Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WR Entertainment (WR-ME) đŸ“œ

Jeg deler faktisk det synet om WR inntil de faktisk legger frem noe annet enn det pengesluket uten substans som det er nÄ. Det er derfor jeg kun fÞlger caset og ikke putter penger i det

1 Like

Tviler ikke pÄ du stÞtter de der.

Ja , selv om det henger i en veldig tynn trÄd nÄ da, men det kan jo snu :wink: men mest sansynlig ikke hehe aksje lotto den her :wink: Jeg mener selv at jeg aldri har ment Ä hause den her pÄ noe som helst mÄte, kansje noen vill si at jeg gjorde det fÞre forliket med wiik, men den gikk jo som jeg spÄdde 100 % og jeg sa ogsÄ at den kom til Ä falle som en stein rett etter igjen :wink:

Du er ikke en av de jeg har siktet til heller :ok_hand:

Det er interessant og spennende med kontroversielle aksjer, derfor mye diskusjon? :slight_smile:

Men det er utsagn som dette, tatt rett ut av lĂžse luften som gir en veldig feilaktig inntrykk av casen.

Ja, det er ikke bare high risk, men ekstremt high risk. Og reward er i beste fall usikker med tanke pÄ at de selv ikke vil ha penger til finansiering. Det fÄr typiske high risk high reward caser som innen biotek til Ä se ut som rene statsobligasjoner i forhold


Og nÄr det gjelder hvor mye folk gÄr inn med sÄ er det noe med historikken i dette selskapet. Det er faktisk ganske mange tragiske skjebner som har betalt og betalt inn hundretusenvis av kroner i Ärevis og som har ruinert familieÞkonomien sin pga svindelen som forgikk her! Dessverre sÄ er det litt sÄnn fÞlelsen en fÄr enda i selskapet. Det skjer liksom ingenting og de trenger penger igjen og igjen og igjen


2 Likes

joda, men det er det vell i funcom ogsÄ, ikke alle har tjent hehe
alle aksjer er risikosport selv om noen er ganske mye tryggere enn andre

Ja Funcom er et interessant case Ä sammenlikne med. Den Äpenbare forskjellen er at Funcom faktisk leverer produkter
 Som ikke alltid blir de store suksessene som aksjekursen skulle tilsi, men som alle mÄ vÊre enige i at hele veien fra starten har jobben mÄlrettet og gjort reale forsÞk pÄ skape verdier for sine aksjonÊrer.

WR-E
 not so much


det mÄ jo vÊre noe med denne usikkerheten som fasinerer folk
 denne aksjen blir komentert hver dag
 kog, som har sin Ärlige dipp nÄ(samme hvert eneste Är) diskuterer ingen hehe

Jeg tjente svÊrt gode penger pÄ Bionor. Men mange tapte alt der. Slik er livet pÄ bÞrs. Har man ikke rÄd til Ä tape bÞr man velge bankinnskudd.

Det handler om Ä faktisk gi balanserte vektede rÄd. Livet er slik pÄ bÞrs men pÄ tekinvestor er vi ikke interessert i Ä lokke folk inn i case basert pÄ luft og kjÊrlighet. Alle er klar over risikoen pÄ bÞrs men som sagt 100 ganger. WR-E er eksremt hÞy risk og muligheten for reward er mikroskopisk

3 Likes

Det er ofte de mest risikofylte aksjene med mest smÄaksjonÊrer som blir diskutert mest. Og jo mer risiko og flere smÄaksjonÊrer, jo mer diskuteres det.

Noen som husker T5PC ? Det ble diskutert heftig pÄ de fleste internettforum som fantes pÄ den tiden. De som hadde kjÞpt seg inn var selvsagt helfrelst, og de som advarte var djevelen selv.

2 Likes

Eneste du gjÞr cagey2 er Ä gi Ryan Wiik og Jim Cardwell noe Ä smile for. Du tar hans 10 Är med sÞppel og legger det pÄ Lucia-Khan og Foss som kom inn for 2 Är siden. De har brukt masse tid pÄ Ä rydde opp i svindel og det har kostet dyrt. NÄ ser de fremover og har ikke gitt seg. SÄ fint for deg at du hater selskapet, mulig Wiik lurte deg en gang i tiden, men per i dag tror jeg han sitter Ä koser seg ved Ä se hvordan du skriver om selskapet i dag.

3 mnd siden forlik, nye penger kom inn nÄ, la oss hÄpe de fÄr fokusert pÄ Ä skape noe fremfor rettssaker og mediekjÞr.

PS: Jeg har ikke hauset denne aksjen en gang, prÞver bare Ä fÄ til en diskusjon om film og tv-bransjen her da det virker som veldig fÄ her vet faktisk hva det dreier seg om. Flere har begynt Ä dele linker og det synes jeg er topp. Tommel opp for mer info pÄ det enn bare krangling om hvem som elsker og hater denne aksjen mest.

2 Likes

ok, men nÄ er der 3 brukere som advarer 2 andre brukere som har aksjer :rofl: neida, sorry, mÄtte bare :rofl:

IfÞlge deg. Bjorn kjos sa pÄ kurs 2 Kr,

Finansavisen): - Dersom de lykkes i Norge, fÄr vi helt sikkert tilbake investeringen. Den store oppsiden ligger imidlertid i fortsettelsen. Det er skrevet mange Morgan Kane-bÞker, noe som gir et fantastisk potensial dersom selskapet fÄr gjennomslag i USA, sier BjÞrn Kjos, sjef i flyselskapet Norwegian til Finansavisen lÞrdag.

Det er faktisk ganske unikt. WR-ME mÄ vÊre det eneste bÞrsnoterte selskapet i verden som er startet som et rent svindelforetak. Og sÄ har man bestemt seg pÄ Ä prÞve Ä gjÞre forretning av svindelen.

PÄ 2 kroner og under helt andre forutsetninger. Tror du Kjos hadde gÄtt inn nÄ om han hadde stÄtt utenfor? -Ikke jeg heller

Er du historielĂžs?

Vi er nĂŠrmere enn du tror! HĂžsten 18â€ïžđŸŽ„.

1 Like

HÄper det for alle som er inne. Om sÄ skjer sÄ kjÞper jeg :slight_smile:

Jeg tror fortsatt det kommer en blodig utvannende emmisjon. NÄ har ledelsen iallefall penger til Ä lÞnne seg selv frem de fÄr stablet en blodig emmisjon pÄ beina. Eller right. WR putter alle pengene de har pÄ lotto, sÄnn at de slipper emmisjonen. eller noe sÄnt.

Lykke til med investeringen. HÄper ikke andre er dumme nok til Ä investere mye penger her. SÄ fÄr vi heller si hva var det vi sa om et Är eller tre.

1 Like