Euronext Growth - Resolution for admission to trading – Alternus Energy Group Plc
Oslo Børs has received an application for admission to trading on Euronext Growth from Alternus Energy Group Plc. Oslo Børs has decided to admit the company to trading. It is stipulated that the company prior to the first day of trading must satisfy the admission requirements on Euronext Growth. The first trading date is expected to take place on 30. June 2021.
Det blir en spennende dag i morgen! Har folket troen?
Vi har jo alltid troen og er langsiktig. Har ikke tenkt og selge før det går ett par år minst eller til de blir kjøpt opp.
Normalt så prøver jeg og ungå events og ikke legge for mye i det.
Du har jo ett gammelt ordtak som heter buy the rumors sell the news.
Men Prisingen på Alternus er jo helt fantastisk og vi er godt posisjonert. Jeg antar det er flere som vil ha disse aksjene og håper det blir reflektert i morgen. at de er på 31kr på NOTC er jo bra og jeg tror det er en god inngang. Nsol gikk jo 20% på noterings dagen og de er jo mye mindre potensiale og er mye dyrer (Mener jeg)
Da er vi klar
Spennede dette. Mer volumer i dag en det har vært siste mnd
Får håpe de som vil selge får solgt i dag slik at den slutter over 31kr
Vi får håpe det kommer noen gode kursmål fra noen andre enn Arctic også!
Ekstremt lite interesse foreløpig…omsatt for under 50k idag.
Det er jo som forventet. Det er lite aksjer for salg og som det det var på Unoterte og. Ikke så mye som forandrer seg nå og da. Håper at nyheter kan få bedre respons i hvertfall. (De fikk jo ingne på NOTC)
Aksjene hadde nok vært til salgs til riktig pris, men ingen som gidder å selge for under 30 atm. Mye av grunnen til at de gikk på børs var vel for å få mer likviditet i aksjen regner jeg med, så dette er jo sikkert litt skuffende.
Menmen, plutselig kommer den…
Føler det er naturlig med lav omsetning. Den har jo fått minimalt med oppmerksomhet, så tviler på at noen særlig andre enn aksjonærer har fått med seg at de kom på euronext igår. Mediaoppmerksomhet har jo alt å si for tiden. Saueflokken tar kun aksjetips fra e24, finansavisen og dn!
Ja som sagt her er jeg langsiktig og tror denne kommer til og trenge tid og. Men sakte men sikkert opp over er best. At den kommer ned på dager med lavt volum er helt ok. Men gleder meg mest til Q2 resultat blir det slik jeg tror kan det bli virkelig gøy lesning.
Mer gode nyheter på gang
Her er det bare og komme seg inn på nesten emisjons kurser.
Er det noen triggere i nærmeste fremtid?
Jeg er ute av alt av aksjer.
Aksjonærlistene på hjemmsiden er nå oppdatert.
Status 7. april
Top 20 Shareholders har 18.840.640 aksjer av totalt: 23.742.702 aksjer. Tilsvarer 79,35%
Status 29. juni
Top 20 Shareholders har 19.849.062 aksjer av totalt: 26.182.276 aksjer. Tilsvarer 75,81%
De fleste har akkumulert, men en er ute av listen.
Jahatt AS hadde per 7.april 425. 000aksjer men er nå ute av top20- listen.
Inn kommer: Blackcrane Capital som har 550.000 aksjer.