Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WR Entertainment (WR-ME) đŸ“œ

Satser pÄ Key actor meldes fÞr jeg tar sommerferie!

HÄper du kan ta sen ferie :). Det skjer neppe fÞr regi er pÄ plass.

1 Like

Hvordan leser dere fullmakt til evt. KapitalforhĂžyelse?

Selskapet ber om Ă„ kunne utstede inntil 18 millioner aksjer? Pluss de kan selge de ca. 5 millioner aksjer som de eier selv.

Da bÞr de jo hentet pengen pÄ langt over 30 Þre for Ä fÄ inn nok cash?

Personlig tror jeg H. Ulrich Knapps exit var et stort tap for selskapet; WR hadde trengt en person av lignende kaliber til Ä jobbe tett opp til prosjektet over lengre tid. Dessverre kom Wiik/Cardwell-sÞksmÄlene nesten like tett som Kanes dobbeltskudd der et Þyeblikk, og Knapp fant det vel ikke verdt Ä kaste bort tiden pÄ. Han takket fÞlgelig for seg etter kun fire mÄneder i styret og tok strake veien tilbake til Lionsgate.

Eh . . . HĂŠ? Jeg er ikke sikker pĂ„ hvilke “andre filmer” du sikter til her, Smokealot. It`s Kane or nothing, baby!

2 Likes

de har jo listet andre filmer pÄ siden sin, ogsÄ har vi denne fra nordstrandblad:

StrĂžm understreker at WR Entertainment ikke bare handler om Kane.

  • Vi har blitt kalt Morgan Kane-selskapet, men vi er mer enn det. Vi har andre planer ogsĂ„, jeg kan tenke meg Ă„ levere ting for Netflix. Og humor er min lidenskap. Men vi skal ogsĂ„ lage film av Morgan Kane, sier StrĂžm

Kane or nothing tror jeg kan bli selskapets downfall, de har prÞvd pÄ kane i 10 Är? tror det er pÄtide Ä kikke etter andre lÞsninger ogsÄ,i tillegg til MK og ikke ha en one track mind :wink:

nÄ er han vel ikke helt ute, han sitter vel i ett advisory board, og jeg tror faktisk Cardwell under andre omstendigheter hadde prestert godt, han ble vel for god buddy med Wiik og klarte\klarer ikke se feil han har\hadde

Hvem tar ut 1,36 millioner aksjer pÄ 32 Þre?

NĂ„r omsettning i aksjen er pĂ„ 5-10 tusen tror jeg det blir lettere Ă„ lage en kane film enn at noen tar ut de det fĂžrste😜

Edit: men skulle det komme en fimrelatert mld eller to blir det nok fart pÄ sakene

1 Like

Ja de mÄ fÄ signert skuespilleren som skal spille Morgan Kane.
NĂ„ kommer iallfall aksjene fra selskapet. SĂ„ da er de delt ut.

En skikkelig superoptimist som tror han skal fÄ solgt over en million aksjer pÄ 32 Þre ser det ut som.

rister pĂ„ hodet over de nye “oppdateringene”


poster toaletter
?
https://twitter.com/Wide_Release

full pÄ jobb?

https://twitter.com/iampatrickstrom

slik hÞrer ikke hjemme pÄ en nettside for et seriÞst selskap,av noe sort!

Synes den var drit bra jeg, beste privacy toalettene jeg har sett :rofl:

2 Likes

Der kom aksjene ja :grinning: da er jeg snart i mÄl pÄ antall aksjer jeg skal ha :grinning: fÄr ta resten nÄr skatten kommer :grinning:

Har fÄtt mine ogsÄ! NÄ skulle en «rik» person tatt ut 32 Þre.

Greit Ă„ fĂ„ ut «truseskvetterne» fĂžr oppgangen starter! :v:

Selv om noen skulle tatt ut 32 Þre vill den falle rett tilbake. Er det noe jeg har lÊrt i denne aksjen er at det finnes alltid noen som vill selge lavere. Om kursen fremover nÄ blir 15 Þre eller 60 Þre intreserer meg i grunn ikke. Jeg har tatt et bet, det kan slutte pÄ 0 men det slutter uten tvil ikke pÄ 60 Þre :wink:

Edit: husk at det er stor sansynlighet for utvanning av aksjer. Tviler pÄ at noen vill gÄ sÄ hÞyt uten en avklaring pÄ bÄde emisjon og fremdriftsplaner

Enig at det er mange utÄlmodig i aksjen. Tror GF sÄ News som fÄ fart pÄ aksjen.

Manus ferdig
Rettsak avklart
Skuespiller som skal spille Morgan Kane.
Finansiering av film samt hente kapital 4-5 millionar dollar til dette formÄl. ( film skal ellers finansieres av et filmselskap)
HÄper kursen er mye hÞyere nÄr kapital skal hentes. Da kommer det nok noen spennende ( firma eller privatpersoner inn)

NÄ er der 200k pÄ 26 Þre som vil inn i aksjen . Selg dere som vil/ mÄ ut.

Med tanke pÄ at selskapet ikke har innfridd pÄ noen av de opprinnelige planene pÄ ti Är, sÄ vil jeg pÄstÄ det motsatte. Vi aksjonÊrene er meget tÄlmodige. :joy:

2 Likes

Du har et poeng. Men tviler pÄ at det er de som selger. Det er Þretrillerne

Jo mer jeg leser og jo mindre nyheter det kommer fra selskapet, jo mer begynner jeg Ä forstÄ den massive utfordringen de stÄr ovenfor. Men jeg har lÊrt at ingenting er ulÞselig, man mÄ bare ta rette valg pÄ veien mot mÄl.
Ser at tv ikke gir det helt store, men penger tjent er penger som kan bli brukt til reinvestering. HĂ„per de vurderer tv ogsĂ„ nÄ 

Ikke vÊr redd! Tasmin Lucia-Khan fikser biffen nÄ!