Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WR Entertainment (WR-ME) đŸ“œ

“You gotta make a western before you DIE.”

Nettopp. Mulig Huffam fant at utsiktene til det var bedre andre steder 


IfÞlge ryktene sÄ har nok denne fuglen flÞyet, dessverre.

Ridley Scott har forÞvrig snust pÄ et western-prosjekt i flere Är nÄ; stÞrre sjanser for at Huffam kunne dukke opp der i tilfelle.

Fortell, hvor har du de ryktene fra? Dette var ny info

Edit: dersom du har dette fra mer eller mindre sikkre kilder, mÄ jeg muligens revurdere min egen innsats
 var nesten sikker pÄ at han kom tilbake, etter Ä ha ryddet tid
 damn

Foss og Khan forhandler sikkert nÄ:) :heart_eyes:

Det overrasker meg at du ikke har fÄtt dette med deg, Smokealot; disse ryktene dukket fÞrst opp pÄ Hegnarforumet, sÄ vidt jeg vet, og bunner i det faktum at Huffam visstnok ikke lenger figurerer som produsent for prosjektet pÄ IMDbPro.

Jau, han trakk seg etter alle sÞksmÄl kom, men Tass kontaktet han igjen straks sakene var over
 problemet er at producere gjerne har avtaler langt frem i tid, sÄ da mÄtte han sikkert ha ryddet litt
 trodde du hadde hÞrt noen nye rykter, fra nÄ i senere tid :cowboy_hat_face:

SÄ Huffam trakk seg, men er nÄ tilbake igjen?

Nei, det er jo ikke bekreftet, men jeg vet Tass har vÊrt i kontakt med han, nÄ i nyere tid. Hun hadde vel ikke gjordt det dersom han overhodet ikke var intresert
 sÄ intill det kommer en mld som sier noe annet, regner jeg med at de fÄr til en ny avtale
 trodde kanskje du hadde hÞrt noe annet fra nÄ nylig

Alt du vet, SirSmokealot! Bare flaks at jeg fikk lurt dette ut av deg!

SÄ fuglen flÞy sin vei, men mulighetene er altsÄ tilstede for at den kan lokkes tilbake 


Da fÄr vi vel bare holde IMDbPro under overvÄkning fremover da.

Takk for den, Smokealot!

hvor sjekker vi IMDbPro?

For tilgang mÄ man fÞrst logge seg inn som medlem.

Kan jo opplyse om at IMDbPro bare bekrefter hva jeg har hevdet i tidligere innlegg, nemlig at prosjektet har vért “IN DEVELOPMENT since 08. may 2011”.

Beklager hvis jeg skuffet noen optimister der 


ForÞvrig stÄr Sollace Mitchell og Skip Woods oppfÞrt som manusforfattere, mens Tasmin Lucia-Khan for tiden stÄr ensom som produsent.

Dere vet at imdb er som wikipedia? Veldig mange kan redigere?

ja, men mener opplysninger der blir verifisert fĂžre godkjenning og publisering

edit:Capture

Er nok noksÄ lett Ä redigere der pÄ mindre filmer osv, men setter du deg inn som produsent pÄ siste Spielberg filmen tror jeg du blir kastet ut rimelig fort :wink: de som har prosjektene mÄ jo fÞlge det opp. Wikipedia skal jo vÊre styrt av alle, pÄ imdb mÄ du holde styr pÄ din egen side til en viss grad.

1 Like

“verifisert” er ganske svevende. Som @lindros sier, kĂždder du med IMDB top 500 filmer oppdages det rimelig fort. SmĂ„ norske western produksjoner er det ikke mange som oppdager.

Er endel artikler om problemet der ute.

Yngre publikum

Forfatter Kjell Hallbing skrev den fÞrste Morgan Kane-boken allerede i 1966, under psevdonymet Louis Masterson. Av Ärsakene nevnt over kan det nÄvÊrende kjernepublikumet for en Morgan Kane-basert film ventes Ä vÊre i Þvre sjikt av kinogjengermassen.

WR Entertainment tar imidlertid sikte pÄ Ä endre dette med den kommende filmen.

– Vi skal skaffe et mye yngre, globalt publikum, sier Lucia-Khan.

Oppskriften som legges til grunn er velprÞvd, og bestÄr i stor grad av sex og vold.

– Filmen vi lager fĂ„r 18-Ă„rsgrense. Den blir veldig mĂžrk, veldig sexy, med mye action. Det blir virkelig som en drĂžmme-action-eventyrfilm. Dersom du er lei av hele Superman og at superheltfranchisene fra Marvel har overtatt kinoene, kommer dette til Ă„ endre det, sier hun.

Kilde:

En av de stĂžrste eierne i Wr Entertainment er:

Desse linkene er jo ifrÄ 2016


2 Likes

NĂ„ blir de aktuelle. Men selskap Altitude Capital as har Ăžkt siden i hĂžst da de Eide ca.900k. Aksjer.

Khan jobber pÄ nÄ. SÄ blir det hun sa i 2016 like aktuelt hÞsten 2018.

Kan bli spennende fremover!

TĂ„lmodighet er en prĂžvelse i WR Entertainment.
SirSmokealot: Sa Khan og Foss noe om hva de gjorde i LA?
Hvordan var stemingen pÄ GF? Virket Khan selvsikker og at de endelig skulle lykkes?

MÄtte noen fÄ tatt ut alt opp til 35 Þre.

Gjesp
 :slight_smile: