Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Zelluna (ZLNA)

Space avtale :thinking:

De har annonsert kapitalmarkedsdag med Fiona Thisthletwaite 14. april.

Da har de vel noen ferske nyheter fra studiet som kan blåse litt liv i markedet før markedsdagen?

Radforsk vet vel bedre enn noen at tro ikke har noe å gjøre i dette gamet :wink:

Forrige kapitalmarkedsdag med Fiona ble ingen kjempesuksess. Regner ikke med at de kaller inn på nytt uten virkelig å ha noe å fare med.

Har en følelse av at Zelluna er neste rakett i bransjen.

Farlig å basere aksjehandel på følelser, men derimot kan instinkt kanskje være en smule tryggere?

1 Like

Ja, hvis konseptet fungerer så blir det en hell of a ride!

Men det gjenstår å se…

1 Like

Hva skyldtes det da?

Tuv omtalte henne på en veldig positiv måte i Radium podcast tidligere i år (hvis jeg husker riktig…).

Har ingenting med Fiona å gjøre; hun er høyt respektert.

Det handler nok mer om at markedet er skremt, og krever mer konkrete og betryggende signaler.

Håper de kan slå på storslegga denne gangen:)

Hva kan de slå på stortromma med egentlig, studien pågår og fortsatt ikke meldt første pasient :sweat_smile:

Da må de skyndte seg og melde det i god tid før dagen:)

Hva er det egentlig som er igjen av ULTI i dette caset?

I pipeline ligger fortsatt avlesning av siste studiet, Dovacc.

Avlesning er forventet i løpet av dette halvåret.
Forventningene er ikke særlig store, så positive resultater her ville være mer som et under. Men bevares; undre har skjedd før…

1 Like

Om de leverer gode resultater på de første pasientene så blir det nok en oppgang lik circio. Den oppgangen kommer ikke til å komme på en dag. Så det kan bli en god kjøps mulighet.

Om det blir fail ja da er det ikke noe å tenke på.

2 Likes

Ser at flere posisjonerer seg nå. Stadig store poster på mer enn 2k omsettes. Håpet er jo at denne blir den neste som tar av, vi får vel nesten hopp når den første pasienten er på plass; det er jo lovt resultat mid this year :rocket::+1::euro::wink:

Ettersom de har invitert til investor-dag 14 april, regner jeg med at de kommer for å varme opp markedet i påvente av resultater.

Vi får vel uansett en oppdatering på status for studiene.

2 Likes

Har fortsatt tro på selskapet, men er litt betenkt over at Radforsk investeringsstiftelse, Inven2, har solgt seg kraftig ned med 500K aksjer. Dårlig tegn?

Er bare inven2 som har solgt seg ned i det siste som jeg kan se :sweat_smile:

1 Like

Hans V Eid, som nylig sluttet som CFO i Zelluna, er nå tilknyttet Inven2…

So what, hvor får du radforsk nedsalg fra?

Beklager sammenblandingen; Inven2 er nok i samme miljøet, men har vel utspring fra Oslo universitetssykehus. De har et langvarig og tett samarbeid.

om jeg husker korrekt skal inevt2 selge seg ned fra tidlig fase selskaoer npr de når klinikk. Lurer å om det er en del av strategien til selskapet.

1 Like