Takk! De feilene var der også før dere rapporterte om lagg, så tror ikke de har noe med det å gjøre. Men jeg har en mistanke om at laggen bygger seg opp jo mer aktivitet dere gjør på siden (navigerer/scroller osv) så jeg lurer på om det opprettes for mange javascript-loops et sted uten at de blir stoppet - skal grave videre. Ettersom noen nevner at å lukke og åpne i en ny tab hjelper tenker jeg at det kan være årsaken. Takk for innsikten!
Kan nok stemme! Virker også litt som chat aktivitet påvirker en del. Men ja, se hva dere finner
har i7 og 16gb minne, mange faner ja men men
et eller rart med forumet i det siste det lagger og ødelegger performance i andre faner. Jeg bruker mozilla firefox, men også prøvd Microsoft edge. samme trøbbelet der. Er det chaten som er problemet, kanskje?
I firefox får jeg ofte denne feilmeldinga
Har opplevd dette problemet gjentatte ganger den siste uken, men bruker ikke chaten. Nettleser: Opera.
Takk Alex, det hjelper, skal undersøke nærmere når kidsa er i seng
Jeg og tror det er chatten. På torsdag trykket jeg Load more og da frøys hele fanen seg
Kjører en oppgradering så vi er på aller nyeste versjon av forum og plugins, forhåpentligvis tar det bare 30 min.
Blir enda en ny runde nå. 30 min toppen.
Da har jeg debugget i et par timer … en teori er at det er noe muffens med pluginen som viser hvem som er online på forsiden. Før jeg ber han som har laget den om en fiks har jeg skrudd av hele greia for å se om det reduserer laggen.
Ta en refresh og si ifra om det hjelper
@Alex: Si fra om du får samme eller en annen feilmelding, det hjalp masse med skjermdumpen du postet
Hvordan er lagget nå?
Foreløpig vært bra hos meg!
ingen problemer her og ingen kræsj av script (ennå) siden siste fiks!
Konge! Krysser fingrene for at det var løsningen…
Chat er nede på android
Nede på laptopen min også (opera på macos)
Samma här (Chrome på windows 10)
Samme her: Safari på Mac