Jeg har en 8 åring i hus med X5 på armen og Roblox på skjermen. Jeg har ikke “meldt han på” sistnevnte, det er sånt som bare skjer gjennom venner etc. Plutselig er man der.
Jeg har kun sett Samsung.
Det trenges utvilsomt folk på tech og på content. Kjøpte en X5 til poden for en måned siden, og er sterkt skuffet. Software på klokka er rett og slett elendig. Appen er ikke stort bedre. Det mangler god brukerveiledning, noe som hadde fint siden mange ting ikke er intuitivt.
Content er meget tynt, her er det nå en eneste aktivitet med en engelsk løpedame ingen har hørt om.
Flere av mine kolleger (større sw-bedrift) har bytta til Apple Watch for ungene.
Noe annet enn å bedømme det som faktisk er på markedet ville vært underlig, etter min mening i alle fall.
Vi ser åpenbart etter helt ulike momenter og har to forskjellige tilnærminger- hadde bettet mitt vært på hardware xplora modell 4/5 så hadde jeg vært bearish på caset, selv om de har solgt 700.000 klokker
Får de produsert og levert nok klokker til å understøtte veksten med diverse supply og logistikkproblemer? har de sagt noe om de issuene som er i Kina nå f.eks?
Misforstod jeg hva som ble sagt over her, eller er dagens modell basically et Kina-produkt med XPLORA branding?
De produserer i Taiwan? Jeg trodde Qualcomm produserte primært i Kina Korea og Taiwan uten at jeg vet hva som produseres hvor.
Taiwan er jo Kina vet du
Må vel bli kvitt en del overflødig inventory etter svake salgstall i tillegg.
I nøden spiser fanden fluer. Man har neppe noe valg for tiden. Sikkert kombinert med timing av lansering av de nye produktene i tillegg som du var inne på…
Noen som skal ut av Xplora for enhver pris virker det som.
Jeg har hverken kompetanse eller tid til å bidra her inne, men vil bare si at jeg setter stor pris på dine innlegg og det tror jeg andre også gjør. Du er nok den største bidragsyteren her og tenker kanskje at ikke det er noe vits når “ingen” andre bidrar, men det settes altså pris på
Støtter det heywhoaman skriver. Setter pris på alle de informative innleggene og oppdateringene. Selv om papirtapet er begredelig har jeg fortsatt troen på caset, selv med all makroøkonomisk støy og den geopolitiske situasjonen.