Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Aksje-NM 2016

Nei, klokka var vel 09:08 ish og da lå det ask på 7.40 og bid på 7.30.

1 Like

Får håpe det kommer noen nervøse småsparere snart, men de kaster kanskje alt på bid :slight_smile:

1 Like

Ble jo gjennomført en emisjon her, der alle detaljene ikke er klar ennå for alle i markedet. Kanskje formelle feil i emisjonen?

Nå skulle jeg nesten tatt en screenshot, for jeg klikket på selg knappen for BIO så stod den i 0,88. Jeg kjøpte for 0,82 så en fin gevinst. MEN den solgte på 0,81 istedenfor. RT kursen så jeg var på 0,86. Så da gikk jeg enda mer i minus.

1 Like

men var det 0,86 på bid i RT kursen? (eller siste omsatt)

Bid var på 0,88. RT kursen in real life (satt med nordnet oppe) var på 0,86. SÅ jeg tenkte at jeg kanskje var heldig å få den for 0,88 grunnet noen forsinkelser, men så når jeg solgte ble den solgt for 0,81. Veldig rart.

Nå ligger signor på 2. og jeg på 3dje men spennende å se om 15 minutter hva det ender på

1 Like

Ja, det var veldig rart.

Tar vel 15 minutter for systemet å oppdatere til riktig kurs kanskje? Er det fortsatt feil?

har enda ikke solgt en eneste aksjen under nm… innser at det ikke er det smarteste.

2 Likes

Spennende dette her… er det ikke en ukeskåring også?

Edit: Kan se ut om jeg snek meg forbi på slutten?

3 Likes

Ja, det er ukespremier også, men de har ikke klart å rote seg til å legge det ut enda. Har en dialog med de på det :slightly_smiling:
I fjor var det vel kaffemaskiner, gavekort og klær, tror jeg. (enten eller)

Det gjorde du :slightly_smiling:

3 Likes

Ukespremier er:

Til menn – «grooming kit» som inneholder deodorant, dusjsåpe, fuktighetskrem til ansikt og ansiktsrens
Til damer– «wellness kit» som inneholder body scrub, body lotion, håndkrem og fotkrem

Hovedpremie er

Hans & hennes spapakke fra Clarins. 2 sett morgenkåpe og slippers + produkter til han og henne til en samlet verdi av kr. 4000,- + valgfri Gant herre- eller dameklokke til en verdi opptil 3000 kr.

Morro med egen gruppe og greier. Skal prøve å trade litt men har tatt en del risiko

3 Likes

Jeg har klart å jobbe meg litt opp fra igår heldigvis, selv med noen stygge feil idag. Nå sitter jeg med en del cash i porteføljen, så får se hva jeg finner på imorgen :smiley:

2 Likes

Det er pt 4 156 av 13 428 som har positiv avkastning i NM. Vi har 8 av de i gruppa vår pt. (av 9). Ikke så dårlig det? Spent på hvordan det hadde sett ut uten Funcom :smile:

3 Likes

Jeg har ikke vært inne i Funcom, så da sier jo det litt om hvordan det kanskje ville sett ut? :stuck_out_tongue:

3 Likes

trist man ikke kan sende penger i nm… hvis det hadde vært tilfelle ville alle vært i pluss

Er ikke meg som er viktig å snike seg forbi, men mrchicken :slight_smile:

2 Likes