Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WR Entertainment (WR-ME) đŸ“œ

Kom nÄ wre-me

53 tusen inn, 7,5 mill ut i 2017. Ikke rart de mÄ selge noen aksjer. Men fortsetter 2018 pÄ samme vis, sÄ dekker aksjene bare litt over halvparten av utgiftene. Noe mÄ skje snart.

Jupp, taktisk burde de ha ventet med Ä selge, men de trenger jo kr. Lurer pÄ nÄr de skal ha GF , den skal jeg pÄ, om jeg sÄ mÄ ta ut en fridag :cowboy_hat_face: Du fÄr bli med pÄ den du ogsÄ, sÄ kan vi ta oss enten en seiers Þl eller en grav Þl :blush: Þl blir det uansett :cowboy_hat_face:

Enig med deg. OppmÞte er bra. Skulle gjerne vÊrt der i fjor nÄr folk satt Ä skreik til Wiik, men vi fÄr satse pÄ en mer fornuftig samtale med nye ledelsen i Är. PS: Jeg tar en Whiskey :wink: Old Grand Dad

1 Like

Innlegg av: Strongarm (04.05.18 16:31 ), lest 16 ganger
Ticker: WRE-ME
RE^1: Wre-Me: Ny hĂžring i Cardewell saken
Det ble lagt ut et nytt dokument i LA Court i gÄr, hvor det kommer frem at WR-films har betalt inn jury-fees pÄ 150 dollar, mens Cardwell ikke hadde gjort det. Han har fÄtt frist til 7.mai. Skulle ikke det skje, blir det ikke noen jury trial.
Lite trolig at det skjer, men lov Ä hÄpe

1 Like

Hvordan var salget sist uke blant topp 50?

Ikke mye salg forrige uke, bare en pÄ plass 44 pÄ aksjonÊrlisten som kvittet seg med 79 489 aksjer.

SĂ„ selskapet selv har sluttet Ă„ selge?

NÄ mÄ noen ta tak og ta et jafs:)
31.05 fÄr vi news.

Men fÄr vi noe fÞr?

Ka skjer 31.05?

Rapport!

Hva er ditt snitt i denne aksjen @Kaizers om jeg fÄr spÞrre?

Mitt snitt er uinteressant. Wre-me mÄ levere og alle som kjÞper nÄ snitter ned:)

WRE-ME

WR Entertainment er et underholdningsselskap med hovedkontor i Los Angeles, som har som mĂ„l Ă„ bli ledende i verden innen bok-til-film underholdning og fortsette sin vekst som et “mini-major” studio i Hollywood. WR er i ferd med Ă„ igangsette fĂžrste filmen i filmserien basert pĂ„ den internasjonalt bestselgende bokserien Morgan Kane, som til nĂ„ har solgt over 22 millioner kopier. Parallelt bygger selskapet WR Publishing, for Ă„ utnytte salget av Morgan Kane e-bĂžker internasjonalt.

Det jobbes det stiller, best Ä sitte lastet pÄ dagens lave kurs.

Respekterer sĂ„ klart ditt valg om Ă„ ikke dele din snittkurs, men da blir dine utsagn om at kursen er lav og at andre nĂ„ snitter seg ned mindre troverdig, om du forstĂ„r meg rett. Skal man “presse” andre inn i en aksje pĂ„ bestemte kurser, sĂ„ mener nĂ„ jeg at man ogsĂ„ bĂžr dele sin egen inngangs kurs for Ă„ bli mer troverdig. Om du ikke vil dele den sĂ„ er det bedre om du lar vĂŠr Ă„ “presse” andre inn til “bestemte” kursnivĂ„er i en aksje. Just saying :slight_smile:

Her skal ingen fÞle seg presset. Folk fÄr gjÞre som de vil.

Nett for morroskyld som ikkje har noko med selskapet Ă„ gjera.
Kor gamle er dekan?
Eg e 23.

43, men hva har det med aksjen Ă„ gjĂžre?

Det var det eg skreiv, ville berre se om eg er den yngste investoren i detta selskapet :stuck_out_tongue_winking_eye::+1: