Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

X / Twitter (TWTR)

Evt så jukser de med tallene. Men link i post halverer reach.

Ser ikke helt hvorfor han skulle gjøre det.

Fordi alle journalister prøver å få folk over til bluesky.

Please. X halverte rekkevidde på postar med lenke lente før Bluesky var i nærheten av å vere ein utfordrar.

2 Likes

Kanskje derfor bluesky kan ta markedsandeler?

Det gjør de bare om de forbedrer kodingen sin i et helvetes tempo. Produktet har alt å si.

Hvis det journalister gjør hadde hatt noe å si så hadde ikke Trump vært president. Men deres tid er forbi.

De skal ha vokst ca 10%, fra 24,5 til 27 millioner brukere fra des 24 til Jan 25. Fortsatt langt opp til twitter.

Algoritmen håner Elon Musk

If I see one more damn Nazi salute in my feed, I’m gonna lose my mind :crazy_face:

This algorithm sucks!!

https://x.com/elonmusk/status/1882591207026512033?s=46

Fin fyr!

Jukser vel i vri-åtter om han skulle spille mot barna sine også…

4 Likes

Spørsmålet er jo, når du lyver om noe så lite viktig, hvor langt er du da villig til å gå for egen vinning?

4 Likes

Uhm, prøver du her å si at det ikke var viktig at jeg var rank 2 i verden i Starcraft 2 4v4 Random i 2012? Kan ikke forstå at du kan mene noe så hårreisende Christian.

Forøvrig ja, etter intervjuet Elon hadde med Destiny/Steven om det å lyve for å nå sine mål, har han skiftet litt retning og omfavnet det. De løy om 1 million lottery greia, og valgte vinnerne utifra hvem som var gode representanter, det var ikke random. I det intervjuet tror jeg han ble overbevist. Kan se om jeg finner det. Her: NOT Elon Musk Confronts Destiny In A Twitter Space - YouTube

Er for øvrig ikke så fan av hvordan Steven har utviklet seg, før var han mer jordnær, nå er han litt for langt inn i utilitarismen for min smak. Å lyve for å nå sine mål leder så mange gale veier veldig fort, og har masse fallout man ikke så lett ser på veien til målet.

1 Like

Han lyver jo ikke. Han innrømmer jo at han har folk som levler opp karkteren sin. Dette er veldig mye vanligere i Diablo. Han har spilt MYE Diablo og kommer derfra. Men kommer fra en boosting kultur. I Diablo booster alle 10 i top 10 ladder.

I Poe er det også mye boosting både med tidsbruken, med gear og med boss maps etc. Men ikke så mye som i Diablo kanskje. spesielt på dette med xp boosting. Det er vel solo self found som er veien å gå i POE om man skal vise hvor god gamer man er.

Etter at han framstilte den som sin egen?

4 Likes

Ja det er ikke akseptert i poe miljøet, men i diablo, som han kommer fra, er det helt andre standarder. Selv om Musk er blitt boostet der så ser man på gamingen hans der at han har spilt spillet mye. I Poe er det annerledes. Der må man for å være level 99 spille i alle timer man er våken. Det har åpenbart ikke Musk gjort da han har hatt et helt nytt departement å få i drift. Så da Musk spilte poe og ikke plukket opp veldig verdifull valuta som droppet så ble det veldig avslørende. Ikke visste han hvordan han trykket på maps heller. Så alle så jo at han har blitt boostet med en gang.

I private meldinger dagen etter streamingen svarte han med en gang at han hadde blitt boostet, men burde gått ut på X med en innrømmelse med en gang. Er enig i det.

Er mange grunner til at bluesky vil ta markedsandeler. Her er en til.

https://x.com/DanBilzerian/status/1883997024623943969

1 Like
4 Likes

Jaja så fikk venstresiden feil igjen da. Er nok mange selskaper som følger med tett her. Jeg spår at det i årene fremover skal kuttes MYE BullShit jobber.

1 Like

Justert ebitda, aka “earnings before the bad stuff” dette da, men ser ut som de har fått bedret kostnadsbildet en god del. 5,5 mrd i lån dvs ca det doble av omsetningen er ganske heftig, kontantbeholdning minket med 1 mrd dollar på to år, fra 1,4 til 0,4, men kommer seg sikkert over kneika.

1 Like

Jeg tipper 5,5mrd kanskje er de best sikrede lånene? Hva var prisen? Det kan jo godt være de har skutt inn mer kapital. Det var mer lån før. Rentekostnadene i etterkant av oppkjøpet var over 1mrd.

Ved tidspunktet for oppkjøpet så jeg verken negative eller positive vurderinger som tok høyde for den finansielle verdien av at Musk skulle bli diktator i USA. Så der tok jeg også grundig feil.

3 Likes

Prisen skal ha vært 97cent pr dollar var prisen.

1 Like