Takk. Som nok er det viktigste poenget her. FDA har gjort et “politisk” valg i en indikasjon uten noe håp i sikte. Jeg kom i skade for å tenke at alle er tankelesere og det som er sagt et sted er universelt tilgjengelig alle andre steder
Hva mener industrien om aducanumab godkjennelsen:
Aducanumab ble skutt ned av EMA for en stund siden, men i dag har også CMS (medicare & medicaid) sagt nei til å betale for legemidlet med mindre du er med i en klinisk studie.
https://www.cms.gov/medicare-coverage-database/view/ncacal-decision-memo.aspx?proposed=Y&ncaid=305&fromTracking=Y&bc=AAAAAAAACAAAAAAA&=
Er tidenes kommersielle flopp så langt dette.
Hehe, hindsight 20/20.
Det gikk ikke så bra til slutt med kursen til nvax, det er jo et selskap som historisk aldri har levert en dritt.
Men for en tur den aksjen hadde i mellomtiden
Ja, den begynner virkelig se fin ut nå
Egentlig rart den ikke har gått mer i det siste, men kommer vel et nytt rykk i morgen etter kveldens resultater.
De fikk vel en FDA godkjennelse for et par uker siden som bare ble møtt med et skuldertrekk og i går kveld kom de med bedre resultater enn jeg tror folk hadde ventet:
Så skal ikke jeg leke ekspert her for jeg har bare tatt rygg på folk som er mye skarpere enn meg på dette
Når det er sagt så er mitt inntrykk av at en del amerikanske aksjer har en viss «treghet» i reaksjon på nyheter (som jo er ganske fint for oss investorer), litt ulikt hvordan det fyker opp og ned her hjemme
Bedre en forventet? Minus 9%,.
…eller er det bare Trump-idioti som legger demper på resultatene?
(burde ikke være det)
+7,75 % nå.
oi, litt av en snuoperasjon