Det blir bittelitt nedetid på forumet i løpet av den neste halvtimen. Kjører en liten oppgradering.
De 10 minuttene ble 4 timer, men tror/håper alt er oppe igjen nå
Ser det er kommet frem noen ekstra grønne sirkler rundt profil bildene våres. Er det noe som kan skrus av?
De indikerer hvem som er pålogget (som det allerede finnes en liste over på forsiden). Jeg lar de stå på en stund for å teste.
Den grønne prikken betyr at vedkommende som har postet er en grønnskolling
Beklager! Genererer nye tokens nå, det tar ca. 25 min før alle skal ha fått. Mulig de ble slettet under oppdateringen.
Da skal alle ha tilgang igjen, si ifra hvis ikke
Jeg opplever tidvis ganske så heftig lagg ved både lasting av siden, navigering og bare det å skrive dette innlegget. Kom etter oppgradering, bruker chrome.
Noe du kjenner til @pdx ?
Edit: Tydligvis et lokalt problem i min nettleser, tilsynelatende ok etter en “kill”
Godt å høre!
@pdx ting på linje OCD-en min blusser opp hver gang jeg ser på knappene på forsida:
Hvorfor kommer “Alle kategorier” på to linjer? Hvorfor gidder ikke Kalenderen å være på linje med de andre?
Oi! sånn ser den ikke ut hos meg… hvilken nettleser og oppløsning har du?
Firefox, 1920x1200.
Det ser bra ut i Chrome, er i ferd med å gå over til Chrome allikevel så…
Ta en refresh nå?
Fikset nå
Ikke mulig å “reagere” på andres poster med annet enn et <3 / like
Nei, jeg måtte dessverre deaktivere den funksjonene fordi den pluginen ikke er kompatibel med siste versjon av forumet. Satser på at det blir fikset snart
Er det bare jeg som opplever enormt med lagg på hele siden nå? Skriving, siden fryser osv.
Jeg sliter mye med det samme i Chrome. Hjelper for meg å lukke fanen og åpne på nytt iallefall.