En dose består av 3 injeksjoner, som hun selvsagt hadde fullført , hvorpå bivirkninger ble vurdert som endte opp med klarsignal av bivirkningsnemda for dosering av pasient 2 og 3 i kohort 1.
Om alle injeksjoner er like vet jeg ikke
Hun ble så sjekket med CT 2408 mhp om hun skulle få sin dose nr 2 tilsvarende dose 1 antar jeg. Hvordan det gikk har vi ikke fått noe svar på. Hvis det hadde vært en klar tilbakegang i kreften, er det vel naturlig at det børsmeldes, eller!!?
Det var da voldsomt til start på dagen 
Jøss, 2,8mill i åpningen?
Foreløpig småtterier i forhold til Circio.
Går vi mot 10-gangen?
Blir interessant å se listene her…
Må bare vente til Teigland har fått prosentene sine, så fylles vel salgssiden
Jau, schmeck i CB.
@Euronext dere må sjekke sikringskapet.
@pdx hadde vært funny med en forumbot som sendte melding Euronext hver gang det ble syting over CB på forumet her 
Alltid noen som vet noe; kommer vel forhåpentligvis en melding snart; skulle bare hatt noe tørt krutt, hvis 
Eneste scenariet med melding jeg kan se for meg hvor noe MÅ børsmeldes, er om hun dama får en CR, og det tror jeg neppe hun har fått.
Om hun har PR (altså at svulst har krympet over 30%) tipper jeg selskapet tar det helt med ro, og ser om de ser noe lignende hos de par neste pasientene.
Serveren min jobber hardt nok som det er 
Du får selge det inn som en tilleggstjeneste til chatten 
Fin start på en mandags morgen 
Blir nok stengt for handel halve dagen:)
Full fart her nå 
Var opp over 20%, men faller nå noe tilbake. Skyhøy omsetning til ZLNA å være!
Straffbart å ikke selge på dagens hype over 30. Intet annet å si
Ikke mye hype å spore her i et biotek perspektiv.
Kun et norsk biotek som pdd er i en hype
Hvis du vil være litt mer konstruktiv/behjelpelig så kan du gjerne skrive om mener at vi skal selge alt, eller bare vekte seg ned?
Min vurdering gikk kun på at en oppgang fra 22 til 30 kroner på fire dager fremstod litt voldsom gitt at vi vet intet mer om progresjonen i dag enn for en uke siden. Er man langsiktig og skal vente ut avlesning fra fase I når alle 3 x 3 er ferdig med trakta spiller det ingen trille hvor kursen er underveis.
For andre som ser at noen aksjer til perioder kan gi muligheter for et klipp, er det, for å rime litt, en stor glipp å ikke takke så mye for at noen i dag ønsker å kjøpe aksjene dine for 30 kroner når du betalte 22 kroner for de for en uke siden. Man sier ikke nei til 35 % avkastning på en uke hvis man er investor av kortsiktig karakter, ikke langsiktig.
Om dette er en aksje å eie fremover og hvor stor del av portisen som skal ligge i den er kun ens eget bord og beslutningsområde. Kan vel fort skje at denne står i 200 kroner om tre måneder for alt jeg vet. Det er så konstruktiv og behjelpelig jeg kan bli i denne sammenhengen, jeg vet veldig godt at du er mer enn velinformert Boms og har en god plan for dine posisjoner.
Grei forklaring det.
Men min erfaring med tidlig fase biotech tilsier også, at det å trade seg helt ut av posisjoner i selskaper man tror på ikke er riktig. (Og har man ikke troen på selskapet i det hele tatt ville jeg aldri tatt en posisjon intradag en gang). Men at man trader litt rundt en basis posisjon har jeg god erfaring med, selv om man av og til brenner seg på bunnfisket som ved fallet til Marianegropen i Ultimovacs og blir sittende med enda flere aksjer enn man først hadde.
Når det gjelder timingen nå så tror ting kan skje ganske fort i denne aksjen, og om det går til himmel eller helvete (enda en gang) det vet vi i løpet av september TROR jeg.
Og for ordens skyld så er jeg aktiv i aksjen, men har en til meg og være stor posisjon.