Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ZEN Graphene Solutions Ltd (ZEN.V)

Samme her, aksjene var synlig på konto i går kveld, men når jeg sjekket nå er det borte.
Har sendt melding til Nordnet og spør om når de blir tilgejngelige igjen…

EDIT: Nå ser jeg aksjene på konto igjen, men er “grået ut” / disabled, så får ikke gjort noe med de (ennå).

Riktig

Ser at mine også er borte

Så noen skrev om tilsvarende på Reddit i går kveld, så antagelig noe som gjelder de fleste.

Ellers har jo Zen søkt om Nasdaq notering i USA. Formoder at de beholder notering i Canada, men at den kanskje flyttes til hovedlisten (TSX?) der, fra TSX.V…Noen som vet noe mer om dette?!

Ser ut som aksjen er tilgjengelig igjen nå hos Nordnet…

Ja

Men ser også at de ikke har fått med seg inngangsverdien. Skal dette helvetes Nordnet igjen lage et skattemareritt? Slik de gjorde da de ikke klarte å få med seg mange av inngangsverdiene fra Netfonds.

Hm, samme hos meg, GAV / inngangsverdi = 0, må spørre om det også da…ser ikke at man kan redigere det selv i transaksjonslisten?

Fikk svar fra Nordnet, og Zentek dukker nå opp med riktig inngangsverdi på min konto, så alt ser fint ut :grinning: :grinning:

4 Likes

Oi oi, det “ramler” stadig inn nye saker nå, nesten for mye av det gode på så kort tid :grinning:

1 Like

Boosting its representation on the Hill recently is personal protective equipment (PPE) manufacturer Trebor Rx Corp , which added consultants Andrew Steele and Allyson Grant of StrategyCorp on Oct. 20. The pair joins Galen Cranston of Invictus Corporate Affairs , who has represented the company on the registry since March 18. According to its registry files, the company is interested in discussing federal PPE procurement policies. Steele and Grant intend to communicate with the PMO, Health, Innovation, Public Services and Procurement, Transport and the National Research Council, as well as with MPs.

1 Like

Var ikke klar over denne siden om Zentek hos Silicon Investor. Ser ut til å være ganske aktiv, så kanskje bra å ha et øye til den…

1 Like

De jobber på i Zentek, GF har jo sagt “we will not fail on execution”.

• We believe our combination of accuracy, speed, ease of use, scalability and affordability is unique in the market, and we will continue working diligently with our partners to optimize the technology and commercialize it as efficiently and effectively as possible,” commented Greg Fenton, Zentek CEO.
2 Likes

Ny hjemmeside og presentasjon.

3 Likes

Oi…

Supply Chain

In response to the challenges facing global supply chains, Zentek has reached an agreement to secure the necessary supply of graphene oxide (GO) to produce enough ZEN Guard™ to coat the equivalent of 3 billion masks. Shipments are scheduled to begin in December 2021 and continue through the first 6 months of 2022.

2 Likes

Vel verdt å bruke 6 minutter på denne oppdateringen av GF.

• Forventer resultat Nasdaq søknad slutten av november / begynnelsen av desember
  • Overveldet av interessen for ZEN Guard

Grei oppsummering av status på InvestorIntel:

1 Like

Veldig bra

Og close på ATH :+1:

Blir spennende å se hva Nasdaq-listing vil gjøre med kursen

1 Like

Ja veldig spent på det også, det har vært nevnt større likviditet, og endel institusjonelle investorer i USA som ikke har anledning til å investere på TSX, kan nå få mulighet…

En FDA-godkjennelse av ZEN Guard vil kanskje hjelpe, håper det ikke tar like lang til som HC brukte :pray:

Så noe om at den spyttbaserte korona-testen de jobber med kan komme på markedet allerede i Q1 neste år…synes det hørtes tidlig ut, særlig mtp godkjenningsprosesser… Skal se om jeg finner tilbake til det.

EDIT: Det er i artikkelen fra InvestorIntel de nevner Q1.
Hvis de klarer å levere denne pålitelige og raske testen til en lavere pris enn dagens “hurtigtester”, så kan jo markedet være ganske enormt…

Zentek’s Pathogen Detection Technology (aptamer-enabled) initially for COVID-19 to be launched by Q1, 2022. Zentek has the worldwide exclusive rights to commercialize a rapid, saliva-based COVID-19 antigen testing technology. The key differentiating factor here is that the test can detect much lower quantities of virus compared to other tests, thereby being able to potentially detect low viral loads at the early stages of infection when the patient may be asymptomatic. The test is exceptionally accurate (similar to current PCR tests), saliva-based, affordable, scalable and provides results in under 10 minutes.

2 Likes

Hepp, melding om at pakke fra FedEx er klar for henting, må være ZEN Guard maskene :smiley:

Noen andre som har bestilt / fått de?!

EDIT: Klarte ikke å vente, måtte rett på Posten, og oh yes, det var pakken fra Vital Health.

5 Likes

Sitat fra Yahoo:

Zentaclaus is comin’ to town😊

2 Likes