Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

X / Twitter (TWTR)

Jeg får mer og mer inntrykk av at Elon er ute å kjøre. Men hvem vet hvor det ender :slight_smile:

4 Likes

Jeg føler han er ca 5 år bak Kanye, så kanskje det er en indikasjon på hvor det bærer?

7 Likes

Kanskje han bare kjeder seg 🫣

2 Likes

… ja det forklarer forsåvidt både Kanye og Elon …

1 Like

Har vi glemt at det er noe som heter “stormannsgalskap” :stuck_out_tongue: Kanye, Musk, the Zuck+++ alle er i samme båt, med for mye kunnskap om et spesifikt felt, og så tror de det funker på alt annet også.

3 Likes

Pluss at jeg tror at de har troen på at bare man bygger stort nok så varer det evig (IBM) og at så lenge man driver med technological disruption så ligger man i front, uten å tenke på at social disruption kan drepe et selskap veldig raskt.

Akkurat når det gjelder Twitter så må man jo lure på om Musk faktisk har en agenda om å drepe Twitter slik at det skal bli vanskeligere for liberale stemmer, journalister og statlige og overstatlige organisasjoner å nå ut med sine budskap. Det høres konspiratorisk ut å si det, men alternativet er at han er fullstedig evneveik, noe som selvfølgelig er langt fra usannsynlig.

1 Like

Tror Elon bare ville kunne twittre fritt :sweat_smile:

4 Likes

Ja, som feks om Zuckerbergs penis… :laughing:

Edit: Reference.

Jeez… hva skjer med fyren? 🤦

1 Like

Som sagt, Kanye waiting to happen

Plutselig dunker twitter ut nye features samtidig som de rensker opp koden. Rart hvor mye mer effektivt det blir når man kaster ut diversity hires og «produkt eiere»

3 Likes

Jeg får 4-5 likes på hver tweet nå innen et par minutter. Jessica, Sarah, Elisabeth etc… Hvilken feature er det?

4 Likes

Nice! Får ikke sånn. Evt så ser jeg det ikke fordi jeg har hatt sånn anti spam mode på.

Det er nesten kun deilige damer som vil følge meg på Twitter også. De har alltid så lite og fine klær på seg og sånn. Skikkelig irriterende :wink:

2 Likes

Blir vel mindre av det når API/HTML-crawlerbotsene får redusert antall søk de kan gjøre. Regner med det er cam-site reklame eller liknende.

Har et webskjema for bedriften, får et titalls crawlers inn hver dag som fyller ut skjemaet med reklame automatisk.

Genistrek av Musk, plutselig er det veldig veldig veldig mange creators som kommer til å bruke mer tid på twitter.

4 Likes

Bra post om tenaet.

5 Likes

Litt mer info om hvordan det fungerer. Med andre ord finnes det nå tusenvis av creators som har incentiv for at folk får twitter blue.

4 Likes

Heh, dumt å først ha fått store deler av twitter samfunnet til å se på blå for å være tegn på at man er på en ytterkant politisk/betalt nettroll.

Ja venstresiden som hadde blå før vil nok alltid mene det. Selv om jeg mistenker at flere av de store kontoene uten blue nå kommer til å kaste seg rundt.

1 Like

Du kan utmerket godt overleve med 70% av befolkningen som målgruppe. Dvs, venstre + sentrum, eller sentrum + høyre.

1 Like