inn et kort resym�

MÞtet er pÄ mandag 14.05

Takk for svar Kaizers - jeg har blingsa pÄ datoen:)

Utrolig spennende dette! Hopp Arne Fredly pÄ? Þystein stray spetalen?

Stiller Arne Blystad og BjĂžrn Kjos opp?

Du mÄ tenke litt stÞrre. Warren Buffet ser nok potensialet i en fantastisk aksje som denne.

4 Likes

Jeg hÞrte Amazon sjefen var pÄ vei for Ä kjÞpe hele selskapet til fantastisk overpris

2 Likes

Oppdatering: Tydeligvis traff kommentaren min litt for personlig siden de rapporterte den slik at den ble skjult. Dere kan ikke spy ut sÄ mye sÞppel, men ikke tÄle litt humor tilbake. Jeg skal moderere teksten under sÄ dere ikke blir lei dere.

Mer fasinerende hvor interessert du, Evilfreud og Cagey2 er i dette selskapet. ( Jeg var ikke tilstede i dette scenarioet, sÄ dette er oppkonstruert og kan bare vÊre tull, men kan ogsÄ vÊre sant. Blir synsing) De 3 usikre gutta med litt kviser og hÞyvannsbukser som sto pÄ hjÞrnet av skolen og slang meldinger til jentene som hadde begynt Ä fÄ former :joy::joy: Med deres engasjement regner med dere skal pÄ mÞte pÄ mandag, ser frem til Ä hÞre dere tale :sunglasses: Kanskje dere fÄr snudd skuta her. God hÊlj alle sammen :grinning:

2 Likes

BĂžrsgruppen-BI har WR-ME aksjen i sin portefĂžlje i Aksjeligaen:

image

RÄtt, alle vil bli med pÄ suksessen, sÄ lenge det er penger sÄ lenge penger i Wre-me!

Last opp og hold!

1 Like

Hehe, ja man kan jo ta skyhÞy risiko nÄr det er lekepenger det er snakk om.

Og sÄ er det litt juks da, for det er jo overhodet ingen omsetning i aksjen i virkeligheten. Det er umulig Ä komme seg ut dersom man fÞrst sitter inne.

1 Like

PÄ hvilket grunnlag baserer du dette pÄ? Bare Appelsinhaugen AS (DÞdsbo) solgte over 4 millioner aksjer for en tid tilbake sÄ vidt jeg husker. Mulig Kaizers husker eksakt.

Det er knapt omsatt aksjer de siste par ukene.

SÄ du baserer uttalelsen din pÄ de siste uker. Denne aksjen har gÄtt opp og ned som en jojo hele tiden, sÄ ser poenget ditt, men det blir feilinformasjon Ä si det er umulig Ä komme seg ut nÄr det er tradet millioner av aksjer siste mÄnedene.

1 Like