Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Zelluna (ZLNA)

Jo høyere dose som er testet, og jo flere pasienter som er testet, jo større mulighet for data som kan sende aksjen til himmel eller helvete.
Men hvor mange pasienter og ulike doser har man testet ved slutten av september, gitt det vi vet om studieplan og progresjon så langt?

max 3 pas (kan godt hende de allerede har dosert pas. 2 og 3)

alle på samme dose (dosenivå 1)

vi hakke peil på hvilke kreftformer pas. 2 eller 3 har

1 Like

Mulig det er overoptimistisk, men det er nå en gang “det jeg tror skjer”.

Du har selvsagt rett i at jo flere som er dosert og testet jo større mulighet har man for å konkludere om virkningen.

Men Zelluna har så lenge jeg har fulgt selskapet hele tiden vist til dealer som er gjort basert på tidlige resultater fra Fase I studiene, og sagt mer eller mindre i klartekst at det også er deres mål å få en deal tidlig i den kliniske fasen.

Disse slidene fra 4Q2025 understøtter dette.

En av grunnene til at dealer skjer tidlig i celleterapier er at det i flere tilfeller kreves veldig små studier for å få markedsføringstillatelser, noe de viser eksempler på her:

PS Blir det først i oktober, men resultatene er gode lever jeg godt med å ha tatt feil :wink:

4 Likes

Zelluna ASA - Disclosure of voting rights of Extraordinary General Meeting

Det var en uvanlig stor ordre i denne aksjen. Jeg leter daglig etter nyheter fra studien, men har ikke funnet noe :eyes:
image
og der forsvant den like fort som den kom…

Takk for at du leter og graver :wink:! Har sendt mail med spørsmål om når i studieløpet det vil være aktuelt å publisere noe ang. effektdata.

2 Likes

Shareholder Disclosure Notification

1 Like

Det forklarer. Jeg lurte på hvem det var som drev og solgte. De konverterer rett og slett betalingen de fikk i aksjer for litt siden til cash.

At Inven2 selger er som forventet. Blir mer spennende å se hvem som kjøper…:slight_smile:

Helt sikkert ikke en hype vi så på mandag, men likefullt er vi tilbake igjen på 22 kroner…

Noen som vil forklare hva som skjer som har mer innsikt enn meg?

image

Inven2 som bruker muligheten til å sikre noen grunker tenker jeg :sweat_smile: nå trenger de ikke melde markedet om salgene lenger heller

1 Like

Inven2 skal tydeligvis selge seg ned.

De kunne sikkert ha solgt i blokk med rabatt til en større aktør. Det ville ikke i så stor grad torpedert kursen.

På den andre siden er det kanskje ok at småsparere får en god kjøpsmulighet i stedet for rabatt til større fisker?

Hvor var det ZLNA endte sist Inven2 var på selgern? 18,5?

Forrige gang den endte opp der var ifb med emisjonen mener jeg, usikker på om det har hendt tidligere

Ser ut som den kun har vært nede å lukta på 20 blank siste måned, kanskje trainee’en med zlna-ansvaret hos inven2 har fått beskjed om å ikke selge under 20? :face_with_hand_over_mouth: :innocent:

Tipper det er litt som i ftf. De driter i hvor høyt en aksje går når de skal kjøpe seg inn og driter i hvor langt den går ned når de skal ut.

2 Likes

Er som å sitte i pionerjolla si dette, sammen med en hvalross

Hvalrossen bestemmer det meste

Men gjør du de rette tingene her så har du både ubegrenset med kjøtt samt elfenbeins-håndtak til årene…

2 Likes

Det er vel ikke slik at de nødvendigvis skal selge ned til en gitt kurs?
Mer interessant er om de har tradisjon for å tømme seg helt når de først setter i gang.

De hadde 1,89 mill etter at de fikk aksjer i august.
Så hadde de 1,47 mill i går.

Det er ikke sikkert det er Inven2 som har dumpet kursen ned i dag. Det får vi vite mer om til uken.

Om man ser på kursen siste par uker kan det være en teknisk forklaring.

Kursen gikk kraftig opp uten nye data, på “Hva skjer??” og “Noen vet noe??”.

Har Syena/replay bio sin TCR-NK terapi blitt diskutert her inne? Litt vanskelig å finne info om, ser ut til å være et lite selskap startet av en akademisk gruppe i texas (syena) og et lite san diego baser biotek (replay bio) - nå acquired av Leo Pharma.
Terapien ser ut som en IL-15 “armoured” TCR-NK terapi, med to forskjellige antigen targets (PRAME og NY-ESO-1), totalt 4 kliniske studier (ph 1/2) som er startet:

NY-ESO-1 TCR/IL-15 NK
Multiple myeloma: NCT06066359⁠
Synovial sarcoma and myxoid/round-cell liposarcoma: NCT06083883⁠

PRAME TCR/IL-15 NK
AML/MDS: NCT06383572⁠
Melanoma: NCT06660420⁠

Noe forskyvninger med estimert sluttdato, og særdeles lite info om eventuelle fremskritt i rekruttering.

Tanker?

2 Likes