Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Zelluna (ZLNA)

De screener ikke alle de har på ventelisten, men typisk 5 av gangen mener jeg Fiona nevnte.

1 Like

Synes som alltid CEO forklarer caset bra, og får jo lyst til å øke posisjonen vesentlig (men så har man vel lært at man ikke skal være grådig :thinking: ).

CEO avsluttet også med «looking forward to the weeks ahead» eller noe i den duren, så exciting times!!!

3 Likes

Ja, skal høre gjennom det en gang til. Hun nevnte også totalt antall per år og uke, var ganske mange må jeg si. Fint hvis noen som lytter gjennom kan gjengi mer detaljert. Prøver å gjøre det selv i ettermiddag.

Nå begynner gevinstene fra Circio å få bein å gå på:grin::wink:

2 Likes

Det har gått raskt opp gjennom etasjene med Circio.

Større sjanser for at heisen videre går raskere med Zelluna?

1 Like

Det er nok en del som vil ha sikre seg noen lodd før vi får svarene mid-26. Tror det kan bli SÆRDELES trang inn døra om resultatene blir positive. Vet ikke hva dere andre tenker etter presentasjonen, men jeg sitter igjen med en følelse av de faktisk har en fair sjanse til å lykkes?

1 Like

Hvor kan det gå gale her?

Få inntrykk av at target er avklart, den biten er på plass.

Er det NK-cellers evne til å opprettholde effekten over tid som man er mest usikker på?

1 Like

Mer enn 90% av kreft er solide svulster. Dersom de lykkes med å utvikle en patentert terapi som har effekt, er potensialet vanskelig å forestille seg.

I første omgang skal vi tilbake til 1424 kroner pr aksje, så tar vi det derfra:)

2 Likes

Oppkjøpet kommer lenge før den tid :wink:

HVIS dette skulle fungere, så tenker jeg rundt 30 milliarder, sånn fra toppen av hodet.

1 Like

He-he, ikke 1424,-

ATH 1452,-
Dato 01.09.2021

Noe av det som overrasket meg, var at man faktisk skal kjøre 3 doser per pasient, bare med noen dagers mellomrom. Det må bety at de er relativt sikre på safety (blir vel overvåket tett), og man får opprettholdt effekten over tid. Så blir det vel en ny evaluering om hvor god effekt / hvor høy dose pasientene tåler.

Er det fortsatt DNB som henger i bremsen?

Blir interessant å se aksjonærlistene om et par dager.

Uansett fin mulighet til å handle billige aksjer.

1 Like

Skulle ikke dnb holde igjen kursen da, hele 53k omsatt :joy:

Er nok mange som vil ta et lodd her; trangt. Forventer en boost når første pasient er under behandling. Norge er på topp i immunterapi; håper de lykkes; reale summer på oppkjøp og ath, revansj for Gjelsten :laughing:

Vel vel, er vi det?

Vi KAN bli det hvis Zelluna lykkes

Det var 20. februar 2024 det gikk rett gulvet, det blir spennende å se om det kommer en rekyl andre veien. Eller er det bare snakk om når?

Foreløpig sitter DNB på bare et par 100K aksjer, men kan vel forsynes med flere?

Inven2 kan håpe på en snarlig melding om første pasient dosert, før kursen tar skikkelig av.

1 Like

Poenget mitt er at volumet er veldig lavt

1 Like

Mye diskusjon om TCR og CAR-T i nyeste Radium episode. Med Else Marit Inderberg og Sébastien Wälchli ved OUS:

Zelluna, som nå er i sin første klinisk studie med en TCR-NK-behandling som kombinerer T-cellereseptor med naturlige dreperceller – er en behandlingsidé som opprinnelig kom fra Else Marit og Sébastien, sammen med Gustav Gaudernack og Gunnar Kvalheim.

[RADIUM] Episode 354: Celleterapi ved Campus Radiumhospitalet
https://podcastaddict.com/radium/episode/221668498 via @PodcastAddict

På spørsmål på tampen om hva man kan håpe på framover svarer Else Marit Inderberg:

If think we definately need to show that it works in solid tumor. because that’s about 90% of the cancers. So if we don’t really improve that, it’s going to be hard to expand on it.
There are several promising strategies to do that. We also discussed how we can make it more broadly available, and for that part, I think strategies like Zelluna are doing, using cells where you can have more off-the-shelf therapi, are very important.

og fortsetter at det fortsatt er “a lot of work to do”.

EDIT: Og helt til slutt - I neste episode (neste uke( blir det mer om Zelluna (Einarsson har vært på gårdagens presentasjon…) og Circio.

3 Likes

Godt å se at Gaudernack fremdeles er med, de har nok sett og analysert på Intium nøye ; bedre odds på at de har tatt lærdom :slight_smile:

Podkasten skal høres asap :ok_hand:

1 Like