Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Aksje-NM 2016

Ja, det er en vrien nøtt :slight_smile:

1 Like

Liker ikke at Natto ask er flyttet opp, hvordan kan jeg få flere Natto aksjer på 7-tallet nå?

2 Likes

Ja, vrien den der. Men ser du nyter godt av Bionor i dag også :slight_smile:

Signor opp på 1. Plass!

1 Like

Varte ikke lenge da

2 Likes

Godt du tok over da

2 Likes

Fy søren gutta, dere er rå! Gjør dere det tilnærmet like bra med deres egne sparepenger burde dere vært mangemillionærer for lengst!?

2 Likes

Ja, jeg tar av meg hatten. Blir sykt spennende å se om vi klarer en ukesvinner eller to ila perioden. Jeg sier vi som gruppa (for har nok ikke sjans selv) :slight_smile:

Gratulerer ja :slight_smile: Typisk at jeg solgt BIO igår :stuck_out_tongue:

helt sykt. 45% opp til nå i dag.

1 Like

Da ble det noen Natto aksjer til i dag. Snart bygget opp porteføljen slik jeg vil ha den.

1 Like

Mr lee chicken er en hard nøtt å knekke. Jeg er avhengig av gode Funcom nyheter i morgen.

2 Likes

Har 30K i kapital, hva skal jeg kjøpe? :stuck_out_tongue:

2 Likes

GIG ut, mens PLCS kom inn

Satt lenge på kjøpsknappen i Funcom idag. Var nesten så jeg kjøpte på 1,98, men gjorde det ikke. Satt å nølte helt frem til nå som den passerte 2,10. Glad jeg klikket da :smiley: Kanskje jeg kan redde meg tilbake på 100K tallet igjen :smiley:

1 Like

Kom igjen nå Funcom :slightly_smiling:

5 Likes

det er fortsatt imorgen du skal ligge øverst etter sengetid…

2 Likes

Kvitt eller dobbelt

2 Likes

Oh god. Skikkelig mye ned på meg i dag. Gjorde alle kjøpene i dag og første tabben var å kjøpe AXA for 1.76 når jeg trodde jeg kjøpte for 1.74. Det skiftet kurs i mellom jeg byttet fane for å handle i NM. Lærte da å legge ordren klar og skrive alt inn på forhånd slik at jen fikk kjøpe til rett kurs…blæh
Så har jo RCL rast. Fader! Denne kommer som en kule 02.02. De MÅ vise gode tall i neste Q. Jeg selger ikke denne. Ellers hoppet jeg også på Bionor på 1.04. Den har jo alle andre også til en lavere kurs. Jippi! Det som kan redde meg nå er et stup i Funcomkursen i morgen så kan jeg kanskje ta igjen det tapte. Men da taper jeg penger i virkligheten så det vil jeg jo definitivt ikke. Komme på sisteplass er jo kjedelig selv om en ikke tar det seriøst.

Skulle ikke hatt det så travelt med å komme meg med i spillet. Hadde gått bedre om alt var i cash :slight_smile:

1 Like

Gjorde ei lita blemme selv da jeg kjøpte bionor for 0.75 og solgte på 0.85 på ekte. Dog cashet jeg inn fin økning på liksompengene da jeg fikk kjøpt for 0.65 og solgte i dag.

2 Likes