Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Zenith Energy (ZENA)

Oppmerksomheten rundt aksjen tar seg opp igjen. Øker omsetning fremover er 2kr neste stopp

1 Like

Zena opp 23,73% i dag og endte 2,020 med dagens høyeste 2,090.

1 Like

Kursen har 10-dobblet seg siden jeg gav opp aksjen etter lang tids tålmodighet. (Min uflaks)
Gratulerer til dere som ikke slapp taket.

Zenith med ny emisjon på 1.935.

Hva tenker dere om det ? Tenkte jeg skulle gå inn med litt mer peng en planlagt … Men tenker jeg må vente litt og se om fallet blir dypt

Selskapet er binært, ente blir det himmel eller så går det til helvete.

Ny emisjon (den ente i rekken) burde spille liten rolle da potensielle oppside for de som tror på caset fortsatt er veldig stor (er nok en del av de, hvis enn ser hvordan prisen har gått i det siste)

Zenith er verdt den erstatning summen de eventuelt blir tildelt, alt annet de driver med er tilsvarende ikke noe. Så 16m nye askjer bidrar heller noen større nedside enn før: 0/802m aksjer eller 0/786m gir fortsatt 0

Det man kan lure på er; dersom Andrea har klokketro på at de vinner og får summen det er fablet om , hvorfor så kort tid i forveien? Berike seg selv og bekjente eller innrømmelse at kanskje ikke det går veien, og at å hente penger nå er bedre enn senere

At markede for sol assets (som sikkert kommer til å gå kjempebra) er så hett at de ikke kunne komme frem til en loi uten mer $ har jeg liten tro på

1 Like

Flere prosjekter kjøpt opp i Italia

Jeg gjekk so klart inn på fredag med litt meir, skulla sikkert hold meg på avstand når slike jalla aksjer kommer med noe som man vet ikke er helt hvit pulver i posen. Men har så sykt lyst på en raske gevinst att jeg ikke klarte å holde meg unna. Håper att det blir et utfall i løpet av noen uker og att kursen er der jeg ønsker att den skal vere.

The Lady of Aim har gitt livstegn:

The court has ruled! Brace yourselves — results drop mid-July. A major re-rate is coming. Buckle up. :rocket:

3 Likes

Er det noe hold i dette ? Jeg har vert for litte inne i askjen til å kjenne historien. Har tittet litt inn i historien og ser att det vart god musik sist gang denne personen utalte seg om dette selskapet.

Uavhengig av hverandre selvsagt, men fortsatt litt merkelig at eam ikke reduserer appetitten på høy risiko aksjer. Er jo et eksempel på hvor galt det kan gå

Zenith Energy (LON:ZEN; OSE:ZENA; OTCQB: ZENAF) på X: «#ZEN #ZEN CEO, Andrea Cattaneo, talks to @brr_mediauk about the Company’s Arbitrations and the rationale behind the company’s latest solar energy acquisitions https://t.co/WOyqMTed3o» / X

1 Like

@LadyOfAim

Final decision within 8-14 days. In my view, this is the last window to buy below 2 NOK.:chart_with_upwards_trend: #CountdownIsOn

1 Like

“Ikke om, men hvor mye” – Avgjørelse i Zeniths voldgiftssak på 130 MUSD ventes snart
Zenith Energy nærmer seg et avgjørende punkt i en omfattende voldgiftstvist verdt opptil 130 millioner amerikanske dollar. Med solide resultater fra tidligere prosesser og grundige forberedelser, understreker ledelsen: “Vår tro på utfallet er sterkere enn noensinne.”

2 Likes

The Lady Of Aim
@LadyOfAim
Will the Tunisians try a last-ditch attempt at settlement? I couldn’t possibly say…:grinning:

1 Like

LOA

Don’t be surprised if the final arbitration claim approaches the billion-dollar mark. The scale of this case continues to grow and so does the upside. #Arbitration #HighStakes #July📈#OsloBørs

1 Like

I’m thinking $485 billion (tunisia gdp x 10) seems like a fair compensation :+1:

1 Like

ZEN-Oslo-Chart-03072025 hosted at ImgBB — ImgBB

2 Likes

The Lady Of Aim
@LadyOfAim
·
2m
The desperate lies won’t change reality—the only unknowns left are the exact figure (:moneybag::rocket:) and the announcement date. Paris sources are staying quiet… but I’ve got my ear to the ground.

#ZEN #OilAndGas #Arbitration #TruthWins #ZenithEnergy #Tunisia
The Lady Of Aim
@LadyOfAim
·
3m
Tunisian misinformation is reaching a fever pitch—but the TRUTH is undeniable: ZENITH HAS WON. :wink: Have I ever been wrong? The final award? Still under wraps, but it’s going to be MASSIVE.

3 Likes

@mohammedammarT på X:

«With regret, we say it: Tunisia has lost again to Zenith Energy in arbitration. We saw it coming — the case was indefensible. Our legal team focused on minimizing the damages, but we still expect to pay between 170 and 190 million dollars, including interest. It could have been settled for much less years ago.»

https://x.com/mohammedammarT/status/1942554005114167755

3 Likes

Ser bra ut dette her! Men rart at det ikke kom noe reaksjon i aksjemarkedet?

Kommer kanskje i morgen