Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WR Entertainment (WR-ME) 📽

Hovedelementer Filmfinansiering, del 2(den kinkige delen)

1 Like

Budsjett og dets størrelse …

1 Like

Distribusjon er en mangslungen affære. Heng med i svingene her …

Sky Moore er en av Hollywoods mest respekterte advokater og avtaleforhandlere. Sjekk gjerne ut resten av hans videoer om filmbransjen.

1 Like

litt usikker på om jeg har lyst til å kjøpe mer,eller selge etter disse hehe neida :wink:

Googler du gulrøtter så finner du artikler som gjør at du slutter å spise det å :joy: Men disse videoene er fine, han er bare veldig direkte på alt som er av fallgruver og det er bra. Disse videoene burde vært obligatorisk for forumbrukere å se før de åpner kjeften sin i det heletatt. Fortsett å del linker Dusty, veldig bra :+1:

1 Like

Hehe tenkte litt det samme, styrker vel ikke akkurat hausernes case. Men tror det er veldig sunt for dere som sitter i denne å ha et mer realistisk syn på dette!

1 Like

Jeg har vel vært krystall klar på at jeg regner dette som tapt hele veien :cowboy_hat_face: det jeg fikk et lettere sjokk over var at så få filmer gikk i pluss

Likevel har du sagt at du fortsetter å sette penger i dette!?

WR skal ikke finansiere filmen!
Western er hot. Kane er hot!

Boksalget kan ta av!

Ja, jeg tror jo at det skal gå bra, og har klokketro på ledelsen, men jeg forventer ikke avkasting på samme måte som i en etablert aksje… forstår du hva jeg mener? Litt vanskelig å forklare

Hvis du ser på WR som EN FILM er det rart å investere. Ser du derimot på WR som et produksjonsselskap som skal fortsette å produsere filmer og tv-serier så er det et annet senario. Det er først når selskapet begynner å ha fler prosjekter at det blir spennede. De må bygge seg opp en katalog med filmer/serier de eier. Men alle produksjonsselskaper må begynne et sted, med sin første film.

Det som er gull med WR er at de sitter på alle rettigheter til Kane, så selv om de vil få lite igjen av bakenden på første film kan et eventuelt boksalg og andre rettigheter spille en større rolle på cash balansen til selskapet selv etter første film.

De må behandle Kane som et brand, (som Nike), bygge opp Morgan Kane så det kan spres på utallige plattformer. Hadde de bare hatt rettighetene til et random manus hadde det vært helt annerledes.

Det viktigste er at de kommer igang og får satt seg selv på kartet over selskaper som produserer.

1 Like

Det er slik case jeg håper på da, det er det å skape et brand.

Veien dit er lang, så jeg kan jo ikke forvente at dette i det heletatt går

Njaa… da må en i så fall heller kalle det veldedighet eller liknende da og ikke en investering? Og være klar på det mot alle andre “filantroper” som vurderer inngang.

Folk som tørr å satse på gode ideer som er med på å skape noe vuttu, ikke bare høste frukten i etterkant :smiley:apple hadde ikke vært det det er i dag dersom alle skulle vente for å se om det gikk bra først , men for all del kall det hva du vill

1 Like

https://newsweb.oslobors.no/message/451806

WR Entertainment ASA: Capital Raise - Allocation of shares to primary insiders

Reference is made to the stock exchange release made by WR Entertainment ASA (the “Company”) on 15 May 2018 regarding the successful completion of a capital raise. The following primary insiders was allocated shares in the capital raise:

Frode Foss, Chairman of the Board of WR Entertainment ASA and primary insider, controls through FEF Invest AS 36.6% of the shares of Strategic Investor Group AS which has been allocated 1,065,757 shares at a purchase price of NOK 0.30 per share in the referenced capital raise.

After the completion of the transaction Strategic Investor Group will own 5,365,757 shares in WR Entertainment ASA, equal to 5.94% of the 90,302,300 outstanding shares.

In addition, Strategic Investor Group AS holds 468,750 warrants in WR Entertainment ASA, and FEF Invest AS holds 390,625 warrants in the Company.

Rolf Arne Høyen, Board Member of WR Entertainment ASA and primary insider in WR Entertainment ASA, has via Høyen Eiendom AS, a company controlled by Rolf Arne Høyen, been allocated 1,666,667 shares at a purchase price of NOK 0.30 per share in the referenced capital raise.

After completion of the transaction, Høyen Eiendom AS will own 6,093,667 shares in WR Entertainment ASA, equal to 6.75% of the 90,302,300 outstanding shares.

Erik Christoffersen, General Manager and primary insider in WR Entertainment ASA, has via his wholly owned private company Touriga Nacional AS, been allocated 450,000 shares at a purchase price of NOK 0.30 per share in the referenced capital raise.

After completion of the transaction, Touriga Nacional AS will own 585,000 shares in WR Entertainment ASA, equal to 0.65% of the 90,302,300 outstanding shares.

Please direct all enquiries to [email protected]

May 21, 2018
WR Entertainment ASA

Bjørn Kjos eier selskapet sammen med Frode Foss.

Blir spennende å se hvor mye Arne Blystad kjøpte.

Frode Foss, Chairman of the Board of WR Entertainment ASA and primary insider, controls through FEF Invest AS 36.6% of the shares of Strategic Investor Group AS which has been allocated 1,065,757 shares at a purchase price of NOK 0.30 per share in the referenced capital raise.

1 Like

FEF Invest er Frode Foss sitt selskap. Bjørn Kjos har ingen tilknytning til det.

Godt forsøk.

heh trøtt? les en gang til