Så nå kan de jobbe videre med å få Zen Guard på HVAC-filtere i offentlige bygninger og i fly.
ZEN gir en veldig bra «sten på sten» feeling. Hadde bare regulatoriske myndigheter hatt samme tempo.
Så nå kan de jobbe videre med å få Zen Guard på HVAC-filtere i offentlige bygninger og i fly.
ZEN gir en veldig bra «sten på sten» feeling. Hadde bare regulatoriske myndigheter hatt samme tempo.
Sjekk her live status og mye annet info
Aha, takk for den, fremdeles ikke noe på TMX, får begynne å følge med på Newswire istedet
EDIT: Kom på TMX nå: TMX Money
Supert, litt mer aktivitet der enn på Reddit ser det ut som
Kan se ut som den ligger på 4.30 i pretraden:
ZEN.V 4.0500 0.0000 0.00% : ZEN Graphene Solutions Ltd. - Yahoo Finance
4,35 ser det ut som nå. Egentlig ikke så høyt, men kursen har jo gått endel allerede på forventninger. Blir sikkert litt zelda, men det er helt greit, sitter long her nå med tanke på alt de har i pipeline framover.
4,75 og over 300K aksjer omsatt, pent det
Blir bra Tror på meldingsrush etter dette.
Edit
Ting er på gang
Ja, har nok vært litt propp mens man ventet på HC.
Bør klare 5 i dag
«Sell on news» folka gikk vel ut i går
@tverilytt Har du funnet noe om videre utvikling og testing av medisinen de har søkt patent om («The graphene based compound»)? Jeg har ikke fått lest meg opp ennå.
Edit: forøvrig er det på kort sikt selvfølgelig salg av ZenGuard-produkter som er mest spennende og vil gi inntekter. Tror det blir en spennende høst og 2022!
Jeg synes Francis Dube orienterer veldig bra i denne Web-casten om planene videre for de 3 fasene innen helse. Og han får også spørsmål om drivstoff supplementet og mener også å huske HVAC luftrensing:
Vanskelig å si.
Men applikasjonen med AirCon-filter virker sykt spennende. Når det kommer news der….,…aner ikke
Dube svarer på spørsmål om HVAC og USA i Web-casten fra 18.8.
Han nevner om EPA-søknad…
Takker
Men det er vel med tanke på Covid etc (har ikke rukket å høre det ennå)
Sier han noe om AirCon-filteret de utvikler sammen med Evercloak? Som fjerner fuktighet, og dermed også strømforbruket.
Dette kan redusere verdens strømforbruk med 5%. Det er til å bli svimmel av.
Ja Covid-19 test i første omgang, men de ser for seg at det kan brukes for virus, bakterier og sopp generelt. Og muligens kreft…
Såvidt jeg husker var det ikke særlig snakk om hverken HVAC eller drivstoff, var veldig fokus på helseektoren.
Nå er det vel generalforsamling og aksjonærmøte 27.9, hvor flere interessante saker er på dagsorden. Håper de vil si mer om veien videre da.
Har ikke rukket å høre på denne ferske presentasjonen fra i dag, noe å se fram til i helga