Jeg tror også dette. Kan ikke forstå at det er mulig å drive på slik i 2018.
Aksjen er i bevegelse. Nå er det mye negativt priset inn og usikkerhet.
Kommer det melding med godt innhold kan vi for teste 1 kr.
Jeg tror også dette. Kan ikke forstå at det er mulig å drive på slik i 2018.
Aksjen er i bevegelse. Nå er det mye negativt priset inn og usikkerhet.
Kommer det melding med godt innhold kan vi for teste 1 kr.
Skjønner frustrasjonen din K, men dessverre er det for få aksjonærer som vet noe om film og tv her i det hele tatt. Så virker som om folk kjøper og selger basert på hva de leser på forumer nesten. Er amatørenes aften på denne børsen foreløpig.
Fra sist gang jeg sjekket listene har ingen av de nye store aksjonærene solgt en aksje. Er du ny i denne aksjen hadde jeg heller fulgt med på aksjelistene. Hadde Kjos og Blystad begynt å selge seg ut hadde det kanskje sett litt annerledes ut, men de vet hva som har skjedd og holder seg i ro så selskapet får gjort det de skal.
Hvor skal vi ellers få info? Selskapet gir jo oss nada informasjon.
Mange elsker øreaksjer. Jeg har troen. Tviler på noen på topp 20 selger utover selskapet av som trenger arbeidskapital og nekter å kjøper emisjon på dagens lave kurs.
Husk flere på av topp 20 aksjonærene sitter i ledelsen.
Selskapet har vært konstant i media over 1 år. Alle som gidder å følge med vet nå at det ble inngått et forlik for 2 mnd siden og rettighetene til Morgan Kane har akkurat blitt fornyet for 4 nye år. Noe som burde gi folk litt mer ro enn å selge aksjer til 0,26 som i dag. Tydeligvis med fornying av rettigheter er selskapet innstilt på å jobbe på videre. Her må du investere med toldmodighet, film og tv tar tid, men når det først settes igang er hele selskapet i gang.
Bare skjønner ikke at folk gidder å kjøpe aksjer en gang hvis de ikke er lest opp på alt som har skjedd.
Nettopp. Har ikke sett en aksje bli solgt av Blystad eller Foss og Kjos, heller ikke Strøm. Om Khan har aksjer vet jeg ikke, kan være i den Citybank kontoen, men ingen selger, rettigheter er fornyet.
Citybank eies av ledesen men ikke Khan. Hun kommer nok snart inne om hun får lov.
Da var vi på 22, 6 øre.
Det som er spenende å se er om det er selskapet selv som selger ned eller om det er andre mindre aksjonærer.
Tror nok dessverre at ingenting kommer til å hende her,føre carwell saken er over. Han kommer nok ikke til å gi seg. Han har ikke rare utgiftene knyttet opp mot søksmålet, da jeg har lest ett sted at han fører saken selv. Så dere får legge aksjene deres i en skuff og glemme de, eller selge de, for her kan det godt ta 2 nye år føre noe som helst blir meldt av filmnyheter. En seier over cardwell er heller ikke av større betydning for kursen. Relax, kjøp noe annet spennende, mens dette føet blir til et frukttre.
Jeg ser på Cardwell som uvesentlig etter å ha lest søksmålet hans. Han fører saken sin selv fordi han vet han har en dårlig sak, men leker tydeligvis litt kar ved å prøve saken. Tror selskapet fint kan fokusere på produksjon selv med Cardwell saken på siden. Saken mot Wiik var mye mer komplisert, Cardwell snakker om kontraktsbrudd. Her må de bare møtes, han må legge hva han har på bordet, samme må WR, så få en avslutning.
Les søksmålet fra Cardwell så endrer du oppfatning. Kunnskap er ikke dumt når man er inne i WR.
Har fått med meg alt som er i media, hadde bare noe av det som står det handlet om en film som var under emning, så hadde alt vært rosenrødt. Det er det jo ikke. Selskapet driver og selger sine egne aksjer til gi-bort-pris.
Summa summarum, ikke mye å rope hurra for. Holder dog på de få aksjene jeg har.
Har lest de, og jeg tror ikke de klarer å få med seg seriøse producere eller andre folk med prosjektet føre saken er ute av verden, mulig jeg tar feil, men JEG tror ikke det.
Hurra kan du rope på 17.mai Bra du holder!
At de selger aksjer er posetivt… det hindrer utvanning av dine eksisterende. Har du trua så hjelp de, og kjøp men regn med at dette tar laaaang tid
Cardwell har et rett fram søksmål, kontraktsbrudd. Folk blir jo saksøkt i Hollywood hele tiden, så et kontraktsbrudds søksmål er lite drama. Wiik´s søksmål var et oppkonstruert vilt søksmål som skulle skape overskrifter, noe som beit han særdeles hardt i ræva til slutt, men også sikkert skremte bort mange. Han har tapt, ute, borte.
Snur det nå? Kjøperne titter frem og skulle selskapet selv slutte å selger det være få aksjer tilsalgs.
Skulle vi i tillegg få good news. Kan dette bli gøy!
Det virker åpenbart at kassa i WR er tom og at aksjer selges unna for å holde driften i gang.
Virker sånn, men finner det likevel underlig. På 25 øre, så er de 18 mill aksjene de overtok fra Wiik, verdt 4,5 mill. Det holder ikke lenge. Hvor mye lønn har Tasmin og de andre i året?
Nei, det holder ikke ut året. Og kursen vil jo synke i takt med nedsalget også.
Ta det med ro.