Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ZEN Graphene Solutions Ltd (ZEN.V)

Internasjonal patentsøknad for ZENGuard :grinning:

Toppen det, men siste del av meldingen om patent på produksjon av GO var jeg ikke klar over:

Guelph University also filed a full international patent application under the PCT for the electrochemical exfoliation process to produce graphene oxide; this technology includes automation. ZEN has acquired the exclusive global rights to this technology, and it is being transferred from Guelph University to ZEN’s Research and Develop facility for scale up.

1 Like

CAREGuard+ with ZEN Anti-Microbial Technology

Noen har tydeligvis vært i kontakt med Vital Health Supplies og fått svar:

We expect the masks to be going to high priority areas first; Nursing homes, hospitals, etc.

In 1-2 weeks they should start filling out some of the retail orders

Vital Health Supplies har en FAQ om CAREGuard med ZENGuard.

ZENGuard globves nevnes også her faktisk. ZEN og Trebor har snakket om det, men trodde det lå litt lengre frem i tid.

Online web shop:

Jeg la inn bestilling, jo bare ha denne :sunglasses:

2 Likes

Here we go!

4 Likes

mining issuer → industrial, technology, or life sciences issuer fra mandag :smiley:

1 Like

Fin intro av Francis Dube til den nye masken :grinning:

1 Like

Da er det nye navnet klart også, Zentek. Kanskje ikke det mest oppfinnsomme, men enkelt og greit :slight_smile:

1 Like

Staffer opp nå, bet meg spesielt merke i denne:

EDIT: Det var denne jeg bet meg merke i:
- The Company would also like to announce that it has added 2 production staff to increase its ZEN GuardTM pilot production capacity to meet anticipated customer demands.

Denne var vel grei nok:
- As part of its long-term incentive program, the Company has granted 150,000 options to certain employees, contractors and other representatives.

2 Likes

Litt action nå. Mulig vi er klar for neste steg nordover, på ferden mot «Zen to Ten» :chart_with_upwards_trend:

1 Like

https://www.graphene-info.com/graphene-oxide-could-improve-aircraft-fuel

Dagsfersk

Dagsfersk denne meldingen også

3 Likes

Morsom aksje å eie dette. Hvorfor denne crazy oppgangen i dag?

Se meldingen over :+1:

Flysikkerhet, droner i Arktis osv

Synes det virker som en overdrevet reaksjon, i så fall.

Dette var helt nytt for meg. De har jo ved flere anledninger nevnt drivstoffsupplement og antirustbelegg. Utover satsingen innen helse.

Hvis videre testing med fly som de nevner er vellykket, så kanskje de-icing problematikk m.m. kan bli enklere / rimeligere, og kanskje til og med mer miljøvennlig…

• “We continue to actively develop new nanotechnology-enabled applications in high-impact areas, which, in this case, has the potential to significantly increase safety for vehicles such as drones, aircraft, ocean vessels, wind turbines and other applications where, in cold weather climates, there is the potential for ice to accrete on surfaces, causing hazardous breakdowns in function,”
1 Like

Mye som skjer rundt og med ZEN nå, denne artikkelen fra UBCO om drivstoffsupplementet er fra 1.11:

“Working with our industry partner, ZEN Graphene Solutions, we are assessing how the burn rate of this mixture can potentially improve its combustion properties,” explains lead author and doctoral student Sepehr Mosadegh.

Hva skjer med denne nå? Virker å være låst i Nordnet. Får verken kjøpe eller selge, og kursen er ikke oppdatert.

Gå inn på din konto. Du finner den der. Aksjen har byttet navn til zentek.

Ja, uavhengig av navn og konto. Den lar seg ikke trykke på.

Prøv å skrive Zentek i søkefeltet da