Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Zelluna (ZLNA)

I følge selskapet selv så tror de ikke at de kommer til å se det på lavere dosering,

Og det tror jeg også er grunnen til at det hentet penger FØR avlesing, fordi en melding om bare safety vil fort bli totalt misforstått av markedet her i Norge.

1 Like

Når sa de dette. CEO sa i et møte jeg deltok i tidlig i mai, at laveste dose er på ett nivå som er “clinically relevant”.
Pasientene vil jo være svært syke pasienter, og de vil nok helst være med på ett forsøk som kan gi dem håp om bedring. Så min tolkning er at det bør være tegn respons i tumorer allerede i de første pasientene. :crossed_fingers:
Samtidig så er det selvfølgelig sånn at første dose er konservativ og ikke ansett å være den antatt optimale dosen, ellers hadde det jo ikke vært noe poeng med å øke dosene i kohort 2 og 3.

2 Likes

Det står på CMD decken

Er det denne siden du tenker på?

(Min understrekning)

1 Like

Nei, det var en annen slide.

Har den ikke for hånden, men jeg bet meg merke i den setningen.

May emerge at HIGHER doses!

Står for meg som ganske tydelig at de ikke forventer å se effekt på lavere doser.

2 Likes

Tror du tolker det litt vel strengt. Det er jo forskjell på “å se klinisk effekt” og “strongest clincal responses”.

2 Likes

På så små dataesett så skal det godt gjøres å se klinisk effekt, det vet vel alle som har puslet på i dette feltet fått erfare.

Og skal man se god effekt, så krever jo de høyere doser, det skriver de ordrett selv. Ikke mine ord

Både NK og TCR har hver for seg i flere sammenhenger vist en gunstig sikkerhetsprofil. Om kombinasjonen viser lignende profil gjenstår å se.

Tydelige tegn på effekt på solide svulster vil utvilsomt tiltrekke seg stor oppmerksomhet fra BP.

CEO har ved flere anledninger påpekt gode muligheter for lukrative avtaler dersom de kliniske resultatene svarer til forventningene.

Siste emisjon har skapt et større spillerom i potensielle forhandlinger.

1 Like

Ingen er uenig i det

Has elsker å slå inn åpne dører og bruker det som argument mot noe :sweat_smile:

Nevn en eneste CEO som har sagt “det er dårlige muligheter for lukrative avtaler…”???

1 Like

Dette handler om et produkt som tålmodige aksjonærer har ventet på i veldig mange år.

Ledelsen har vist til selskaper som har oppnådd meget gode avtaler på basis av resultater fra et lite antall pasienter. De har nok lav terskel for å realisere verdiene dersom mulighetene byr seg.

Der er godt mulig at dørene er åpnet fra før, men tror at det er vanskelig å forestille seg potensialet som ligger i denne plattformen.

2 Likes

Er det unikt med aksjonærene i Zelluna mener du? :laughing:

Særdeles unikt :face_with_hand_over_mouth:

Det er klart at bransjen er full av skuffelser, men aksjonærene i Ulti og senere Zelluna har nok hatt en spesielt rufsete reise.

Ellers er dere vel enige i at det er på tide å avslutte temaet?

Hva har det med saken å gjøre?

Du klarte å avspore temaet.

Det vi diskuterte før du kom seilende inn på et bananskall var hvilke forventninger man skal ha til de første dataene som blir lagt frem.

Og som selskapet selv sier så må de nok opp på høyere doser for å se skikkelig effekt på tumornivå.

2 Likes

Trenger ikke mye ORR her , unmet need her og særdeles lite konkurranse. Må bare fortelle om min 3 plass i kretsmesterskap i kule. Vinneren 17 meter så 16-og meg på 11. Fikk medalje og en særdeles fin medalje- som sagt bare 3 påmeldte🤣så en mulighet og tok den:)

Mid 2026 :mantelpiece_clock: Har rekruttering sentrene tatt ferie eller :sweat_smile:

1 Like

Vi aksepterer en viss romslighet for begrepet mid-26.

Det viktigste er at dosen settes “when time is right”, som Fiona uttrykker det…:slight_smile:

1 Like