Årets store rakett er tent!
You Are 100% spot on! Within 2027 this could be 19kr pr share. Potential 2-3 kr allready first months 2025
«The Decision has also ordered the Claimants and Respondent to consult and agree on a shorter procedural timetable and to communicate this to the Tribunal no later than January 20, 2025.»
«We are pleased by the fact that the decisions for both the ICC-2 Arbitration, expected during the summer of 2025, and the ICSID Arbitration, expected during the first two quarters of 2026, are no longer in the distant future and are increasingly within sight.»
Har egentlig sluttet med sånne tulle selskap, men kjøpte litt i zenit før jul, usikker på om ein skal være fornøyd med 50 prosent el satse på at det slår til med noen av drømmene om erstatning her.
Erfaringen min er at selskaper som har pågåendes erstatningssaker, ikkje blir som det de håpes på, ref f.eks Eam
Tenker det går mot krona da, bra futt i den
Valgte å går ut, årets første gevinst er notert
Tipper den fyker videre men får så
være
Gå ut nå?
Dette er nok bare starten på kursfesten i ZENA. Les dere opp
Test
Gå til investornytt og les der
Kan bli gøy til uka nå tror jeg
Vil mandag bli dagen den gjør 25%+? Skal komme en melding om forløpet i sak 3 og det stilles krav til raskere tidsplan. Vil Tunisia smelle en sum penger i bordet å få dette avgjort?
Hva skjer her?
ren gamblig at de vinner 1-2 rettssaker og får et stort erstattningsbeløp, hvis ikke er selskapet 0 verdt
Gått 10 gangen siden bunn allerede, så ildtangen min vil ikke ta i med denne med en ildtang
Jeg fant dette i finansavisen, er det sant? Hvordan kan personen ha den informasjonen?
https://www.finansavisen.no/forum/thread/168819/view
The Tunisian side is trying to cut their losses and exit on the cheap, currently $180M on the table. Zenith appear determined to hold out for more but the game-changer could be the payment terms. If it become a single lump sum then that could get interesting @zenithenergyltd
Hvis dette er sant, vil prisen bevege seg raskt oppover igjen"
Er det noen som følger godt med på denne ? Hva skjer her ? Kan vi forvente noe snart ?
Lever og ånder for den! Life saver aksje.
Mye rykter om forlik vil skje før runde i retten i februar
Liten tro personlig på det skjer. Men kursen tror jeg dundrer på videre