Nei, klokka var vel 09:08 ish og da lå det ask på 7.40 og bid på 7.30.
Får håpe det kommer noen nervøse småsparere snart, men de kaster kanskje alt på bid
Ble jo gjennomført en emisjon her, der alle detaljene ikke er klar ennå for alle i markedet. Kanskje formelle feil i emisjonen?
Nå skulle jeg nesten tatt en screenshot, for jeg klikket på selg knappen for BIO så stod den i 0,88. Jeg kjøpte for 0,82 så en fin gevinst. MEN den solgte på 0,81 istedenfor. RT kursen så jeg var på 0,86. Så da gikk jeg enda mer i minus.
men var det 0,86 på bid i RT kursen? (eller siste omsatt)
Bid var på 0,88. RT kursen in real life (satt med nordnet oppe) var på 0,86. SÅ jeg tenkte at jeg kanskje var heldig å få den for 0,88 grunnet noen forsinkelser, men så når jeg solgte ble den solgt for 0,81. Veldig rart.
Nå ligger signor på 2. og jeg på 3dje men spennende å se om 15 minutter hva det ender på
Ja, det var veldig rart.
Tar vel 15 minutter for systemet å oppdatere til riktig kurs kanskje? Er det fortsatt feil?
har enda ikke solgt en eneste aksjen under nm… innser at det ikke er det smarteste.
Spennende dette her… er det ikke en ukeskåring også?
Edit: Kan se ut om jeg snek meg forbi på slutten?
Ja, det er ukespremier også, men de har ikke klart å rote seg til å legge det ut enda. Har en dialog med de på det
I fjor var det vel kaffemaskiner, gavekort og klær, tror jeg. (enten eller)
Ukespremier er:
Til menn – «grooming kit» som inneholder deodorant, dusjsåpe, fuktighetskrem til ansikt og ansiktsrens
Til damer– «wellness kit» som inneholder body scrub, body lotion, håndkrem og fotkrem
Hovedpremie er
Hans & hennes spapakke fra Clarins. 2 sett morgenkåpe og slippers + produkter til han og henne til en samlet verdi av kr. 4000,- + valgfri Gant herre- eller dameklokke til en verdi opptil 3000 kr.
Morro med egen gruppe og greier. Skal prøve å trade litt men har tatt en del risiko
Jeg har klart å jobbe meg litt opp fra igår heldigvis, selv med noen stygge feil idag. Nå sitter jeg med en del cash i porteføljen, så får se hva jeg finner på imorgen
Det er pt 4 156 av 13 428 som har positiv avkastning i NM. Vi har 8 av de i gruppa vår pt. (av 9). Ikke så dårlig det? Spent på hvordan det hadde sett ut uten Funcom
Jeg har ikke vært inne i Funcom, så da sier jo det litt om hvordan det kanskje ville sett ut?
trist man ikke kan sende penger i nm… hvis det hadde vært tilfelle ville alle vært i pluss
Er ikke meg som er viktig å snike seg forbi, men mrchicken