Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV) 3

Er det slik språk du har i mailene dine også? Da er det kanskje ikke så rart om du ikke får svar fra Finanstilsynet om du har sendt mail til de ang. DNBs salg før emisjonen. Kanskje andre har vært i kontakt med dem og saken er avklart.

Ja jeg skriver helt likt i mailene til representantene i selskapet. Nå tok du meg damn, hvor blir det av de fette syke pasientene skullerud?

Har ikke sendt noen mail til finanstilsynet… Ingenting blir gjort uansett. Om noen andre har gjort det, får stå for deres regning. Kudos til de som prøver å endre de isopor veggene!

Herlig mange nye nicks som plutselig er på TI og vil diskutere nanov. Dette stinker.

1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Ignore the personal attack mate. Keep up the good work and all you share in here… at least you got lucky being called a northerner, I ended being German :flushed::joy::rofl:

2 Likes

Gode nyheter. Jeg avventer. Men veien ligger ihvertfall åpent for ett sikkert produkt. Tror FDA er rimelig lei av disse safety issues.

3 Likes

Dette er standardvarer en får fra Finanstilsynet når en rapporterer. Har gjort det noen ganger, stort sett intet og mistenke,

Edit : Sender en til Økokrim har de stort sett for mye og gjøre og henviser til Finanstilsynet, som igjen sjeldent og aldri finner noe som helst.

Har selv holdt på på denne måten da jeg drev med trading for en tid tilbake. Da må en konsentrere seg om selskaper som Nanov med liten omsetning. Eneste er at en trenger litt penger hvis en ønsker og bevege kursen den ene eller andre veien.

Enrollment complete!!!:wink::rocket:

Dette kan i praksis bety at innrulleringen er i boks

1 Like

Lord, skjønner virkelig ikke at det har stoppet helt opp. Fått inn to pasienter siden nyttår nå eller?

Har FDA, interim commitee som bestemte seg for en arm videre og NANO gjennom fast track konkludert med at de ikke trenger data fra mer enn 108 pasienter?

Nå må de sette sammen en rapport som konkluderer med at Betalutin er safe og viser komsekvent god effekt?

Nordic Nanovector is targeting in this study to determine the optimal path forward for Betalutin® within a timeframe that is financially and commercially viable.

Spiller jo liten rolle så lenge de mener at data pdd er bra nok.

Riktig nok en hastig konklusjon halvveis i første kaffekoppen😉

Ikke FDA, en kanskje denne komiteen kommer til den konklusjonen?:face_with_monocle:

Spiller vell strengt tatt ikke så stor rolle om de har 108 eller 120 pax i Paradigme

5 Likes

Setter gårsdagens kursbevegelse i et litt mistenkelig lys…

15 Likes

Det er vel svaret vi får ved Q2. Vil de være i posisjon til å file?

Åpenbart at styret mener at det finnes en raskere og mer cashbevarende metode enn å pine seg gjennom rekrutteringen av 12 pasienter til?

2 Likes

current guidance for delivery of initial top line data from PARADIGME in the
second half of this year will be reviewed concurrently.

The Board expects to report on the findings of the review of PARADIGME no later
than the Q2 results to be released on 20 July 2022 and will not be commenting
further until the review is complete.

The Board believes that this review of PARADIGME is in the best interests of all
shareholders and the patients who Nordic Nanovector is targeting in this study
to determine the optimal path forward for Betalutin[®] within a timeframe that
is financially and commercially viable

Om dere leser dette positivt så syntes jeg dere legger mer enn godvilje til. Det er vel nesten snakk om å legge ned hele studien.

6 Likes

Som sagt, var bare halvveis i første kaffekopp😉

Men nei, det er jo ultrabjørn at de ikke har fått inn nye pasienter i Paradigme.

Nå hviler Nano sin skjebne på utfallet fra evalueringen til denne komiteen og hva FDA sier til dette grepet.

Tviler på at FDA er superhappy med denne type freestyling.

1 Like

Det er vel kanskje nærliggende å anta at dette valget kan være gjort i samråd med FDA, gitt den løpende dialogen de har som følge av Fast Track?
Dersom det er tilfelle, er det i så fall positivt at FDA ikke har vendt tommelen ned for å gjøre en vurdering før de siste 12 pasientene er rekruttert.

1 Like

Da burde det stått i dagens melding!

2 Likes

Leser det ikke positivt, ble uvel når jeg leste meldingen!

Igjen evner de å sende ut en melding hvor man sitter igjen og lurer på hva er det man akkurat har lest.

Tåler ikke pasientene Betalutin allikevel?
Var det derfor Peter Braun gikk?

Eller er data så gode at det må snart settes en strek for dette studiet fordi det møter et stort behov innen 3L, spesielt etter at andre behandlingsalternativ ramler bort?

Takk til selskapet for fin og klar kommunikasjon :clap::clap::trophy:

4 Likes

Hva er liksom grunnen til at de ikke kunne si dette på Q1?

2 Likes

Kanskje bedre å file på 108 og gå den lange veien uten å få AA, enn å vente et år på 12 pax for å få AA og spare 6mnd i behandlingstid? Ikke vet jeg.