Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WR Entertainment (WR-ME) đŸ“œ

Helt i orden! Da fÄr vi se neste uke.

Enten at de melder dette i markedet eller ved neste oppdaterte topp 20 liste som sikkert noen kan skaffe.

Siste mulighet til Ä kjÞpe pÄ 30 Þre, fÞr evt. flaggmeldinger / vi fÄr vite hvem som kjÞpte de ca. 14 millioner aksjer i selskapet.

Hehe nei nei, hÄper da den skal ned, eller holder seg til skattepenga kommer :stuck_out_tongue_winking_eye:

«Skattepenga kommer», tapt so mykje pÄ aksjer? :open_mouth:

1 Like

Neida, men neste 500 timer overtid med 50% skatt blir litt :wink: liker Ä trekke litt for mye, i tillegg til ekstra skatt pÄ ordinÊr lÞnn :yum:

Heilt rett, sÄnn da skal gjerast :+1::wink:

1 Like

500 timer overtid??

jobber du akkord helt alene i bedriften du jobber i?

:joy:

@pdx er dette mulig Ä fÄ til? kan betale dobbelt

1 Like

:joy::joy::joy::joy:

HĂ„per virkelig ikke det. Blir for dumt om man bare skal ignorere noen med andre meninger enn seg selv, da kan man like godt ha en stĂžttegruppe for da er det ikke et forum lenger.

“Stikk-fingra-i-Ăžra”-investeringer pleier ikke gĂ„ sĂ„ bra.

2 Likes

stoor forskjell pÄ andre meninger og kun gÄ inn pÄ denne trÄden for Ä spre drit
 de er ikke intressert i aksjen , og kun ute etter Ä spre drit, uten Ä ha satt seg inn i hele casen

ps. var ment som en spĂžk, synd du ikke tok han :rofl:

Det er her du tar feil. Du har fĂ„tt mange gode, dog kritiske, innspill fra personer som har brukt tid pĂ„ Ă„ sette seg inn i caset. Om du velger Ă„ se bort ifra de innspillene er sĂ„ sin sak, men det er kun du som taper pĂ„ Ă„ avfeie det som â€œĂ„ spre drit”.

2 Likes

dette er saklig? my ass
 dette er bare noen, gidder ikke spamme hele siden
 hvis dette blir en standard i denne trÄden, sÄ skal dere fÄ viljen deres 
 da gidder jeg ikke betale for dette, for drit finner jeg nok av pÄ H.O

@pdx

1 Like

Skal svare for min egen uttalelse:

SÄ lenge ledelsen ikke klarer Ä vise at kapital innhentet via emisjoner og salg av egne eiendeler gÄr til noe annet enn lÞnn til samme ledergruppe, sÄ er det ikke usaklig Ä si at dette selskapet lar smÄsparere finansiere ledelsens private forbruk.

2 Likes

Og Ceo i WR bruker fryktelig mye tid pÄ andre karriÊrer som inkluderer utseende. SÄ synes alle beskrivelsene ovenfor er innenfor

1 Like

Jepp. Jeg stiller ogsÄ spÞrsmÄlstegn ved hvor hun har sine prioriteringer og lojalitet.

1 Like

ja det sier sitt
 bare la vÊr, stiller spÞrsmÄlstegn ved alder pÄ dere ass
 post gjerne dersom du engang skulle bli intressert i aksjeprat

SirSmokealot
Jeg er enig med deg - ser de siste ukene at det er kommet til en tre-fire ny debattanter og som ensidig bÊrer frem negative kommentarer som ikke er relevant for Ä prÞve Ä gjÞre seg opp en mening om hvordan bedriften drives nÄ og potensiale fremover. De eier ikke aksjer i WR og advarer mot det. Hvorfor bruker de sÄ mye tid pÄ dette
S

Ser at ordtvisterne er svÊrt utholdende med sitt og som jeg ofte har sett fÞr (pÄ HO), dÞr dialogen pÄ strengen ut
HÄper det ikke skjer i WR strengen her. Det er lov Ä legge litt bÄnd pÄ seg og sÞrge for at man bidrar til det beste for alle brukerne her - ikke kun tenke pÄ seg selv


1 Like

Sakset fra e24 kommentarfeltet; noen som spurte angÄende fremtiden til WR-ME:

Anders Park Framstad:
“Hei! Helt umulig Ă„ si noe sikkert om. Selv om selskapet fĂ„r inn mer penger nĂ„, har de ikke penger til Ă„ lĂžfte en storfilm pĂ„ egenhĂ„nd. Det er dermed fortsatt et finansieringsspĂžrsmĂ„l som mĂ„ avklares, de mĂ„ lande en distribusjonsavtale og sĂ„ mĂ„ de produsere filmen. Den som lever fĂ„r se.”

  • Dette er nok det markedet tenker ogsĂ„, og det kan reflekteres i kursen. MissforstĂ„ meg rett; jeg er interessert i Ă„ kjĂžpe om de fĂ„r finansieringen til Morgan Kane pĂ„ stell - Men jeg risker ikke Ă„ kjĂžpe fĂžr dette evt skjer.
    Vet vi hvor mye mer WR trenger for Ä komme i gang? Og er denne summen isÄfall realistisk for et selskap som WR-ME Ä fÄ finansiert via lÄn eller emisjon? Spennende tider her i hvert fall; det kan jo nesten minne om Funcom rett etter Lego floppen; en case som kan fÄ en skikkelig bra turnaround!

Btw, hva innebÊrer det Ä fÄ distribusjonsavtale?

1 Like

De mĂ„ klare Ă„ fĂ„ med seg rett producer, med rett producer blir alt litt “enklere”
en emisjon mÄ finne sted pÄ et tidspunkt,de tremger penger til preprod. at dette er noe som henger i en tynn trÄd er det liten tvil om, men jeg tror og hÄper pÄ at det gÄr bra.
dersom det ikke blir en rettet emisjon kommer jeg til Ă„ spytte inn det jeg fĂžler jeg kan.