Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

X / Twitter (TWTR)

Jeg fikk opp en video hvor en unge ble trukket 1300 meter en buss ved et uhell. Videoen var kanskje sensurert, jeg rakk å skru av akkurat i tide. Men slikt er dårlig stil.

Antall gateslosskamper er også ganske høyt, men bedre enn for noen uker siden (de eksperimenterer mye med formelen)

Elon Musk skulle jo øke inntektene fra annonseringen på Twitter, spørsmålet er hvor mye inntekter han får av annonsere for rengjøring av takstein til norske kunder fra et selskap i Uganda :rofl: :rofl: :rofl:
image

NB Jeg har ikke Googlet eller søkt etter den type tjenester

3 Likes

Det er allerede vanskeligere å dele twitter-innhold, nå skal det gjøres vanskeligere å unngå folk man ikke vil ha noe å gjøre med.

image

ref: https://twitter.com/ChrisO_wiki/status/1666798250056196100

2 Likes

image

8.2 m følgere, men to videoer er vist 110m ganger, og 34m ganger ?

Lurer på hvordan de regner “views” på twitter - holder 10 sekunder, eller må du se en vesentlig del av videoen?

Ganske store tall uansett, for mannens nye “uavhengige” show. Blir interessant om det er nyhetens interesse, eller om han kan holde på titalls millioner visninger framover… blir ikke overbevist om tallene faller vesentlig framover, men, vanskelig å være sikker på noe som helst i den nye medieverden.

1 Like

Elsker community notes

https://twitter.com/aclu/status/1669705153316880385?s=46&t=JFl4-KMAGfIBvUANqfbQkw

5 Likes

image

3 Likes

Bruker twitter til å følge Ukraina sin kamp mot Russland. Alle reklamene jeg får er kjipeste type aliexpress drop ship butikker og de selger utelukkende skrot. Er det de eneste annonsørene igjen? :see_no_evil:

1 Like

Musk og Zuckerberg skal i “cage fight” og herlig sitat fra Musk da :star_struck:

Jeg har et bra triks jeg kaller «hvalrossen», der jeg bare ligger oppå motstanderen min uten å gjøre noe

:rofl::joy:

3 Likes

Jeg trodde du hadde mistet vekt 🫣

Du mener sånn midt i blinken reklame som dette :rofl: :rofl: :rofl:

3 Likes

Jeg har mistet 16 cm rundt livet og 12kg i år. Tilbake slik jeg alltid har sett ut nå egentlig. Lot det gli ut litt ekstra 2020-2022 :innocent:

4 Likes

8 dollar måneden. Bedre underholdning med community notes får man ikke :smiley:

3 Likes

Hvor lenge blir den liggende ute? :thinking:

Lenge tipper jeg. Tynn suppe.

1 Like

Det holder å scrolle gjennom tweets :crazy_face:

1 Like

Interessant kanossagang Musk bedriver her om dette stemmer.

2 Likes

Disse ser jeg ikke helt problemet med. Selve politikken til Kina, som overhodet ikke lever etter disse er problemet. At Musk legitimerer Kina er det de er ute etter. Som sikkert var poenget ditt.

Poenget var at Musk fremstiller Twitter som en oase for ytringsfrihet, samtidig som han angriper folk som hevder Twitter tilpasser seg lokale lover som strider mot ytringsfrihetene; noe de faktisk gjør. Altså samme dobbeltmoral som vi ser her. (Ja, jeg liker å fremstille saker unødvendig komplisert, men det er bare for å prøve å fremprovosere litt ekstra tankevirksomhet hos meg selv).

7 Likes

Denne så de nok ikke komme!

Musk kommenterer.