Hvilke kanaler bruker du for å sjekke slik info?
Jeg har kjøpt videre helt ned til høyt 23-tall.
Håper jeg aldri trenger å selge disse aksjene.
Hvilke kanaler bruker du for å sjekke slik info?
Jeg har kjøpt videre helt ned til høyt 23-tall.
Håper jeg aldri trenger å selge disse aksjene.
Er ikke ute. Denne kan eksplodere til neste år dersom utrullingen i USA går etter planen.
Det krever en del arbeid, men sjekker topsellers listene hos de store kjedene og hvor mye som er igjen eller når de er utsolgt for hver modell.
Det selges godt, for å si det slik. Og det er ett gigantisk marked når man tar med Spania, Italia, UK, Tyskland, Sverige. At man selger under 200k nå under julehandel er ekstremt lite sannsynlig når de ligger som nummer 2 eller 3 i mange markeder på topseller listene. Nr 2 eller 3 kan like gjerne være nummer 15 siden det ligger 14 Apple klokker over, men det er kun i UK en klokke for barn som er foran Xplora sine.
Kult, takk for at du deler.
Akkurat hatt jobbintervju hos Xplora faktisk, og kommer tilbake igjen til kursfest.
Får håpe det fortsetter.
Da håper jeg du er applikasjonsutvikler og kan fikse de mest irriterende tingene i appen deres
Fatter ikke at det skal være så utrolig vanskelig å implementere mulighet til å slette meldinger feks. Enkel funksjon de har lovet og lovet og lovet men aldri ser ut til å bli en realitet. At appen skal scrolle gjennom alle meldingene hver gang man går inn på meldinger gjør dette til et stort problem.
En annen irriterende funksjon er at når man velger å se live GPS posisjon så zoomer appen helt latterlig langt ut i kartet.
Begge disse burde være kjempeenkle å fikse og brukeropplevelsen hadde blitt mye bedre.
Har fra sikre kilder at han er erfaren bostyrer
Elkjøp Sverige har den nå klatret til nummer 2 eller 3 (hopper opp og ned) av samtlige klokker, kun 1 modell av Apple som ligger høyere.
Dette blir gull.
Elkjøp selger enormt mye klokker
https://www.elgiganten.se/INTERSHOP/web/WFS/store-elgigantenSE-Site/sv_SE/-/SEK/ViewStandardCatalog-Browse?CategoryName=se-smartwatch-wearables&CategoryDomainName=store-elgigantenSE-ProductCatalog&SearchParameter=%26%40QueryTerm%3D*%26ContextCategoryUUID%3Dj3.sGQV5gn0AAAFXwJGMYEaq%26discontinued%3D0%26online%3D1&SortingAttribute=ViewCount-desc&select-sort-refine=ViewCount-desc
Hva tenker dere er fair value på mcap i de forskjellige scenarione (masse salg i USA etc)?
Er de priset lavt eller høyt i dag på ca 1 milliard?
Selger de 1 mill neste år så har de en omsetning på ca 130 mill dollar. Og gross margin på rundt 45-55%
Du finner ingen vekst selskaper som er i nærheten så billige.
Fyller godt på, rart den er ned -3% på en sånn dag. Er vell “vanskelig” å komme ut av en nedadgående trend. Anser det dog som en kjøpsmulighet, gitt utviklingen i google trends og heftige innsidekjøp som tyder på at alt ligger til rette for et nytt rekordkvartal mot Q4.
Ser ut til å være en større selger de siste dagene som holder kursen nede. Er det noen som har aksjonærliste og endring å dele?
Kjøpte medlemskap for å sjekke, ser ikke ut som top 50 har gjort noe merkbare endringer i det siste. Dog er det nok litt positivt at det har vært høyere volum de siste dagene, som kan indikere en bunn. Får satse på at vi har sett bunnen.
Vad var IPO prisen i denna ?
Vart ett par insiderköp i december
Börjar locka
Tror den var 20.-
Fantastisk bra. Stein på stein.
Rått selskap. Litt synd med store netflix satsningen på småspill, ødelegger litt arcade potensialet jeg så. Det er jo akkurat samme tilnærming.
Veldig god dag på høyt volum. Ligger en kjøper med 26k på 29,90 ser jeg, så muligheter for kortsiktige å komme seg ut.