Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Aker Horizons

Hva er dette gråmarkedet?

Aksjen er ikke notert enda, så du handler den av folk som har tegnet og motatt bekreftelse på at de får aksjer. Men vilkårene er if issued altså med forbehold at de faktisk har aksjer å selge deg.

Er det fra mandag kl 09 man får kjøpt Aker Horizons?

Jeg har prøvd meg på ett trade. Aker Eier jo minst 50% i aker Horizons, det var jo unulig og få tak i aksjer for vanlige folk som hadde mindre enn 5 mill. Se på horisont energi som er opp 400%, det er jo helt ekstremt.
Jeg tror denne kan ta fulstending av på mandag og siden jeg ikke kunne være med på emisjon tror jeg Aker er bra alternativ og så flytte over til horizon energi på sikt. Noen meninger ?

Hva har horisont energi å gjøre med aker horizont?

1 Like

Det er bare interessen for grønne selskaper som er helt ekstrem… (Selv om oslo børs faller så tar slike grønne selskaper av på børs) men eller ingen ting…

Finnes det en presentasjon av AKH, eller noen som har oversikt av hva som er samlet i den @Janno , @Evilfreud ?

Legger den her
210119_Aker_Horizons_Mainstream_Company_Presentation.pdf (6,0 MB)

Anbefaler denne her zappa66

https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20210119_2

PDF filen til presentasjon over ligger vel børsmeldingen på neesweb/ hjemmesiden til Aker.

hva er det Aker Horizon har i portefølgen sin blir spennende å se på :smiley:

Aker Offshore Wind…Aker Carbon Capture? hva mer :man_shrugging:

Hva tror folket at AKH åpner på mandag? Noen som kan lage en poll.

Hvilken kurs starter Aker Horizon på? (Emisjonskurs 35,-)
  • 30-40
  • 41-50
  • 51-60
  • 61-70
  • 71-80
  • 81-90

0 stemmegivere

2 Likes

…hva er emisjonsprisen?

35kr

1 Like

handles på 45 nå får jeg melding om

1 Like

Stemmer ikke helt.

Aker Horizons omsettes I dag if-issued. Emisjonskursen var 35. Sist omsatt 41

BID – 40 ASK – 41

Hvordan kjøper man?

Kontakt Pareto.

Men kan jo handles vanlig på mandag.

Takk :slight_smile:

kan man kontakte nordnet også? Eller kun pas som selger akh if issued? Må isf ha konto hos pareto?