Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Alternus Energy Group PLC

Finansiell kalender

Alternus Energy First Quarter 2022 – reports fifth consecutive quarter of annual recurring revenue growth

Alternus Energy Audited Annual Financial Report 2021

Solis Bond Company DAC Unaudited Financial Results Q1 2022

ALLOCATION OF NEW SHARE CAPITAL

Alternus Energy appoints Mr. Jon Masdal as non-executive independent Director

Finansiell kalender

Alternus Energy Second Quarter 2022 Revenues of EUR 10.6 million up 104% over last year’s quarter

Alternus Energy Group plc - Notice of Annual General Meeting

Solis Bond Company DAC Unaudited Financial Results Q2 2022

Annual General Meeting of Alternus Energy Group Plc Completed

Alternus Energy Group Plc Announces Business Combination Agreement with Clean Earth Acquisitions Corp.

Alternus Energy Group Plc Business Combination Agreement with Clean Earth Acquisitions Corp.

Alternus Energy Group plc Announces Altnua, a Dedicated Clean Energy Development Business to Drive Organic Growth into the Future

Finnes det noen her inne som er inne? 5-10x oppside om fusjonen går igjennom…

Har studentpostene fortsatt intakt, og har et stykke igjen til jeg er i pluss. Rart gjerne imot 5-10 gangen.

Alternus Energy Group Plc Investor Presentation Update

Jeg hadde en post men solgte på 26 for lenge siden. Tenker å gå inn igjen nå, sterk case om dette går. Flere som tenker det samme? Risken er at vi taper såklart.

Taper hva? Du får det til å høres ut som det er alt eller ingenting. :wink: Alternus er kraftig underpriset selv på dagens kurs, så nedsiden er meget begrenset ut ifra mine beregninger. Enten så utvikler kursen seg naturlig oppover og gjenspeiler inntekter og fremtidsutsiktene for de neste årene, ellers så går Spac dealen 100% i boks og kursen går som en rakett innen Q1-23. :star_struck: