Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ZAPTEC-ME Småprat

Zaptec ASA: Cancellation of Extraordinary General Meeting

Zaptec ASA: Exercise of share options

Zaptec ASA: Annual report for 2024

Zaptec ASA: First quarter 2025 financial results

Zaptec ASA - Notice of Annual General Meeting

Zaptec ASA: Annual general meeting completed

Zaptec ASA: Contemplated secondary placing

Zaptec ASA: Disclosure of shareholding

Jøss. Det ble 20% rabatt på den transaksjonen. Hadde jeg ikke trodd

Zaptec ASA: Second quarter 2025 financial results

Sterkt over hele linja!

Zaptec ASA: Purchase of shares by Board Member

Overraskende lite aktivitet her inn. Flott selskap med et av de sterkeste chartene på Oslo børs. Lite børsmeldinger, men mye som foregår i kullissene. Blir spennende å se om veksten fortsetter i Europa.

1 Like

Enig. Veldig bra og spennende selskap. Jeg var dessverre for utålmodig på kr 10. Solgte og kom meg ikke inne igjen. :frowning:

Forut for min tid :roll_eyes:

Å time inngang/utgang på på vekstselskap er ikke lett nei. Kom inn på 15blank i januar/februar og har fylt på for hver brakeout etter konsolidering. Angrer på jeg ikke gikk hardere inn i starten, men sånn er det. Topp 5 swingtrader min del i år.

Vurderte å fylle på enda mer igår, men venter for å se bekreftelse på mandag. Intitusjonelle penger har fylt på i hele år. Tror absolutt ikke det er for sent med inngang. Utgang blir når momentet snur og den closer under 20dagers MA. Kommer til å beholde 50% som investering, da jeg har stor tro på selskapet de neste årene. Midt i smørøyet med elektrifisering av bilparken i Europa.

2 Likes

Tikker oppover og bryter gjennom 32 samtidig som underliggende ser svært bra ut. Fantastisk selskap :ok_hand: Fyller på mer i dag.

1 Like