Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

10 min nedetid straks (ferdig)

Snodig, prøv å tøm cachen og se om det står feilmeldinger i konsoll-loggen i Chrome, kan gjerne sende meg på PM så jeg kan debugge det.

1 Like

Ser ut som det gikk over :slight_smile:

Opplever også at siden fryser og lagger.

2 Likes

Fremdeles lagg og frys. Fryktelig irriterende…

Hvilken nettleser bruker du? jeg har nesten vendt meg til det her nå og lukker og åpner ny fane så fort jeg merker det, men det skal jo ikke være slik.

Pc eller mac?

Jeg synes det lagget helt jævelig på android/chrome i går. Det skjedde samtidig som det var endel chat-aktivitet som det ikke har vært så mye av i det siste.

Bruker laptopen i dag, var mye lagg og frys der. ikke prøvd på mobilen.

Veldig mye lagg ja, chatten fryser fullstendig bl.a.

Hvis dere lukker chatten helt, lagger siden?

Og er dere på pc eller mac?

Funker fint for meg! Både Windows og Android.

Det lagget selv om jeg ikke hadde chatten oppe i det hele tatt. Var på pc.

1 Like

Merkelige greier, jeg klarer ikke gjenskape det selv men skal undersøke nærmere. Finner ingen andre med samme forum som oss som har det samme problemet, og kan ikke komme på noen endringer som kan ha forårsaket dette, hverken i ny forumkode eller mine egne tilpasninger. Sjekk som sagt gjerne konsollloggen når det skjer, og se også etter om nettleserprosessen bruker mye minne eller CPU akkurat da.

Hvis det skyldes noe med chatten er det en liten sjanse for at det blir bedre når neste chat-versjon kommer i sept.

En teori kan være at forumet i seg selv bruker en del minne og at når chatten er veldig aktiv så gjør den også det, som kan gjøre at nettleseren ikke takler det så godt. Har dere mange faner oppe? Kraftig PC?

Jeg opplever ikke noa lagg og alt er perfekt. Bedre enn det var på forrige chat.

Jeg kjører Chrome som nettleser :wink:

1 Like

Jeg har opplevd litt lagg. Jeg kjører octa core i7 med 16gb ram. Skjer at tidvis når jeg skriver så lagger det. Skjer fortsatt. Virker som det må være noe javascript events som skaper problemet da det gjerne skjer når en skriver.

Kjører også Chrome som nettleser. Kan være antall personer online spiller inn.

Er det i chatten eller i forumet du skriver når det lagger? :slight_smile:

Begge deler.

Litt usikker på om det er relatert, men finner noe feil i console loggen på noe animasjonsgreier. Også en value der som looper en del ser det ut til.