Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WR Entertainment (WR-ME) 📽

Her er det muligheter til å få info:

Kjære Aksjonær,

Vi ønsker å invitere alle aksjonærer i WR Entertainment ASA til å møte WR-teamet mandag 14. mai klokken 17.00. Vi kommer til å oppdatere dere om 2017-2018 aktiviteter, samt å se på selskapets økonomiske status sammen med fremtidig strategi. Møtet vil bli avholdt i Oslo sentrum (møtested vil bekreftes senere).

Kom og snakk med teamet fra Los Angeles og møt styret. Tilstede kommer til å være:

Styreleder, Frode Foss
  Administrerende direktør i WR Inc og styremedlem, Tasmin Lucia-Khan
  Styremedlem, Rolf Arne Høyen
  Daglig leder, Erik Christoffersen
  Kommunikasjonsleder og produsent, Patrick Strøm

Vi gleder oss til å bygge relasjoner med alle våre aksjonærer i begynnelsen av uken før Norges nasjonaldag 17. Mai, og til å møte alle de som har støttet oss på WR sin reise for å bringe den norske fiktiv helten Morgan Kane til det store lerretet og til publikum over hele verden.

Vennligst gi oss beskjed dersom du ønsker å delta ved å svare på denne e-posten.

Håper på å se deg der!

Med vennlig hilsen,
WR Entertainment

Jeg kommer :cowboy_hat_face: håper på knallsol og utepils :cowboy_hat_face:

I dette møtet får dere nok invitasjon til å være med på en emisjon til ekstremt gunstig pris :crazy_face:

1 Like

Dette var meget bra! Nå har jeg virkelig troen!!
Evt. Emisjon er ikke noe problem så lenge pengene skal brukes til noe som nærmest garanterer suksess og penger inn i selskapet. Men tror ikke på noe dumpe emi. Hva er vitsen med det. 80% av dagens aksjonærer eier 100% av selskapet. Selskapet selv eier 20 % som igjen er eid av aksjonærene. Ingen er tjent med mange nye aksjer til under dagens prising.

Hvor stor må en kapitalforhøyelse være, for å ha nok midler til å “garantere suksess” som du skriver?
Hvor mange aksjer må da utstedes hvis de får dagens kurs pr aksje?
Hvor stor rabatt tror du at de må gi for å få nødvendig kapitaltilførsel, og hvor mange aksjer må da utstedes?

Ingen verdens kr som kan garantere suksess. HVIS de skulle klare å lage en film må den faktisk bli drit god også

Helt enig.
Men jeg stiller altså spørsmålstegn til en post der en emisjon ikke anses som et problem, “så lenge pengene går til noe som nærmest garanterer suksess…” .

Jeg er litt bekymret for at det er en del som lar seg lokke til å investere i et luftslott.
Størstedelen av investorenes penger har hittil gått til å betale for lønn og personlig forbruk til WR-E ansatte.

2 Likes

For kursen sin skyld, tror jeg det er nok at markedet får vite at de holder på å lage en film.

Suksess mener jeg fremdrift av film, da vil kursen gå opp! Da kan det selvfølgelig blir en dårlig film.

Fremdrift vil vel ikke gi selskapet inntekter? Ferdigstillelse må det vel være?
Og hvor mye penger trenger de til det?

Nyhet rundt Cardewell saken?
God følelse her ja!
Respekt at ledelsen møter oss!

Fytti er vi i starten av noe megastort her???

Fredrift i seg selv vil ikke gi selskapet inntekter, men det er ikke slik at filmen må være ferdig klippet og lansert på kino før den genererer inntekter.

Hvor mye som trengs til ferdigstillelse vil variere etter produksjonsbudsjett og hvordan en film (eller TV-serie) finansieres. Produksjon har aldri vært tenkt finansiert direkte av selskapet, og vil således ikke kreve emisjon. Emisjon kan være et alternativ for noen utviklingskostnader samt generell overhead frem til inntekter fra film/TV kommer, men så har også selskapet noen millioner aksjer som kan selges, for å unngå utvanning i alt for stor grad.

Med 2-5 millioner vil man komme langt på vei mot en TV-pilot eller utvikling av spillefilm (inkl. Regissør, manus og et par skuespillere på plass), gitt av produksjonsbudsjett som sagt holdes utenom. Alt som går mot utvikling av pilot eller film vil uansett kunne betales tilbake til selskapet så snart prosjektet er ferdig utviklet.

2 Likes

Hear Hear Ethan_Hunt. Endelig et innlegg med kunnskap og fornuft rundt hvordan bransjen funker. Jo mer forståelse folk får, jo sunnere blir debatten.

De eier alle rettigheter til Morgan Kane, så de sitter på en IP som kan utvikles. Om det blir noe ut av det vil tiden vise, men å si luftslott blir rart. Da har jeg investert i mange luftslott isåfall der de har et patent, ide, produkt, IP, som de har planer om å utvikle. De holder tross alt til i Hollywood, mekka av film og tv, så selskapet kan og burde også være på jakt etter nye ideer, manus, bøker hele tiden. At selskapet var et luftslott med tidligere team som nå er ute er jeg mer sikker på, for jeg tror personlig de aldri hadde noe intensjon om å lage noe som helst. Det så vi i VGTV dokumentaren. At nåværende team har en intensjon om å lage noe tror jeg mer på da ingen av de skal spille hovedrolle og eget personlig ego blir satt foran alle som tidligere.

Og størstedelen av pengene gikk vel til søksmål og advokater i 2017, så hadde det ikke vært for det hadde det nok vært en helt annen status i dag.

Ser frem til møte på mandag.

:+1:
Lykke til

Hold på aksjene! Himmelferden er nær :slight_smile:

Skal ikke selge skinnet før bjørnen er skutt, men jeg har fått styrket tro på at selskapet har passer bunnen.

Ikke kjøp men en du kan tape!

HIGH RISK!

Like greit å selge og få 10x så mange aksjer til samme pris i emmisjonen.

Utvanningen blir iallefall total.

Den som lever for se. Jeg tror ikke på emisjon som må dumpes.
Jeg er klar med cash om ledelsen kommer med noe oppløftende!

Nå har vel aldri morgan kane hatt som mål å ha norsk tale eller filmet i frognerparken