Vil mandag bli dagen den gjør 25%+? Skal komme en melding om forløpet i sak 3 og det stilles krav til raskere tidsplan. Vil Tunisia smelle en sum penger i bordet å få dette avgjort?
Hva skjer her?
ren gamblig at de vinner 1-2 rettssaker og får et stort erstattningsbeløp, hvis ikke er selskapet 0 verdt
Gått 10 gangen siden bunn allerede, så ildtangen min vil ikke ta i med denne med en ildtang
Jeg fant dette i finansavisen, er det sant? Hvordan kan personen ha den informasjonen?
https://www.finansavisen.no/forum/thread/168819/view
The Tunisian side is trying to cut their losses and exit on the cheap, currently $180M on the table. Zenith appear determined to hold out for more but the game-changer could be the payment terms. If it become a single lump sum then that could get interesting
@zenithenergyltd
Hvis dette er sant, vil prisen bevege seg raskt oppover igjen"
Er det noen som følger godt med på denne ? Hva skjer her ? Kan vi forvente noe snart ?
Lever og ånder for den! Life saver aksje.
Mye rykter om forlik vil skje før runde i retten i februar
Liten tro personlig på det skjer. Men kursen tror jeg dundrer på videre
Oppmerksomheten rundt aksjen tar seg opp igjen. Øker omsetning fremover er 2kr neste stopp
Zena opp 23,73% i dag og endte 2,020 med dagens høyeste 2,090.
Kursen har 10-dobblet seg siden jeg gav opp aksjen etter lang tids tålmodighet. (Min uflaks)
Gratulerer til dere som ikke slapp taket.
Zenith med ny emisjon på 1.935.
Hva tenker dere om det ? Tenkte jeg skulle gå inn med litt mer peng en planlagt … Men tenker jeg må vente litt og se om fallet blir dypt
Selskapet er binært, ente blir det himmel eller så går det til helvete.
Ny emisjon (den ente i rekken) burde spille liten rolle da potensielle oppside for de som tror på caset fortsatt er veldig stor (er nok en del av de, hvis enn ser hvordan prisen har gått i det siste)
Zenith er verdt den erstatning summen de eventuelt blir tildelt, alt annet de driver med er tilsvarende ikke noe. Så 16m nye askjer bidrar heller noen større nedside enn før: 0/802m aksjer eller 0/786m gir fortsatt 0
Det man kan lure på er; dersom Andrea har klokketro på at de vinner og får summen det er fablet om , hvorfor så kort tid i forveien? Berike seg selv og bekjente eller innrømmelse at kanskje ikke det går veien, og at å hente penger nå er bedre enn senere
At markede for sol assets (som sikkert kommer til å gå kjempebra) er så hett at de ikke kunne komme frem til en loi uten mer $ har jeg liten tro på
Jeg gjekk so klart inn på fredag med litt meir, skulla sikkert hold meg på avstand når slike jalla aksjer kommer med noe som man vet ikke er helt hvit pulver i posen. Men har så sykt lyst på en raske gevinst att jeg ikke klarte å holde meg unna. Håper att det blir et utfall i løpet av noen uker og att kursen er der jeg ønsker att den skal vere.
The Lady of Aim har gitt livstegn:
The court has ruled! Brace yourselves — results drop mid-July. A major re-rate is coming. Buckle up. 
Er det noe hold i dette ? Jeg har vert for litte inne i askjen til å kjenne historien. Har tittet litt inn i historien og ser att det vart god musik sist gang denne personen utalte seg om dette selskapet.
Uavhengig av hverandre selvsagt, men fortsatt litt merkelig at eam ikke reduserer appetitten på høy risiko aksjer. Er jo et eksempel på hvor galt det kan gå