Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WR Entertainment (WR-ME) đŸ“œ

Ikke akkurat god behandling av folk som bare Þnsker Ä snakke om WRE nei
 Synd det, sÄ lenge det er rolig med haussing og anbefalinger og heller saklig diskusjon sÄ burde det gÄ an Ä la vÊre Ä fornÊrme folk.

1 Like

Jeg fjerner upassende innlegg, men det skrives utrolig mye her i lÞpet av en dag :slight_smile: Bruk flagge-knappen under innlegg for Ä rapportere de til meg, sÄ ser jeg pÄ de og fjerner dersom de bryter forumreglene. Reglene er de samme for alle, Insider eller ei.

Det er jo lattis da, at det kanskje er 4 brukere av dette forumet som faktisk har aksjer her(eller som vertfall tÞrr Ä si det) alikevell er det en av forumets mest kommenterte trÄder ,der de fÄ som prÞver Ä dele info eller ha en samtale ang selskapet, heletiden mÄ forsvare seg ovenfor enkelte brukere som hverken har eller kommer til Ä kjÞpe aksjer her. det er vel ikke mange komentarer som bryter med forumreglene, hvis noen, men de er som ulver og angriper i flokk :roll_eyes:
men dette er jo ingen nyhet, har jo vert sÄnn siden lenge fÞr larsen ble kastet ut.
men samma f, begynner Ă„ bli vant til det, selv om jeg kan bli jĂŠvlig irritert over oppfĂžrsel til enkelte innimellom
 #folkeskikk

2 Likes

For meg virker selskapet som en relativt risikabel investering, sĂ„ jeg forstĂ„r at noen kanskje vil “advare” mot det. Men, jeg tror de fleste har fĂ„tt med seg skepsisen, sĂ„ jeg vil anmode alle som ikke har noe nyttig eller konstruktivt Ă„ komme med om Ă„ droppe Ă„ kommentere i denne trĂ„den. Det gjelder forsĂ„vidt alle trĂ„der, ikke bare denne.

3 Likes

Problemet her er ukritisk hauss og samme hvor stÞtt du blir av det sÄ mÄ det adresseres slik at ingen blir forvillet til Ä tro at dette er et safe bet. For det er det ikke!

3 Likes

ser den, og jeg tror jeg vet hvilke brukere du sikter til, men som sagt folkeskikk kommer man langt med, det gÄr an Ä si ifra pÄ en ordentlig mÄte, da vill det heller ikke det at man faktisk sier ifra bli oppfattet som kakkling :cowboy_hat_face:

2 Likes

Ukritisk haus, som du her snakker om, gÄr begge veier.

Jeg er faktisk uenig. Jeg er en av de som har advart mot wre lenge. Flere av de som har kritisert aksjen og caset, meg selv inkludert har ganske sÄ god track record og vet hvordan en rÄtten fisk stinker. Men nok om det :slight_smile:

2 Likes

Alle vet at dette er high risk high reward! Her kan vi tape pengene og her kan vi bli millionĂŠrer.

Det er fakta! Har man ikke rÄd til Ä tap, sÄ kjÞper man ikke.

Dog kan noen lese seg om om han : Den barmhjertige samaritan😊.

Jeg gi selskapet 6 mÄneder til fremdrift, da er nok de 4,4 millioner de fikk inn brukt opp. De har ca. 5 millioner egen aksjer enda.

NÄ mÄ de jobbe dag og natt for Ä levere!

Har du fÄtt med deg at aksjen har stupt med 90 % i samme periode?

2 Likes

EtterpĂ„klokskap gir deg ingen rettighet til Ă„ kalle deg selv “ekspert” her inne vel?

Du kan bli millionÊr pÄ ganske mange safere case. Bare Ä putte penga i funcom, pcib, nano, trvx, bgbio, kitron, axa m.fl. Og flere av disse har faktisk noe Ä bygge pÄ samt at de kan gÄ mangemangemangegangen

1 Like

NÄr har jeg vÊrt etterpÄklok? Jeg har aldri titulert meg ekspert, men jeg har en ganske god track record pÄ investeringene mine :wink: Er tross alt dette jeg lever av.

1 Like

Jeg har tjent gode penger pÄ funcom og andre selskap. Jeg har ogsÄ tap pÄ andre. Men jeg gidder ikke skrive i andre trÄder hvor jeg ikke eier aksjen.

NĂ„ skriver jeg her Pga. Jeg eier wre-me.

Den som lever fÄr se.

Problemet er ikke at du skriver her. Du kommer med kursmĂ„l tatt ut av lufta og “triggere” som ikke har rot i virkeligheten. Jeg kan ogsĂ„ stikke fingern i vĂŠret og komme med utsagn som ikke stemmer.

Men som du sier, den som lever fÄr se :slight_smile:

Hahaha, mitt personlige kursmÄl mÄ da vÊre like lov og mange som hyler om bÄde 5-10Þre, at ledelsen er udugelig og Khan ditt og datt.

Triggere stÄr jeg for. Det er det selskapet skal gjÞre fremover. SÄ fÄr vi se om de lykkes.

har man kjÞpt for 100k her er man jo blant top 50 pÄ lista, sÄ det er vel rimelig begrensede middler man har satset her vill jeg tro. tror ikke mange her er pÄ topp 50 for Ä si det sÄnn 
jeg har ikke satset alt pÄ denne, dette er jo et sidebet :wink: tror ikke noen satser hus og bil pÄ dette :wink:
men jeg synes casen er spennende og det mÄ jeg vel ha lov til? :wink:

1 Like

Det har ingen nekte deg heller :slight_smile: Det som hvertfall jeg prÞver Ä formidle at for en fersking innenfor aksjemarkedet som plutselig leser denne trÄden kan bli villedet av mye av det som skrives. Og sÄnn skal det ikke vÊre :slight_smile:

Joda men mĂ„ten du skriver pĂ„ tilsier at du har gjort bĂ„de ta og research. Det er ikke korrekt fremgangsmĂ„te, du er nĂždt til Ă„ kunne backe opp det du “hausser”. De gangen jeg kommer med hĂ„rete kursmĂ„l sĂ„ understreker jeg eksplisitt at det er min egne subjektive mening som ikke har med hverken ta eller fa Ă„ gjĂžre

3 Likes

btw @SirSmokealot jeg fÞlger casen fordi ideen er spennende og jeg kan fint ta en trade her om de fÄr noe kjÞtt pÄ beinet i fremtiden.

Slik han her gjĂžr? Han garanterte emisjon og at aksjen skulle i 0.

[quote=“Evilfreud, post:1455, topic:897, full:true”]
Om det er en person som ikke er et troll sÄ er det @cagey2. WR er en av Ärets Scam kandidater pÄ bÞrsen.

Alle som har penger i aksjer der nÄ bÞr anse dem som tapt da emmisjonen som kommer vil vanne ut de penga til 0. Mandag kommer bare til Ä bekrefte dette.