Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Zelluna - the artist formerly known as Ultimovacs (ULTI)

Så når Initium studiet er sat til at bli avsluttet i 2026 på sekundær mål så vil det ikke være muligt at se en forskel?

Og et tilleggs spørsmål - Er der nogen informasjon om, hvor mange events som kommet frem til avlesning?

Nei vi vet ikke antall events. Det er mye viktig info og data Initium vi ikke vet noe om.

2 Likes

La oss si det sånn: Om HR stadig vekk skulle bli litt og litt og litt bedre ettersom tiden går, så tror jeg ikke man slutter å følge opp. Om HR skulle ende på 0,83 på det tidspunktet det er indikert at studien skal slutte, så er det jo svært svært interessant. Husk beskjeden fra OS-lobster:

1 Like

Company update => emi?

Det har nå gått 1mnd og 2 dager siden I dagen 7 mars.

Jeg begynner å tenke at Ultimovacs muligens sikter seg inn på ASCO. Hva er fristen for sen innsendelse av abstrakt?

Nej, og vi ved vel hellere ikke om hvordan sensurering profil ser ut, hvilket vel også kan være vigtig informasjon.

Da kommer update 17 april se melding

@EliotSpitzer ta en titt på plottene her:

1 Like

Werner. Du har rett 22 mnd ca.

De skulle aldri ha avsluttet etter 18 mnd de skulle kjørt til minst 24 mnd

1 Like

Hva er recent developments. Snakker de om 7 mars, eller har noe annet vittig skjedd ?

Har trua på at dette betyr gode NIPU update

Men unnskyld min naivitet, kan de ikke bare fortsette til 22 mnd er passert?

Jo de følger jo opp men mulig meldingen da ikke hadde blitt som den ble

1 Like

De sa vel de skulle oppdatere markedet når de fikk en oversikt over hva slags kostnadskutt kunne gjennomføres, og hva slags runway dette vil gi selskapet utover 2024

3 Likes

Tak for godt svar! .

1 Like

De kunne i praksis ikke det når de var så lave på cash

1 Like

Tror du er inne noe her, veldig bra observasjon / analogi / bilde.

Men ass: Tenk å ha vært med på norsk bioteks “Titanic” da.

Litt sånn:

Q: Hvor var du da Brå brakk staven?

A: “Eh, jeg heter Oddvar, og det var faktisk jeg som brakk den staven”.

Morsomt nok å tenke på at jeg skreiv den posten om at NIPU var Wasaskipet i fjor høst, og jeg så for meg at INITIUM ville være “Äpplet” (søsterskipet som ble bygget etter, hvor man hadde lært at det kanskje var lurt å ha litt færre kanoner på øverste dekk). Men INITIUM var ikke Äpplet. Eller Wasa. Det var Titanic. Vel, vel. Og nå får man vel finne frem “Salme ved reisens slutt” snart.

Heldigvis kom vi fra det med livet i behold og en erfaring rikere.

For rent monetært kan man jo ikke hevde å være rikere, ihvertfall :expressionless:

4 Likes

Hvordan ville dere reagert på melding den 17 om 62 events totalt ved avlesning 15 januar i Initium, fordelt på 32 kontrollarmen og 30 på UV1 armen, og som siden 15 jan til 17 april har øka til 64 - 34 - 30?

må short nå da dekkes inn på 1uke her ?

Ikke hvis andre aktører vil låne ut i mellomtiden. Da kan shorten låne av en tredjepart, levere disse til trygda, og så hente dem tilbake igjen etter generalforsamling.