Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WR Entertainment (WR-ME) 📽

Her har nok Arne Blystad, Frode Foss og Bjørn Kjos pluss resten av topp 10 handlet.
De kjøper sikkert ikke via børs.

Nå må den vanlige mann i gata begynne å kjøpe.

Garantert ikke Frode Foss.

Uttak av en aksjonærliste vil jo fort avsløre at det du nettop sa var totalt piss.

2 Likes

Hvorfor det? 2 ansatte /innsidere på er inne på topp 10.

Hva synes WR-aksjonærene om at man allerede kan kjøpe aksjer for under 30 øre? Fornøyd med å ha lastet opp enda flere aksjer til overpris?

2 Likes

ER jo ingen av dem som kjøper :wink: De er jo fullasta på høye nivåer :wink:

Ei heller tar de ut aksjonærlister, for da hadde påstandene dems blitt avslørt som bs :wink:

Funcom opp 81 % i fjor og 46 % i år.

WR ned 81 % i fjor og 24 % i år.

Jeg tror ikke WR-aksjonærer har den aller minste anelse om hvordan aksjemarkedet fungerer.

1 Like

Flott det og har tjent gode penger i Funcom. Men hvorfor skriver Funcom investorene her?

Fordi dette er et investorforum, og man bør advare folk mot å tape penger.

1 Like

Fordi Frode Foss som primærinsider er pliktig til å melde all handel.

1 Like

Fordi du kommer med så utrolig mye bullshit at det er greit at flere som investerer i andre selskaper kommer inn å advarer samt korrigerer i ny og ne.

1 Like

det er ingen handel som er utført ennå… herregud for et kaklekor… gå tibake til funcom tråden deres

22.05 er dagen for betaling og da får man aksjene. Ingen melding før det.

Tør vedde mye på at Arne Blystad og Bjørn Kjos har kjøpt!

Hvor mye vedder du?

Jeg bidra med 1000 kr til leger uten grensen om de ikke har kjøpt noe. Du gi kr. 1000 til leger uten grensen om de har kjøpt.

2 Likes

Deal.

Forventer å se kvittering.

1 Like

Hvilken dato er det forventet at disse skal ha kjøpt, og hva var beholdning før evt kjøp?

Viktig å ha reglene iorden her.

Ti største eiere

Eierandel

WR ENTERTAINMENT ASA 20,71%
SONGA TRADING INC 5,49% HER ER ARNE BLYSTAD!
CITIBANK, N.A. 5,16% HER ER INNSIDERE!
MARTINSEN JONNY 5,15%
HØYEN EIENDOM AS 4,90%
STRATEGIC INVESTOR GROUP AS 4,76% HER ER BJØRN KJOS og FRODE FOSS

Bare så det er sagt på forhånd så sender jeg de 1000 kronene til en annen hjelpeorganisasjon dersom Kjos og Blystad mot formodning har kjøpt. Går ut fra at det er det samme så lenge det er en god sak.