Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WR Entertainment (WR-ME) đŸ“œ

Selskapet har sittet pÄ Morgan Kane rettighetene hele veien, sÄ det har vÊrt et fundament der for Ä lage noe hele veien. SÄ vil ikke si selskapet har vÊrt en svindel, men med hva som har kommet frem i pressen, sÞksmÄl osv jeg har lest sÄ er det jo grunnleggere selv som har internt forsynt seg av en kake de ikke burde rÞrt. Det har blitt ryddet opp i ved at Wiik har levert 19 millioner aksjer tilbake.

Han saksÞkte for 90 millioner, fikk 0 kr. Han saksÞkte Lucia-Khan, droppet saken. Han tok 19 millioner aksjer, gitt tilbake alt. SÄ han satt faktisk igjen med 0, absolutt ingen ting etter forliket. Det viser meg at WR har gjort en utrolig nÞye jobb med Ä dypdykke i fortiden for Ä ende opp med et slikt resultat. Ingen gÄr ut av et forlik med 0.

Basert pÄ hva WR har gjort for Ä rydde opp i dette gir meg troen pÄ at de bÞr kunne klare Ä bruke samme innsatsen pÄ lage noe nÄ. Det er det som blir spennende :wink: Tiden vil vise.

Enron var ikke et svindelforetak til Ă„ begynne med. De begynte som en vanlig bedrift og utviklet seg etterhvert til Ă„ bli svindel.

WR-ME er unikt fordi de begynte som en svindel og utviklet seg til en vanlig bedrift.

1 Like

SÄ de er vanlige nÄ! SÄ bra!

Nja, en vanlig bedrift med en hÞytflyvende visjon og null cash flow. Mange av dem. 99,9 % gÄr dukken.

Dette mÄ du utdype? For du mÄ ha en utrolig innsikt i hvordan dette startet siden du mener det startet som en svindel.

De har vel enda ikke bevist at de er en vanlig bedrift. CEO stammer jo fra svindeltiden og hadde vel et nÊrt forhold til hovedbanditten. FÄr hÄpe det bare var et spill for Ä ta over skuta.

1 Like

VG laget en grei dokumentar om det. Se den.

1 Like

Mener du at Wiik har gjort noe som ikke var en svindel? De har aldri produsert noe som ligner et manus eller en film. De Ärene han levde pÄ WR sine penger.

du er veldig optimist hehe fÞrst blir det GF , sÄ kommer de kanskje til Ä melde en producer, sÄ skal det kjÞres en emisjon, da har vi i fÞlge video snutter lengre opp i trÄden 20% sjanse for at det blir noe som helst av, pga div finansierings utfordringer ogsÄ skal de kjÞres en pre prod, sÄ nei, dette er syltynt, og nesten garantert ikke i Är

edit: og jeg prÞver ikke bajse, eier 400k-800k aksjer her selv( gidder ikke vÊre mer presis da lista er tynn pÄ de nivÄene) men jeg klarer ikke se at de skal kunne klare Ä levere noe i Är

1 Like

Ikke filming i Är. Men nyheter se lÞpe i presentasjonen. Vi vil fÄ fremdrift som gir Þkt kurs. Det tipper jeg

Vi er nÄ der vi var i januar 2016.

Dette er fra mars 2016:

Hvordan gÄr det med filmen? Khan svarer:

– Det gĂ„r fantastisk. Vi er nĂ„ i pre-produksjon, hvilket innebĂŠrer at vi ser pĂ„ innspillingssteder, designer kostymer og Skuespillere.

At han er en lĂžk og en bedrager i dag er det ingen tvil om, men at han startet som det tror jeg ikke. Etter Ă„ ha sett dokumentaren ser du tydelig at han er en narsisst som ville bli film stjerne. Han fikk rettigheter til Kane og det hele startet nok med en intensjon om Ă„ lage noe. Problemet ligger vel heller i at det utartet seg til en svindel da han ikke klarte Ă„ lage noe som helst og han trodde han kunne gjĂžre som han ville. SĂ„ selv hva jeg mener om han tror jeg ikke dette startet som en svindel som Pablo sier hele tiden.

Mulig han har rett, vi spekulerer fra hvert vÄrt perspektiv, men poenget mitt er at all dritten som kommer flere enkelte brukere her i dag gjÞr bare at Wiik sitter Ä leser hva vi skriver nÄ og gnir seg i henda med et stort glis. Ingen ting annet han vil enn at dette selskapet skal kollapse. Da vinner han, ihvertfall i hans hode.

SÄ jeg heier pÄ at WR skal nÄ fÄ til noe pÄ vegne av alle som har investert. SÄ det blir en seier for alle aksjonÊrer og ikke Wiik.

3 Likes

:moneybag:. Se her ja! Du kan fort bli millionĂŠr :sweat_smile::joy::blush:

Du har rett at det faktisk blir litt spekulasjoner og det kan vÊre intensjonene hans en gang var gode. Men nÄ ble det slik det ble da.

SÄ hvis dette stemmer sÄ ser man hva Wiik og Cardwell klarte med sine sÞksmÄl. De stoppet opp prosessen ved Ä blÄse opp sÞksmÄl. SÄ hvis de kan komme seg tilbake i denne posisjonen sÄ snakker vi mer gÞy :slight_smile:

kjĂžper aksjer i kog jeg, for alderdommen , dette er kjĂžpt for penger jeg har jobbet relativt lite for :wink:

jupp, det sa hun ogsÄ pÄ mÞtet, men de har jo tatt et par skritt tilbake,de producer ikke er spikret.
Det jeg fikk med meg var: de var i ferd med Ä tegne kontrakt med ressigÞr og key talent, og pre prod skulle ha startet august samme Är
 da er det bare Ä telle mnd fra ny producer blir meldt , sÄ har du sÄnn ca tids perspektivet :wink:

1 Like

Siden vi spekulerar :wink:

Jeg tror det var intensjoner om Ä lage noe frem til 2013. Det var Äret Wiik valgte Ä stikke hÄnda ned i sekken og tok 19 millioner aksjer. Den dagen tok han et valg som senere ville definere hvem han er i dag.

Om det hadde vĂŠrt noe film i dag om han ikke hadde tatt aksjer tror jeg heller ikke, for det at han skulle spille hovedrollen var nok og ville vĂŠrt akilles hĂŠlen til dette selskapet i all fremtid.

NÄ er han ute, selskapet kan se pÄ hvem de vil av skuespillere. Selskapet blir hengende med Wiiks 10 Är med kalas pÄ seg til de fÄr til noe. Det fÄr de leve med og heller bruke som motivasjon for Ä vise oss at de kan lage noe.

Hilsen pedagog Lindros, hehe

1 Like

Satser det kommer pÄ lÞpende bÄnd nÄ. Nyhetene altsÄ!

Har sans for Khan. Hun har bein i nesen!

NÄr fÄr vi aksjene vi tegnet oss for? Betale de pÄ tirsdag.

Noen som har oppdatert aksjonĂŠrliste?