Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Andfjord Salmon

:fish::fish::smiling_face_with_three_hearts:

“De første anleggsmaskinene var på plass 20. juni 2019. Etter 6 måneders utbygging, kan Andfjord Salmon melde at alt går etter oppsatte planer og budsjetter…”

1 Like

" Andøy kommune inviterer i samarbeid med Nordland fylkeskommune til mulighetsseminar i Oslo konserthus torsdag 30. april. Andfjord Salmons innovative løsning for havbruk er en naturlig deltager her. “Andfjord Salmon - 69 grader nord: Perfekt for bærekraftig og innovativt havbruk” , er tittelen på innlegget som påtroppende CEO Martin Rasmussen skal holde."

:+1:

1 Like

Var det bra presentasjon? Godt inntrykk?

Dette var et bilde jeg fant på Twitter av en økonom profil :slight_smile:

Men kan nevne at den siste nyhetoppdateringen jeg fikk på mail ifjor(desember?)kunne Andfjord melde at alt gikk etter plan og budsjett👍

Ah ok. Trodde du hadde vært der. Jeg har dessverre ikke vært i Vesterålen på en stund, men håper å få snakket med Andfjord-ledelsen ved neste høve.

1 Like

Prosjektet går som normalt :smiley:

litt Podcast.

https://fiskeribladet.no/tekfisk/nyheter/?artikkel=71357

:headphones:

Ser de har vedtatt emisjon nå, men har litt vanskeligheter med å finne ut hvor stor. Det står “utvidelse av aksjekapitalen inntil 6 mill.”. Vet du hva pålydende er, eller hvor stor emisjon dette blir? Spørsmålet er jo hvorvidt det blir emisjonsrabatt, så siden jeg ikke fikk kjøpt under 30 kr så har jeg ventet for å se an hvor kursen blir i denne emisjonen.

…og jeg kommer ikke utenom at jeg syns prissettingen er frisk p.t.

…vi vil nok mest sannsynlig få god verdi utav Andfjord i tiden fremover tror jeg.

Det er hvertfall ikke et molekyl i kroppen min som sier “Selg” i dette selskapet.

“En smule” motstand fra Forsvarsbygg mot neste fase utbygging (ikke nåværende på Kvalnes).

kjekk Corona-meldning fra Andøy :smiley:

har skjekket opp aktiviteten som forsvaret ønsker å trappe opp,der de tilsynelatende ønsker å bygge ut en utskytningsrampe for satelitter på Børvågen,-dette kommer ikke i konflikt med Andfjord Salmon sine oppdrettsannlegg,-ikke som jeg kan se…

søknad om utbygging på “Børvågen”

http://www.andoy.kommune.no/handlers/fh.ashx?FilId=22742

Oppskytingsbasen er kommersiell. Altså ikke drevet av Forsvaret.

det vil nok være en kobling der et sted,-tror du ikke det…?

:wink:

Noen som følger med på utviklingen til Salomon evolution ved Molde? De er ikke børsnotert enda, men tar sikte på det, og har akkurat satt spaden i jorden for et prosjekt likt det Andfjord holder på med?

skal man investere i slike selskaper,er det bare til å krysse fingrene for at driften er oppnåelig og “bærekraftig” uten noe større utvanning i oppstarten pga investeringer/finansieringer om man posisjonerer seg i starten hos selskapet for å sitte med en potensiell utbyttemaskin i fremtiden.

nøkkelordet hos alle sjømatselskaper er “EPS”,-Der den er meget høy i disse selskapene,da pga “få” utestående aksjer.

har kronet meg selv som laksekonge nylig i stuen,da jeg nå sitter både i Andfjord og Atlantc Sapphire :wink: :crossed_fingers:

Jeg så litt på dem for en stund siden. Svært uklart hva denne teknologien deres er, de må
løfte vannet (noe Andfjord skal gjøre i svært liten grad). Konkluderte vel med at jeg ikke klarte å se hva deres konkurransefortrinn skal være.

1 Like