Så i tiden fremover kan vel UV1 benyttes som placebo behandling i nye forsøk?!?
#Galgenhumor
Så i tiden fremover kan vel UV1 benyttes som placebo behandling i nye forsøk?!?
#Galgenhumor
Synes det er rart denne og plattformen ikke får mer oppmerksomhet. First in line er jo alltid spennende, men denne har jo potensiale til å endre moderne kreftbehandling. For ordens skyld er jeg aksjonær i denne og flere biotek på Oslo børs.
Og dette er kanskje det beste med denne meldingen !
Wow. korte frister her siden årets midterste dag er 2.juli 
Det kan vel bare bety an man dropper å børsmelde at første pasient har startet behandling!?
Hva er midten av 2026 ? Til og med august kanskje?
Ja, det er vel grei tolkning.
Jeg sjekker i hvertfall for børsmeldinger hver morgen og ettermiddag 
@Bakglatt Det tviler jeg på at de gjør, selv om det i seg selv ikke er så interresant. For min del hadde rapportering av at første gruppe hadde gjenomført med laveste dose vært viktigere.
De har vel en avtale med Inven2 om oppgjør av gjeld med tildeling av aksjer etter gjennomsnittlig kurs for den dagen det meldes at første pasient er dosert.
Da er det vel naturlig å anta at dette børsmeldes?
Jeg har har sendt en mail angående dette for å få det svart på hvit, fortsatt ikke svar. Drøy uke siden.
Det et som gjenstår å bevise, er om Zellunas celler faktisk:
-overlever lenge nok i pasientene,
-finner tumorene effektivt
og gir målbar respons. Spennende tider her😉 dette kan forandre mange terapianbefalinger.
Viser de dette så blir deal fomoen grise stor
På dette stadiet er fokus først og fremst på toleranse og sikkerhet.
Dersom det i tillegg vises tydelige tegn på effekt på solide svulster, vil det åpne en ny verden for hele den patenterte plattformen.
Selskapet har allerede nye kandidater av NK/TCR på gang, og i en slik situasjon vil nok BP få en rolle i videreutviklingen.